יש שוער בשער!!

אין עוררין על כך ששוער הפועל רעננה, עמית סרוסי היה אחד מהסיבות שהקבוצה עלתה ללאומית. השוער הצעיר שמר על רשת נקייה בלא פחות מ-16(!) משחקים, הפגין יציבות לכל אורך העונה והשרה המון ביטחון על ההגנה. ספוילר לקראת בחירת מצטייני העונה.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 07-05-2024
  • 17:24

אומרים שבליגה א', שוער טוב שווה בערך לחצי קבוצה. במקרה של רעננה זה היה בהחלט נכון כשהשוער עמית סרוסי נתן עונה גדולה, כשמהלך 29 המשחקים בהם עמד בין הקורות ספג 15 שערים בלבד(הכי פחות בכל ליגה א') ושמר על רשת נקי 16 משחקים. רק כדי לסבר לכם את העין, הקבוצה הבאה בתור אחרי רעננה בדירוג הסופוגות פחות היא אתא ביאליק עם 22 שערי חובה.

 

דיברנו עם סרוסי המאושר שלא הפסיק לפרגן לכל מי שעזר לו לחוות את העונה הזאת: "היה לנו חדר הלבשה נדיר בראשות הקפטן, שניר שוקר, כוכב כדורגל מעל הליגה שעשה קריירה מדהימה והוא היה הרבה מעבר לקפטן לכולנו. שניר היה האבא והחבר ומה לא. ההנהלה בראשות הבעלים אשר אלון והמנכ"ל עוז ארלן נתנה לנו את כל השקט להצליח. אסור לשכוח שזה מועדון עם עבר בליגת העל ושלדעתי גם יחזור לשם. אמנם אין לנו הרבה קהל אבל אלה שבאים עושים לנו הרגשה טובה גם במשחקי הבית וגם במגרשי חוץ ואני אישית מרגיש חובה להודות להם".

 

היית בכושר שיא העונה? 
"כן ואני רוצה להודות למאמן שוערים סימון סיפואנטס שעזר לי להשתפר. שמרתי 16 פעמים על שער נקי שזה ממוצע של פחות מחצי גול למשחק ואני מאחל לעצמי נתונים כאלה עד סוף הקריירה שאני רק בהתחלה שלה".

 

מה אפיין את הקבוצה העונה?
 "אני מגיל 5 בכדורגל. מעולם לא היה לי כל כך כיף בקבוצה. היינו מגובשים כמו אחים לטובת המטרה. ההנהלה דאגה לנו לארוחות בוקר משותפות וערבי גיבוש ואין דבר חזק יותר לקבוצה מהנאה משותפת. זה הבסיס לקבוצה מצליחה".

 

איפה תהיה בעונה הבאה?
"יש לי אופציה לעונה נוספת ברעננה, אני מרגיש שאני בשל לשחק כשוער ראשון בליגה לאומית ואני מקווה שזה יהיה ברעננה תחת אסי אלימלך שאני איתו כבר עונה שלישית. נשב אני והסוכן שלי משה גולדברג ונחליט. שוב, אני מקווה שזה יהיה ברעננה".

 

בהצלחה, עמית

 

"תודה רבה"

עמית סרוסי, העלה את רעננה לליגה הלאומית. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער שרודף אחרי הכסף בקרוב.... (באקה 07-05-2024, 22:19)
  2. עם הגנה כמו שיש לו איך הוא יקבל גולים??? (דורון 15-05-2024, 22:08)