עד חלאיילה: צעירי אום אלפחם עצרה את מ.ס טירה בתיקו דרמטי

כשהיא יודעת שרעננה ניצחה מוקדם יותר, עלתה מ.ס. טירה למפגש נגד צעירי אום אלפחם בידיעה כי היא חייבת לנצח עת מנת להישאר דבוקה לרעננה. מול טירה שכאמור במומנטום נפלא, התייצבה צעירי אום אלפחם שעברה העונה המון טלטלות בסגל וכנראה הפנימה שהישארות בליגה הוא הישג בפני עצמו עבורה.

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 23-02-2024
  • 13:10

וכך כששתי הקבוצות מחפשות שער יתרון מהיר, נפתח המשחק בסערה. שתיהן טירה יצרו הזדמנויות וניסו לכבוש ובדקה ה-20 התחילה לייצר הגיע השער הראשון ודווקא בצד של המארחים כשהילאל מוסא קבע 1:0 לצעירי אום אלפחם. טירה ניסתה לחזור למשחק אבל התקשתה מול ההגנה הצפופה של צעירי אום אלפחם שרצתה לשמור על היתרון וכך הסתיימה לה המחצית.

 

את המחצית השנייה פתחה טירה היטב במטרה לכבוש שער שוויון ולחזור למשחק. אום אלפחם הצליחה להחזיק מעמד עד הדקה ה-74. אז הנה זה  שלום אדרי שהשווה ל 1:1 בשער גדול. השוויון פתח את המשחק שנפך להיות חם. בדקה ה-80 הגיע המהפך של טירה כשפיראס גנאים הבקיע. טירה ניסתה לשמור על הניצחון היקר אך בדקה ה-85 שרק השופט יעד אילני לפנדל לזכות צעירי אום אלפחם ומי שדייק מהנקודה הלבנה והשווה את התוצאה ל 2:2 היה אחמד חלאיילה.

בסיום מאכזב למדי עבור שתי הקבוצות.
 
מאמן צעירי אום אלפחם, חוסיין אגברייה אמר בסיום:
"קודם כל שיחקנו 3 משחקים בחמישה ימים. באמת לא מתקבל על הדעת לשחק במוצ"ש נגד קבוצה הכי טובה בליגה, ביום שלישי לשחק וביום חמישי. זה הזוי. לכן שאפו לשחקנים על המאמץ שהשקיעו ועל העמידה במגרש. מחצית ראשונה היה משחק שקול, הגענו למצבים ועלינו ליתרון. במחצית השנייה קצת התעייפנו, חזרנו טיפה אחורה ואז ב-2:1 הלכנו על כל קופה וכבשנו את השוויון. אני חושב שהתוצאה משקפת ועוד פעם שאפו לשחקנים. נמשיך לאסוף נקודות ולהיצמד לחלק העליון של הטבלה"

צעירי אום אל פאחם, יכולים לחגוג אחרי תיקו מכובד מול טירה שעזר לרעננה אולי לעלות ליגה. צילום: דוברות אום אל פאחם.

הוסף תגובה
תגובות