סוף סוף: כפר שלם העפילה לליגה הלאומית

זה היה קשה, לעיתים גם מתסכל אבל בסוף זה קרה: הפועל כפר שלם העפילה לליגה הלאומית בפעם השנייה בתולדותיה. הקבוצה של נועם שוהם הייתה צריכה נקודה בלבד והיא השיגה אותה מול עירוני מודיעין שהייתה ערב המחזור סגניתה. "היינו הקבוצה הכי טובה העונה", אמר המנכ"ל אשר עזרן

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-04-2024
  • 17:05

סוף כל סוף, זה קרה למרות שכולם ידעו שזה יקרה ולא היה ספק שזה יקרה, הפועל כפר שלם הבטיחה את עלייתה לליגה הלאומית. 
וזה לא היה קל. סידרה של מהפכים, מתח, קבוצות שבאות להפריע במקום לשחק כדורגל, כל אלה הקשו על כפר שלם את המשימה, למרות שאיש לא פקפק בעובדה שהיא הייתה הקבוצה הטובה בליגה.


וגם הפעם זה הלך קשה. עידו אקסברד הבלתי נגמר שוב כבש לזכותה של כפר שלם לפני שגיא אמסלם השווה בדקה ה-9 ובכך למעשה נחתמה תוצאת הסיום. 
אגב, התיקו הוריד את מודיעין חזרה למקום השלישי לאחר שדימונה ניצחה 3:4 את נורדיה.

 

מנכ"ל הקבוצה, אשר עזרן, אמר בסיום: "היינוהקבוצה הכי טובה העונה. חדר הלבשה מצויין. כולם חברים, כולם גברים. יש כאן קבוצה צעירה ומוכשרת. מאמן מצויין שהאמין לאורך כל העונה בדרך שלו וכולם ראו שזה השתלם לו. כמובן אי אפשר בלי מילה על ניהול הקבוצה, אביחי יחיא ואיתן אהרון והשקט שנתנו ף זה ההבדל שלנו משאר הליגה. יש לנו תנאים במינימום של ליגה לאומית אם לא מעבר לכך. ואין שמחים מאיתנו לעלות ליגה ולחזור לליגה הלאומית. אחרי שנתיים שהגענו לגמר הפלייאוף מול הליגה הלאומית עשינו את זה כמו גדולים ועלינו ישירות לליגה הלאומית. יש לנו עוד שני משחקים נסיים את העונה כמו שצריך נסיים את העונה ונתחיל להתארגן בהתאם ללאומית".

מגיע להם לחגוג העונה. הקבוצה הכי טובה בליגה.צילום: אבי רביבו

הוסף תגובה
תגובות
  1. מזל טוב לכפר שלם (היונה 19-04-2024, 17:19)
    מגיע לכם, השארתם מאמן שנה שניה וזאת התוצאה. האמת שגם שנה שעברה הגיע לכם לעלות מהפלייאוף הייתם הרבה יותר טובים מנוף הגליל
  2. פעם שלישית שכפר שלם עולה (דוד 19-04-2024, 18:38)
  3. שמשון (ניר 19-04-2024, 18:48)
    ברכות לרגל העלייה לליגה הלאומית עזרן אביחי איתן שאפו תצליחו בליגה הלאומית מכול הלב
  4. מברוק אוהבים אתכם ומייחלים להצלחתכם בלאומית (אבנר הפועל מרמורק 20-04-2024, 06:56)
  5. יאללה כפר שלם! (אוהד 20-04-2024, 22:18)
    כל הכבוד! אוהבים! ????⚽️????