מ.ס קרית ים מנצחת את מכבי אחי נצרת

מ.ס קרית ים פגשה היום את מכבי אחי נצרת במסגרת המחזור ה-16 בליגה א' צפון וניצחה 2-0 משערים של סלים עמאש ואיזי הנסאן. מאור סיסו: "הגענו להמון מצבים, שמח שהצלחנו להשיג 3 נקודות יקרות מול קבוצה קשה"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 16-02-2024
  • 14:34

שתי הקבוצות הגיעו למשחק במטרה מאוד ברורה לנצח את המשחק ולהיות במסלול הניצחונות ולהיות בחלק העליון של הטבלה. קרית ים מגיעה אחרי ניצחון 2:0 על הפועל כפר כנא ומצד שני, מכבי אחי נצרת מגיעה למשחק אחרי ניצחון 1:0 על הפועל כאוכב...

את המחצית הראשונה קרית ים פתחה מצויין וכבר מתחילת המשחק התחילו לייצר מצבים ולהגיע להזדמנויות, אבל לא הצליחו להכניע את שוערה של מכבי אחי נצרת. בדקה ה-30 קרית ים מצליחה לעלות ליתרון משער גדול של סלים עמאש שקבע 1-0 לקרית ים. 

קרית ים המשיכה ללחוץ את נצרת במטרה לכבוש את השער השני ולא הצליחה להכפיל את היתרון לפני ההפסקה, גם מכבי אחי נצרת הגיעו לכמה מצבים במחצית, אך גם הם לא הצליחו לכבוש.

 

שחקני קרית ים חוגגים ניצחון גדול בחוץ. צילום: עדי דטליס

 

את המחצית השנייה אחי נצרת פתחו במטרה לכבוש שער שוויון מהיר, אבל הקבוצה של מהראן לאלא לא הצליחה למצוא את הרשת ושוב השליטה חזרה לרגליים של קרית ים שהיו להם הרבה הזדמנויות מסוכנות, אבל לא הצליחה לכבוש עד שהגענו לדקה ה-90, בה קרית ים הצליחה לעלות ליתרון 2:0 משערו של איזי הנסאן שקסוע את תוצאת הסיום. יש לציין שקרית ים הגיעו למספר לא קטן של מצבים אך לבסוף מצאו את הרשת רק פעמיים. 

 

תגובת המאמן המנצח מאור סיסו: "היה משחק בקצב מאוד גבוה, כדורגל ברמה מאוד גבוהה. שתי הקבוצות באו לשחק התקפי והיו כמויות אדירות של מצבים שלנו.  יכולנו לעשות את המשחק הרבה יותר קל, אבל היה לנו יריבה מאוד מאוד מאומנת ומאוד קשה. אני מאוד מאושר בשביל השחקנים ובשביל המועדון על 3 נקודות יקרות. אנחנו צריכים רק המשכיות והפנים שלנו למשחק נגד נוג'יידאת".

סלים עמאש כובש וחוגג(עדי דטליס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. סיסו אתה גדולבהצלח (מכלוף 17-02-2024, 07:14)
    אתה גאון