אתא ביאליק חוזרת לנצח לאחר שני הפסדים

מכבי אתא ביאליק פגשה את צעירי טייבה למשחק במסגרת המחזור ה-16 בליגה א' צפון. מכבי אתא ביאליק מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים ברצף והמטרה שלה הייתה לנצח ולהיצמד לחלק העליון של הטבלה, מצד שני צעירי טייבה הגיעה למשחק במטרה לנצח ולברוח מהתחתית. סין גפני ואברהם אנעלם כבשו לאתא ביאליק, והיב שיך יוסף הורחק בטייבה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 17-02-2024
  • 13:24

את המחצית הראשונה מכבי אתא ביאליק פתחו טוב במטרה לכבוש שער מהיר כבר בתחילת המשחק. בדקה ה-15 היא הצליחה לעלות על לוח התוצאות ולעלות ליתרון של 1:0 משערו של סין גפני.

צעירי טייבה ניסתה לחזור למשחק אך לא הצליחה, מכבי אתא ביאליק שלטה במשחק ולפני סיום המחצית הייתה לה הזדמנות גדולה להכפיל את היתרון, אך היא לא הצליחה לכבוש ואתא ביאליק יורדת להפסקה ביתרון של 1-0.

 

את המחצית השנייה שוב מכבי אתא ביאליק פתחו טוב וחיפשו לכבוש את השער השני ולשחרר הרבה אוויר. מצד שני טייבה גם הגיעה להזדמנויות שלה וניסתה לכבוש שער שוויון, אך השוער דוד בן לולו היה במקום. בדקה ה-65 אתא ביאליק מצליחה לכבוש ועולה ליתרון 2:0 אחרי שער מצויין של אברהם אנעלם.

בעקבות השער השחקנים של אבי סבג השתחררו מאוד ושוב שלטו על במשחק, בדקה ה-70 השופט רום לוי מוציא כרטיס אדום לוהיב שיך יוסף, שחקנה של צעירי טייבה אחרי עבירה חמורה. בסיום המשחק מכבי אתא ביאליק חוגגת ניצחון אחרי שני הפסדים ברצף ונמצאת כרגע בחלק העליון של הטבלה.

 

תגובת המאמן המנצח, אבי סבג בסיום המשחק: "משחק טוב שלנו היום אחרי שני הפסדים. שיחקנו טוב מאוד היום, התוצאה הייתה יכולה להיות יותר גבוהה, גם אחרי ההרחקה של השחקן שלהם, אבל גם 2:0 זה שלוש נקודות וזה הדבר החשוב. אני מרוצה מהדרך, הצלחנו לנצח אחרי שני הפסדים והראינו אופי ומשחק כדורגל טוב ומשובח. רק שנמשיך כך".

אבי סבג, נמצא בעונה מצויינת עם קרית אתא. צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות