תחזית ליגה א’ צפון: מחזור מספר 16!

המחזור ה-16 בליגה א׳ צפון הגיע! מחזור בו המובילה מרעננה פוגשת את צעירי אום אל פאחם ששחררה שחקנים רבים לאחרונה ואילו טירה פוגשת את הפועל בועיינה הלא יציבה, אך המאוד מפתיעה. בתחתית יתקיים משחק על שש נקודות בין נוגידאת לכאוכב, שהמפסידה תתקרב לליגה ב׳ בצעדי ענק. אבל מה עם יתר משחקי המחזור? שווה לראות את התחזית של סוכנות השחקנים D&A

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 15-02-2024
  • 15:28

הסיבוב השני החל והקבוצות מבינות שהן מגיעות לרגעי הכרעה של העונה. ברעננה רוצים ,יודעים ומבינים שהם חייבים לקחת נקודות איפה שהם איבדו בסיבוב הקודם..טירה רוצה להמשיך ולהיות בצמרת הגבוהה ולשם כך בהנהלת הקבוצה עשו הכל כדי לחזק את הקבוצה ולהעמיק את הסגל ..קריית ים מחברת שני נצחונות רצופים והם עדיין לא אמרו את המילה האחרונה . באקה ממשיכה את העונה המצוינת שלה עם חבורה צעירה ואיכותית ..אתא ביאליק עושה עונה שקטה ותעשה הכל לנצח ולסיים את עניין התחתית..נוגיידאת חייבת לאגור נקודות אם לא יהיה מאוחר והיא  תפספס את הרכבת ..וכאוכב מגיעה למשחק העונה שלה ויודעת שהפסד והם יהיו קרובים מתמיד לליגה ב ..

 

מ.ס. טירה - הפועל בועיינה

בסיבוב הקודם טירה איבדה נקודות יקרות אצל בועייינה, אך מאז שתי הקבוצות עברו שינוים רבים. בטירה מבינים שאם הם רוצים לעלות ליגה בתום העונה, אין מקום לאיבוד נקודות, במיוחד לא בשלב כזה של העונה. בועיינה רושמת ניצחון בודד בששת המשחקים האחרונים ובקבוצה חייבים לקחת נקודות, כדי שהתחתית לא תהיה קרובה מתמיד. בועיינה יוצאת למשחק קשה וחייבת לחזור למסלול הנצחונות. תחזית: טירה תנצח.

 

שחקני קרית ים . רוצים לנצח את אחי נצרת. צילום: עדי דטליס

 

מכבי אתא ביאליק - הפועל צעירי טייבה 
אתא ביאליק עם רצף של שני הפסדים רצופים. באתא ביאליק עד עכשיו עומדים ביעדים שהם הציבו לעצמם בתחילת העונה. ניצחון על טייבה יסיים מבחינתם את עניין התחתית וישחרר את הקבוצה להתמודד ללא לחץ לכיוון הצמרת. טייבה מפגינה יכולת טובה, אך נכון לעכשיו היא לא מצליחה לתרגם את היכולת לאגירת נקודות. טייבה חייבת לנצח את אתא ביאליק ולהתחיל לייצר רצף של תוצאות טובות. תחזית: אתא ביאליק תנצח.

 

מכבי נוגיידאת - הפועל כאוכב

משחק העונה! נוגיידאת וכאוכב במשחק שאין ממנו דרך חזרה לאחת הקבוצות. בנוגיידאת הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה עשו שינוים רבים כדי לייצב את המצב ולהמריא קדימה, אך עד עכשיו קצב צבירת הנקודות לא מספק. הפסד של נוגיידאת יגרום לחוסר שקט ניהולי ומקצועי. כאוכב עד עכשיו היא סיפור עצוב העונה, הקבוצה לא מצליחה לייצר נקודות ושקועה עמוק במקום האחרון. כל תוצאה מלבד ניצחון וכאוכב כנראה ותתחיל להיערך לעונה הבאה בליגה ב׳. תחזית: תיקו.

 

הפועל כפר כנא - הפועל באקה אל גרביה

כפר כנא מפסידה לקרית ים, אך הקבוצה מקבלת למשחק הנוכחי ארבעה שחקנים שהיו מוצהבים במחזור הקודם וחוזרים לעיניינים. בכפר כנא לקח זמן לקבוצה להתחבר, אך נראה שהצעירים המוכשרים מתגבשים לכדי קבוצה איכותית. באקה מנצחת את זלפה והיא ממשיכה בעונה החלומית שלה, באקה מגיעה לכל מגרש ונגד כל קבוצה לשחק כדורגל שמח התקפי ולנצח. תחזית: כפר כנא תנצח.

 

הפועל בני זלפה - מכבי צעירי כפר קנא

בני זלפה סופרת ארבעה הפסדים רצופים והקבוצה מאבדת שחקנים משמעותיים עקב פציעות ..בזלפה יש קבוצה טובה ומאומנת שחייבת לעצור את רצף ההפסדים בכל דרך כדי לא להיקלע לתחתית ..צעירי כפר קנא מצליחים למצוא את האיזון בקבוצה ויש סגל שחקנים טוב מאוד שאמור להביא את הקבוצה לעבר הצמרת . כפר קנא מצרפת את נסים אבו יונס ומוחמד עואודה והפנים הם לצמרת ..צעירי קנא תנצח

 

שחקני מכבי קרית ביאליק יבואו לנצח את טייבה. צילום: עדי דטליס

 

מכבי אחי נצרת - מ.ס. קריית ים 
אחי נצרת  מנצחת את כאוכב וחוזרת למסלול הנצחונות ..אחי נצרת מסיימת סיבוב עם 15 נק ולמרות מינוס ה-12 הקבוצה מצליחה לברוח מהתחתית ..קריית ים מגיעה למשחק לאחר שהיא מחברת שני נצחונות רצופים שמחזירים את הקבוצה לעיניינים בצמרת הגבוהה. בקריית ים איבדו הרבה נקודות מיותרות וגם הקבוצה מבינה שעכשיו אין מקום לאיבוד נקודות מיותרות ..קריית ים תנצח ..

 

עירוני נשר - הפועל מגדל העמק
נשר מצליחה להתאושש בצורה מרשימה והקבוצה מצליחה לייצר רצף של תוצאות טובות שמביאות אותה כדי נקודה לאזור הפלייאוף העליון ..בנשר יש סגל שחקנים מעולה שכבר הוכיח שהוא יכול לנצח כל קבוצה בליגה ..מגדל העמק עם סגל השחקנים המדהים שלה נכון לעכשיו לא מצליחה למצא את הפוטנציאל האדיר שיש בקבוצה . במגדל העמק סופרים משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון והפסד נגד נשר יקרב את התחתית ..תיקו ..

 

הפועל רעננה - מכבי אום אל פאחם 
אם רעננה רוצה לעלות ליגה היא חייבת לקחת נקודות איפה שהיא איבדה נקודות בסיבוב הקודם ..רעננה מגיעה למשחק לאחר רצף אדיר של 11 משחקים רצופים ללא הפסד ..ברעננה בנו קבוצה למטרה אחת ויחידה והיא להעפיל ליגה ..צעירי אום אל פאחם כנראה ויתרו על העליה מוקדם מידי אחרת לא ברור מדוע בהנהלת הקבוצה החליטו לשחרר שחקנים בשלב הזה ..צעירי אום אל פאחם  יכולה לעשות את הדרך לליגה לאומית דרך הפלייאוף וטוב 
אם בהנהלת  הקבוצה יעניקו שקט תעשייתי לצוות המקצועי והשחקנים . תיקו ..

ליגה א צפון: סוכנות השחקנים D&A

הוסף תגובה
תגובות