נשר מנצחת את זלפה 0-1, שבת: "מקווים להמשכיות"

עירוני נשר גברה אמש על הפועל בני זלפה 0-1 משער של עודאי שלאטה ונמצאת נקודה מהפלייאוף העליון. ליאב שבת: ״ניצחון חשוב על קבוצה חזקה. חייבים המשכיות", סארי: "נתנו 100 אחוז ומגיע לנו כל הכבוד. אבל הפנים כבר למשחק הבא"

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-02-2024
  • 07:26

עירוני נשר אירחה את הפועל בני זלפה למשחק השלמה  של המחזור ה-12, כשהמשחק כאמור הופסק בדקה ה-30 בעקבות גשם שוטף ומגרש בוצי. 

נשר הגיעה למשחק לאחר ניצחון חוץ חשוב על אחי נצרת ועור תוצאת תיקו בחוץ מול נוגידאת, ואילו בני זלפה מגיעה לאחר הפסד ביתי לבאקה אל גרביה. 

 

המשחק החל כאשר נשר פותחת את המשחק חזק ולוחצת על שער זלפה, אך בדקה החמישית חלוץ נשר שאקר סאקר, נפצע בראשו ופונה לבית חולים. במקומו נכנס החלוץ הצעיר ליאב שבת, נשר הייתה מסוכנת לאורך כל המחצית ואף פגשה את המשקוף מרגליו של ליאב שבת - כדור שבסופו של דבר נכנס לשער אך נפסל בעקבות עבירה על השוער. המחצית הסתיימה בתיקו ללא שערים. 

 

במחצית השנייה נמשכה המגמה ואף נכבש שער הניצחון של נשר. בדקה ה-56 עודאיי שלעאטה עם מבצע אישי מצויין שבסופו סובב את הכדור לפינה של השוער וקבע 0-1 לנשר.

נשר המשיכה לתקוף ורק מזל ויכולת טובה של שוער זלפה, מנעו מנשר להגדיל את התוצאה. בדקה ה-87 הצליח חלוץ נשר ליאב שבת לחטוף כדור משחקן זלפה ודהר לבדו מול השער, בלם זלפה הכשיל את החלוץ והשופט שרק לפנדל. את הפנדל בעט ראני חמסה לפינה, אך שוערה של זלפה הצליח להגיע לכדור ושמר על פיגור מינימלי, אך זה לא הספיק לזלפנ ונשר אוספת עוד שלוש נקודות שנותנות המון שקט למועדון שיכול להמשיך לפתח צעירים מוכשרים, וליהנות מהם הרחק מהתחתית הבוערת .

 

חלוצה של נשר, ליאב שבת, שרשם משחק טוב אמר בסיום המשחק: "אני שמח על הניצחון הכל כך חשוב שלנו, זה ניצחון שמקרב אותנו לצמרת הטבלה אבל הכי חשוב זה המשכיות. אנחנו בתקופה טובה וחייבים להמשיך את זה במשחק הבא".

אתה נראה בכושר נהדר, למה אתה לא משחק יותר?
"אני עובד קשה באימונים במטרה להיות מוכן בכל רגע שהמאמן צריך אותי, הרגשתי טוב ואני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה לקחת שלוש נקודות חשובות. טוב לי בנשר, יש פה אנשים טובים וחדר הלבשה בריא. אני מודה לבראכת שסמך עליי ומקווה להמשיך ביכולת הזאת".

עמית סארי, שוערה של נשר אמר בסיום: ״הגענו במטרה להשאיר את שלוש הנקודות בבית. אני שמח שעמדנו במטרה ועכשיו זה הזמן להמשיך את היכולת הטובה שלנו ולהמשיך לצבור נקודות. אני גאה בחברים שלי שנתנו 100% מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה, ועכשיו הפנים קדימה למשחק הבא. מבחינה אישית אני שמח שלא ספגתי והצלחתי לעזור לחברים שלי להביא שלוש נקודות״.

 

במחזור הקרוב נשר מארחת את מגדל העמק בעוד בני זלפה מארחת את צעירי כפר כנא.

שחקני נשר, חוגגים ניצחון חשוב ושלוש נקודות.

הוסף תגובה
תגובות