תחזית ליגה א צפון- מחזור מספר 16

המחזור ה-17 בליגה א צפון הגיע ובו המובילה, הפועל רעננה יוצאת למשחק חוץ קשה במגדל העמק וגם הסגנית מטירה יוצאת למשחק חוץ קשה מאד באום אל פאחם. ומה עם יתר המשחקים? מי ינצח? מי יפסיד? שווה לראות מה חושבים המומחים מסוכנות השחקנים D&A.

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 22-02-2024
  • 13:12

מה היה לנו במחזור הקודם? רעננה עושה מהפך, מנצחת עמוק בתוספת זמן ושומרת על המקום הראשון, טירה מנצחת את בועיינה וממשיכה להידבק לרעננה. קריית ים מחברת ניצחון שלישי ברציפות, באקה לא שומרת על יציבות ומאבדת נקודות יקרות, אתא ביאליק בעונה מצוינת עם סגל צעיר ומוכשר. ובתחתית? טייבה שוב מפסידה, נוג'ידאת ממשיכה בעונה הלא טובה שלה וכאוכב עושה את כל הדרך לליגה ב'.

 

אז מה יהיה במחזור הקרוב?

 

מגדל העמק - רעננה
מגדל העמק מגיעה למשחק לאחר ניצחון על נשר שנותן לה שקט לקבוצה. מן הסתם ירצו שם לחבר ניצחון שני ברציפות שיקרב את הקבוצה לעבר הצמרת. מנגד, רעננה מנצחת את אום אל פאחם היכן שמעדה מעדה בסיבוב הקודם ולוקחת 3 נקודות יקרות. ברעננה מבינים שטירה נושפת להם בעורף ושום תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל שם בהבנה. ניצחון לרעננה. 

 

קהל טירה. ירצה ניצחון על אום אל פאחם במשחק חוץ. צילום: עלאא בדארנה

 

צעירי א.א פאחם - טירה
הקבוצה מוואדי ערה ממשיכה לאבד גובה ונראה שהם מרימים ידיים בכל מה שקשור לצמרת. א.א פאחם עם שני הפסדים רצופים ומציגים יכולת רעה שלא תואמת את סגל השחקנים שיש בקבוצה. טירה מגיעה למשחק לאחר ניצחון עמוק בתוספת הזמן שמעניק להם 3 נק' יקרות מאוד בהמשך המאבק על 
העפלת ליגה. אם בטירה חולמים על המקום הראשון במשחק הנוכחי אסור יהיה להם לאבד נקודות. ניצחון לטירה.

 

בועיינה - אתא ביאליק 
בועיינה ממשיכה לאכזב ובמבחן התוצאה הקבוצה עם ניצחון בודד בשבעת המחזורים האחרונים. אם הם לא יתעוררו התחתית תהיה קרובה מתמיד. הפסד נגד מול אתא ביאליק יקרב אותם משמעותית לתחתית הבוערת. מנגד, אתא ביאליק חוזרת למסלול הנצחונות עם 0:2 על טייבה במחזור הקודם. אתא ביאליק נחשבת הקבוצה הצעירה בליגה עם מאמן שמעמיד אותה בצורה מצוינת בכל משחק כל פעם מחדש. ניצחון של אתא ביאליק יקרב אותם בצורה ממשית לפלייאוף העליון. לדעתי, ייגמר בסוף בתיקו.

 

צעירי כפר קנא - הפועל כפר כנא   
צעירי קנא מגיעה למשחק לאחר ניצחון גדול במשחק ההשלמה על א.א פאחם. לקבוצה יש סגל שחקנים מצוין שיכול לקחת את הקבוצה אל עבר הצמרת הגבוהה. הפועל כפר כנא עם תיקו מאכזב נגד באקה והחבורה הצעירה והאיכותית מתחילה להתחבר. הפועל כפר כנא היא קבוצה קשה שבסיבוב השני תעשה המון בעיות לכל קבוצה שתתמודד מולה. ניצחון לצעירי כפר כנא.

 

מ.ס. קריית ים - מכבי נוג'ידאת 
קריית ים מגיעה למשחק שמבחינתה אין שום אופציה מלבד ניצחון. הקבוצה עם 3 נצחונות רצופים וחוזרת לעניינים ולצמרת ולכן חייבת לנצח ולקוות למעידה של רעננה וטירה. נוג'ידאת עדיין מסובכת בתחתית למרות כל השינוים שבוצעו בסגל השחקנים ובנוסף היא היא קבוצת ההתקפה הגרועה בליגה עם 6 שערים בלבד ב-16 משחקים. כדי לנצח משחקים צריך גם להבקיע. ניצחון לקריית ים.

 

שחקני קרית ים. יחגגו גם מל נוגידאת? צילום: עדי דטליס

 

הפועל כאוכב - עירוני נשר   
כאוכב נועלת את הטבלה עם 6 נק וזה הזמן לנצח ולחזור לעניינים. הפסד של כאוכב וליגה ב' תהיה קרובה מתמיד. נשר מפסידה במחזור הקודם למגדל העמק ובקבוצה יעשו הכל כדי לנצח ולחזור לתמונת הפלייאוף העליון. יש שם סגל שחקנים מצוין שיכול לקחת את הקבוצה לעבר הצמרת. ניצחון לנשר.

 

באקה אל גרביה - מכבי אחי נצרת
באקה של המחזורים האחרונים לא יציבה. לצד נצחונות יפים הקבוצה מאבדת נקודות נגד קבוצות נחותות ממנה. מכת הפציעות פוגעת בקבוצה. אם בבאקה רוצים לפחות לשמור על המיקום הנוכחי, אסור יהיה לה לאבד נקודות. מנגד, אחי נצרת עושה את העבודה בצורה מצוינת ולמרות הפחתת הנקודות היא נמצאת בנקודת זינוק לעבר חוף מבטחים. הקבוצה יודעת שניצחון על באקה ירחיק אותם מהתחתית בצורה משמעותית ויתן להם המון שקט מקצועי לעשות את הדברים ללא לחץ. משחק שקול. תיקו.

 

צעירי טייבה - הפועל בני זלפה
טייבה מגיעים למשחק סופר קריטי מבחינה. כל תוצאה מלבד ניצחון יסבך אותם בצורה קשה מאוד בתחתית. טייבה סופרת כבר 3 הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים כך שעוד הפסד ושקט לא יהיה שם השבוע. זלפה מקווה שהפגרה המאולצת שנכפתה על הקבוצה עקב מזג האוויר תרענן את השורות. גם שם סופרים 3 הפסדים רצופים שמדרדרים אותם אל התחתית. בזלפה יש צוות מקצועי מצוין וסגל שחקנים מספיק טוב כדי לנצח את טייבה ולחזור למסלול הנצחונות. אבל עדיין, תיקו ישרת את שתיהן.

הוסף תגובה
תגובות