לא טוב לאף אחת: תיקו 1-1 בין כפר כנא לבאקה.

חלוקת נקודות במפגש בין הפועל כפר כנא לפועל באקה שלא הועילה לאף אחת מהן. מוחמד עוודי:"יכולנו לנצח בהפרש של שלושה שערים אבל החמצנו הרבה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-02-2024
  • 20:44

הפועל כפר כנא אירחה את הפועל באקה אל גרביה למשחק השלמה מהמחזור ה-16 שנדחה עקב מזג אוויר סוער. 
המארחת הגיעה לאחר הפסד לקרית ים וכשהיא שקועה בתחתית בעוד שהאורחת  הגיעה לאחר ניצחון חוץ על בני זלפה כשהיא ממוקמת במקום השלישי ערב המחזור ועם הפנים למאבקי העלייה.

 

המשחק התנהל במגרש בוצי שקשה היה לפתח עליו כדורגל ראוי כשרוב הזמן הכדור היה בעיקר במרכז המגרש. 


המחצית הראשונה הייתה חלשה והתאפיינה במשחק  פיזי מצד של שתי הקבוצות אך למרות זאת כפר כנא הצליחה  לכבוש שער יתרון. וואיל חירבאוי הגביה קרן שמצאה את ראשו של ישי בוזורגי שקבע 1-0 לכפר כנא. המארחין הגיעו לעוד מספר מצבים אך החמיצו כשגם באקה מנגד הגיעה לחצאי מצבים משלה אך  החמיצה גם כן. 

 

במחצית שניה היתה קבוצה אחת על המגרש, הפועל באקה שהגיעה להמון מצבים אך כבשה רק שער אחד.  עידן בנימין הכניס כדור בין שני הבלמים ושדי מסרוואה  כבש והשווה ל 1-1, תוצאה שנשמרה עד הסיום למרות  שבאקה הגיע לעוד הרבה מצבים אך החמיצה את כולם. 

 
וזה בעצם מה שמאפיין את המשחקים של באקה העונה. הקבוצה מגיעה למצבים אך מחמיצה בעוד היריבות עוקצות ממצב וחצי. 

 

מאמן באקה, מוחמד עוואדי אמר בסיום: "מחצית ראשונה הכי גרועה שלנו העונה. בשניה היתה קבוצה אחת על המגרש, שזאת באקה אל גרביה. יכולנו לסיים את המשחק עם שלוש או ארבע שערים אבל זה הסיפור שלנו העונה, מחמיצים הרבה. לקחנו את הנקודה ונביט על המשחק הבא מול אחי נצרת שהיא קבוצה מצויינת".

שחקני באקה, היו טובים אך הרבו להחמיץ...צילום:יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. באקה (אוהד 19-02-2024, 20:59)
    הקבוצה משחקת הכדורגל הטוב בליגה אבל אין רגל מסימת עם כל זה עושים עונה נהדרת