מ.ס טירה ממשיכה לנצח

מ.ס. טירה פגשה את צעירי טייבה במסגרת המחזור ה-15 בליגה א' צפון. טירה הגיעה למשחק במטרה לנצח ולהמשיך עם העונה החלומית שלה אחרי שבמחזור האחרון סיימה בתיקו 0-0 נגד צעירי כפר קנא, מצד שני צעירי טייבה הגיעה למשחק גם היא אחרי תיקו 0-0 נגד המובילה הפועל רעננה. עבד תיתי: "המטרה היא לעלות ליגה מהמקום הראשון"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 12-02-2024
  • 09:59

שתי הקבוצות פתחו את המשחק מצויין וכל קבוצה חיפשה לעלות ליתרון. המשחק בין שתי הקבוצות היה שקול מאוד כשכל קבוצה יצרה לעצמה מצבי כיבוש, אך אף אחת לא הצליחה לכבוש במחצית הראשונה והשתיים יורדות להפסקה עם תוצאה מאופסת. 

 

את המחצית השנייה טירה פתחה חזק ואחרי דקה אחת בלבד הצליחה לעלות ליתרון משערו של פיראס גנאים שקבע 0-1 לקבוצה של סירוטקין.
גם טייבה פתחו טוב וחפשו שער שוויון, ולאחר 8 דקות בלבד טייבה הצליחה לכבוש ולקבוע שוויון מהיר משער של חאלד אלולאידה. 
לאחר השוויון, טירה ניסתה להחזיר לעצמה את היתרון. בדקה ה-71 שוב היה זה החלוץ הנהדר, פיראס גנאים שמוצא את הרשת ומחזיר לטירה את היתרון, 1-2 לטירה! התוצאה נשמרה עד לסיום וטירה מצליחה לנצח את המשחק ונצמדת להפועל רעננה. מנגד, למרות משחק מצויין של טייבה, היא תחפש את הנקודות במקום אחר.

 

תגובתו של עבד תיתי, לאחר הניצחון של קבוצתו: "ניצחון בדרבי זה מאוד חשוב והעיקר שלקחנו שלוש נקודות חשובות. היו במשחק 2000 אוהדים, התקופה הטובה שלנו חזרה, האוהדים חזרו לתמוך בנו וכולם מאושרים. המטרה שלנו היא לעלות ליגה מהמקום הראשון ואנחנו ממשיכים במשימה משבוע לשבוע. במחזור הבא יגיע אלינו עוד חיזוק - מחמוד דעויסאת, וזה החיזוק האחרון שלנו להתקפה השנה. אנחנו משחקים כדורגל טוב ויש לנו הזדמנות לעלות ליגה, בע״ה בסוף העונה נשיג את המטרה שלנו".

עבד תיתי מאושר מהניצחון ויודע בדיוק מה המטרה שלו (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות