מ.ס. טירה – הפועל בועיינה – טייק 3

דרמה ספורטיבית, מהומה בסיום, טענה על ניסיון לשינוי דו"ח משקיף לכאורה ותלונה על ניסיון להטות משחק, זהו תקציר האירועים שבאו אחרי המשחק האמור. היום, אמור להתקיים הדיון באירועים בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות. אבל אנשי טירה בחו"ל ולא בטוח שיספיקו להגיע. לצורך כך גויס עו"ד אוהד כהן שאמור לייצג אותם בדיון ואולי לבקש דחייה.

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-02-2024
  • 11:35

 המהומה בסיום המשחק שהתקיים בשישי האחרון בין מ.ס. טירה להפועל בועיינה גלשה השבוע אל מקומות שאף אחד לא ציפה שתגיע. בעקבות האירועים שצוינו בדו"ח המשקיפה, זומנו שתי הקבוצות לדין משמעתי כשהדיו אמור להתקיים היום (יום רביעי).


כזכור, בתחילת השבוע פורסם בלעדית באתר גולר על טענתה של מ.ס. טירה כי גורמים בהתאחדות "התערבו" לכאורה בדו"ח המשקיפה ושינו אותו כביכול לרעתה של טירה ושל שוער הקבוצה, גולן אלקסלסי. מדו"ח המשקיפה שהגיע לידי אתר גולר והוגש לבית הדין, עולה כי השוער מואשם כי הושיט את ידו ונגע במכשיר הסלולרי של המשקיפה שתיעדה באותן רגעים את ההתרחשויות במגרש. בדבריה כתבה המשקיפה כי עצם פעולתו של השוער לא הייתה פגיעה פיזית אך מנעה ממנה את המשך תיעוד האירועים.


בנוסף מתאר הדו"ח תקיפה של מאמן בועיינה, שאדי חמודה ע"י אדם המזוהה עם טירה.
הדו"ח גם לא חוסך ביקורת מהקבוצה האורחת ומצוין שם את השתתפותם הפעילה של שחקני הקבוצה בתקרית עם האוהדים ואת השחתת חדר ההלבשה אשר ניתן להם.


בטירה דוחים מכל וכל את הטענות במיוחד את אלה לגבי השוער וטוענים כי בידיהם תיעוד ממצלמות האבטחה וממצלמת ערוץ הספורט המוכיח דברים שונים ממה שנכתב בדו"ח.


לצורך כך, שכרה הקבוצה את שירותיו של עו"ד אוהד כהן שאמור לייצג אותה בדיון.


נכון לכתיבת שורות אלה, עדיין לא ברור האם אנשי טירה יספיקו להגיע לדיון מכיוון שהם שוהים בחו"ל. אם לא יגיעו, אמור עו"ד כהן לבקש בשמם דחייה.   
באשר לבועיינה, אלה טוענים כי לקראת סיום המשחק בוצעה אל אחד השחקנים פנייה מצד גורם המזוהה עם טירה להטות את תוצאת המשחק שהייתה אז 1:1.

 

תלונה הוגשה בהתאחדות ונפתחה חקירה בנושא.

הדרמה של המהומה מגיעה לבית הדין.

הוסף תגובה
תגובות