מתקרבים לפלייאוף: חולון ירמיהו גברה על הפועל הרצליה

אחרי עונה לא ממש יציבה ועם הרבה מזל דרך מעידות של היריבות, חולון ירמיהו נמצאת כפסע מעלייה לפלייאוף לאחר שהביסה 1:4 את הפועל הרצליה. בשבוע הבא מחכה לה היריבה הישירה על המקום החמישי, אדומים אשדוד

  • על ידי: ענר אלדר
  • 28-04-2024
  • 07:56

חולון ירמיהו פתחה את העונה מצוין ואף הוליכה את הטבלה במחזורים הראשונים אולם מאז חלה דעיכה ביכולתה אם כי היא הצליחה לשמור על מקומה בין חמש הראשונות בליגה תוך שהיא נהנית מקצת מזל כשיריבותיה מעדו גם שהיא מעדה. כשהיא מקדימה את אדומים אשדוד בשתי נקודות פגשה הקבוצה את הפועל הרצליה שעשה רושם שגם היא לוטשת עיניים לכיוון הפלייאוף אך כולם ידעו שהיא כבר הייתה עם הראש בחופשת הקיץ. המשחק התחיל כששתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מצבים וזאת עד הדקה ה-45 אז רוי בנבניסטי כבש את הראשון לחולון. בדקה ה-55 הצליח בר איבגי להשוות אך שתי דקות אחרי כן, ביצע מאמן חולון, מוסא בן חיים חילוף משמעותי כשהכניס את דסלין איילה. זה גמל לו בצמד פרטי בדקות 75 ו-94 כשבתווך השלים בנבניסטי צמד משלו שכבש את השלישי של חולון. "זה היה משחק חשוב", אמר איילה, "כל הקבוצה נתנה מאמץ אדיר על מנת להשיג את הניצחון". איך מרגיש לנצח משחק חשוב שמקרב אתכם לפלייאוף? "מאד שמח שניצחנו. משחק חשוב להמשך". סכם את המשחק? "היה משחק טוב, שלטנו בקצב במחצית הראשונה ועלינו ליתרון. ידענו להתעשת ולהבטיח את הניצחון". איך אתה מרגיש בחולון? "עונה חמישית שלי במועדון שכבר הפך לבית השני שלי. מאד אוהב את הצוות וההנהלה שנותנים הכל על מנת שלא יחסר כלום ושנרגיש הכי טוב על המגרש". משחק הבא נגד אדומים אשדוד, מפגש ישיר על העלייה. "נעבוד קשה באימונים השבוע, כמו כל העונה וננסה לעשות את הכי טוב. אשדוד קבוצה טובה, נבוא צנועים ונשגיב את המטרה".

מתקרבים לפלייאוף. שחקני חולון חוגגים (יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכורב100בושה לקבוצה שיש לה בעל בית שמענין אותו רק כסף לכיס (אלעד אני עוקב אחרי הרצליה מתחילת העונה הם טענו שהם לא רוצים לעלות כי זה השקעה ומסכנים אין להם כסף 28-04-2024, 18:42)
    הפועל הרצליה לא התאמצה ואפילו פתחו רגליים כי אין להם שום אתגר וגםהם לא רוצים לעלות ולא פליאוף בושה ל
  2. צעירי (מוחמד 29-04-2024, 14:16)
    תתבייש לך יא חתיכת אפס ואתר אפס אפילו לא מזכיר את העלייה הסטורית של צעירי טירה לליגה א תתבייש לך אפס מאופס
  3. למגיב 2 (חולוני 01-05-2024, 08:50)
    לא מכור ולא נעליים.הרצליה שיחקו חזק על הרגליים.והשוער שלהם לקח 4 גולים בטוחים.התוצאה משקרת .