באקה מנצחת ומקרבת לרעננה וטירה

הפועל באקה אל גרבייה פגשה את הפועל בני זלפה במסגרת המחזור ה-15, שינעל את הסיבוב הראשון בליגה. שער בודד של ראם גוהגאה, העניק לבאקה 3 נקודות יקרות עם התבססות במקום השלישי הליגה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 12-02-2024
  • 12:20

שתי הקבוצות הגיעו למשחק במטרה ברורה לנצח ולהתקרב לחלק העליון של הטבלה. הפועל בני זלפה מגיעה למשחק אחרי הפסד במשחק האחרון נגד קרית ים, ואילו באקה מגיעה למשחק אחרי נצחון על מכבי אתא ביאליק.

את המחצית הראשונה באקה אל גרבייה פתחה מצויין והתחילו לייצר הזדמנויות כבר מתחילת המשחק וכבר בדקה ה-14 היא מצליחה לעלות ליתרון 1:0 משערו של ראם גוהגאה.

 

לאחר ספיגת השער, זלפה התחילה להיכנס למשחק לאט לאט והתחילה להגיעה למצבים, אבל שוערה דל באקה, בן ויצמן, מנע ממנה לכבוש וחקבוע שוויון לפני תום המחצית הראשונה.

 

זלפה פתחה טוב את המחצחת השנייה והם חיפשו לכבוש שער שוויון מהיר, אבל כמו שהזכרנו קודם, גם הפעם בן ויצמן הציל את באקה. מנגד, באקה ניסתה גם היא לכבוש ולהכפיל את היתרון, אך עד הסיום שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת.

 

בסיום הפועל באקה אל גרבייה מצליחה לנצח את המשחק ולהתקרב לחלק העליון של הטבלה, כשמצטיין המשחק שהיה השוער בן ויצמן שנתן הופעה נהדרת.

 

מאמנה של באקה, מוחמד עוואדי, אמר לאחר הניצחון: ״באנו למשחק עם ארבעה שחקנים פצועים שלא שיחקו וגם שלושה שחקנים שהיו פצועים וקיבלו זריקות בכדי לשחק. המחצית הראשונה הייתה טובה, שתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות ואנחנו הצלחנו להבקיע. את המחצית שנייה פתחנו מצויין והיינו עדיפים, עשינו חילופים בגלל הפציעות ואז זלפה השתלטה על המשחק. הם לא הגיעו למצבים אבל השתלטו על המשחק והגנה והשוער שלנו היו מוכנים״.

עוד הוסיף עוודי; ״אנחנו לוקחים את הניצחון ואת הנקודות, זה ניצחון שני ברציפות, לא ספגנו שער וסיימנו את הסיבוב הראשון בצורה מצויינת כל הכבוד לשחקנים עם כל הפציעות שעברו עלינו בחודש האחרון, המשכנו לשחק כדורגל טוב וכדורגל התקפי. כל הקבוצות משחקות באותה רמה ואני מקווה שגם בסיבוב השני נעשה תוצאות טובות״.

מוחמד עוואדי, ניצחון גדול שלו על בני זלפה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות