ירדן כהן: "אין משחק קל בליגה הזו"

כך אמר שחקנה של מועדון ספורט קריית ים מליגה א' צפון שתפגוש בסופ"ש הקרוב את מכבי אחמד נוג'ידאת לסוג של משחק קצוות. "אנחנו צריכים לתת 200 אחוז בכל משחק ולא משנה נגד איזו יריבה".

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 21-02-2024
  • 08:50

על הנייר, אמור להיות המפגש של מ.ס. קריית ים ומכבי נוג'ידאת במסגרת המחזור ה-17 בסופ"ש הקרוב, משחק קל עבור חניכיו של מאור סיסו המדורגים במקום השלישי. אך שחקנה של הקבוצה, ירדן כהן בראיון לאתר גולר אינו מקל בו ראש כלל ולכלל. "אין שום משחק קל בליגה הזאת, אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו ולהיאבק בחלק העליון של הטבלה". 

 

הייתה לכם פתיחת עונה מצוינת אך מאז שמונה עודד קוטר, הקבוצה איבדה את היציבות. היום עם המאמן מאור סיסו אתם נראים מצוין. איך אתה מסכם את העונה שלכם עד כה?

 

"אני לא חושב שהייתה לנו פתיחה עונה מצוינת. היו המון שינויים מאמנים, שחקנים וחוסר איזון בסגל. לצערי הפסדנו המון נקודות בסיבוב הראשון ולקח  לנו זמן להתחבר ולמצוא את ההתאמות הנכונות. מאז שמאור בא אנחנו בדרך חיובית, מצאנו את הנוסחה. בדרך שלו הוא נותן לנו המון שקט וביטחון ומקווה שנאסוף כמה שיותר נקודות בשביל להיות בתמונת הצמרת עד הסוף. מבחינתי, אין ספק שאנחנו הקבוצה הטובה בליגה".

 

בסופ"ש הקרוב יש לכם קל על הנייר נגד נוג'ידאת, איך אתם מתכוננים אליו?

 

"כפי שאמרתי, אין קל בליגה הזו. הגישה מהמשחקים האחרונים חייבת להישמר. אנחנו חייבים את הנקודות כדי שהצמרת הגבוהה לא תברח לנו ונעשה הכל על מנת להשיג אותן".

 

באופן אישי יש לך עונה טובה, עם 4 שערים. איך אתה מסכם בינתיים את העונה שלך?

 

"ארבעה שערים כן, לא התחלתי את העונה עם הקבוצה ופספסתי המון משחק אבל לאחרונה חזרתי לכושר ואני שמח שאני מקבל את הגב מהמאמן. חובת ההוכחה עליי כפי שהיה בכל הקריירה עד היום".

 

ירדן כהן, חייבים את הנקודות כדי להמשיך במאבק. צילום: עדי דטליס

הוסף תגובה
תגובות
  1. אפ לא היה פציע (אבי 21-02-2024, 12:09)
    אם הוא לא היה פציע הקבוצה הייתה במקום אחר היום הוא הפסיד הרבה משחקים לאןרך הקריירה חבל בשביל קרית ים
  2. סגל (בדאלק 21-02-2024, 16:55)
    הסגל הטוב בליגה עודד קוטר עשה נזק וטוב שההנהלה התעשתה והביאו את סיסו שהלוואי ויעשה היסטוריה ונעלה ליגה