מכבי נוג׳ידאת מחלצת נקודה דרמטית

מכבי נוג׳ידאת פגשה אמש את עירוני נשר במסגרת המחזור ה-15 בליגה א׳ צפון. שתי הקבוצות הגיעו במטרה לנצח, מכבי נוג׳ידאת שעד עכשיו רשמה עונה מאוד מאכזבת ומצד שני עירוני נשר רצתה לנצח ולהתקרב לחלק העליון של הטבלה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 10-02-2024
  • 17:52

שתי הקבוצות פתחו את המשחק מצויין והמשחק היה שקול בין שתי הקבוצות. עירוני נשר נכנסה מהר יותר למשחק והחלה לייצר מצבים, אבל לא הצליחה להכניע את השוער, סלאח בלעום. מן הצד השני גם נוג׳ידאת הגיעה להזדמנויות שלה, אך היא לא הצליחה לכבוש לפני סיום המחצית.
בדקה ה-44, ורגע לפני השריקה להפסקה, עירוני נשר הצליחה לעלות ליתרון של 1:0 משערו של עודאי שלאעטה שהוריד את קבוצתו עם יתרון חשוב להפסקה. 

 

את המחצית השנייה מכבי נוג׳ידאת פתחה טובה במטרה לכבוש שער שוויון מהיר, אבל השוער עמית סואירי היה במקום ומנע שער שוויון לרחק שהציל את קבוצתו מספר פעמים. נוגידאת המשיכה להגיע להזדמנויות ובדקה ה- 88 סוף סוף מצאה את הרשת ולכבוש שער שוויון של עדוי רשיד שהצליח לאזן את התוצאה. בסיום שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 1–1 כשעירוני נשר יצאה מאוכזבת מהמשחק אחרי ספיגת השער בדקות הסיום של המשחק. 

 

תגובת המאמן עיסא נוגידאת מאמנה של מכבי נוג׳ידאת: ״שיחקנו נגד קבוצה מצויינת , באנו נחושים מאוד לנצח את המשחק. פתחנו מצויין והגענו למצבי הבקעה טובים שלא ניצלנו אותם וספגנו שער בניגוד לאירועי המשחק. במחצית השנייה דווקא בדקות פחות טובות שלנו הבקענו את שער השוויון. אני חושב שתיקו היה משקף והפנים למשחק הבא״.

עיסא נוגידאת, הביא עוד נקודה חשובה לקבוצתו. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. תיקו משקף (גיא 11-02-2024, 18:44)
    האמת שהופתעתי מהמחצית הראשונה של נוגידאת. שיחקו יפה מאוד והיו עדיפים על נשר. עשו לחץ גבוהה והתקפות מעבר מהירטת. דווקא בדקות הטובות שלהם כבשנו שער מקרי. במחצית השניה קרה ההפך הגמור ודווקא בדקות הטובות של נשר הם הפקיעו. תיקו משקף.
  2. ערבה (עבד 12-02-2024, 11:18)
    עם המאמן מרוצה מתיקו המצב של המאמן על הפנים.. ניהול כושל מאמן כושל