"ניצחנו בזכות האופי ובזכות הקהל".

כך אומר מנהל הפועל בית שאן, שראל אזולאי אחרי הניצחון הגדול של קבוצתו על אחי איכסל והעלייה לשלב הבא במשחקי המבחן. "הקהל אמר את דברו, בליגת העל לא היה כזה צבע ביציעים", הוסיף.

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 06-05-2024
  • 19:04

הניצחון של בית שאן על אחי איכסל בפלייאוף ליגה ב' העלה המון נוסטלגיה בקרב ראשי הקבוצה. אחרי שנים של דשדוש בליגה ב' מדברים בבית שאן בגלוי על עלייה אפשרית דרך משחקי המבחן.  
"פתחנו טוב את המשחק וירדנו למחצית ביתרון", מסכם אזולאי, "היה ברור לנו שאיכסל תעלה למחצית השנייה ותשלח את כל שחקניה לחצי המגרש שלנו. לא היה קל בכלל".
 

במה שונה הקבוצה היום מזו של העונות הקודמות?
"הפועל בית שאן היא קבוצה מנוסה שרצה ביחד קרוב ל-5 שנים עם תוספת של כמה שחקני רכש. התלכיד מאוד בריא ולכןמידענו לשמור על תוצאת המשחק ולעלות לשלב הבא. גם כשהמשחק לא היה הכי טוב, ניצחנו בזכות האופי ובזכות הקהל האדיר שלנו.

 

אתה מרגיש את התכונה בעיר?
"הקהל אמר דברו , 2,236 אוהדים מילאו את האיצטדיון העירוני שלא נראה כך מימי ליגת העל. בהחלט היה מרגש לראות את הקרנבל והדיבורים על הקבוצה במהלך כל התקופה האחרונה, לקהל הזה מגיע הרבה יותר".

 

בחמישי מחכה לכם טמרה. 
"נגיע לעילוט בחמישי עם כל הקהל שלנו ונעשה את הכל על מנת להחזיר אותם מאושרים לבית שאן".

 

מה אתה חושב על היריבה?
"אני והיו״ר אילן אבוטבול יחד עם הצוות המקצועי אביאל אברהומין וגיא דיין נסענו לראות את המשחק בין טמרה לכרמיאל. בחנו את הכל , נעשה את הכל על מנת לבוא ערוכים בצורה הכי טובה למשחק. השחקנים שלנו הגיעו לאן שהגיעו בגלל שמגיע להם, הם עבדו קשה והם יודעים מה המטרה שלהם כשחקנים ומה המטרות של המועדון מתחילת העונה".

 

אפשרי לעלות?
"אנחנו חולמים ומאמינים שזה אפשרי. בשם ה׳ נעשה ונצליח ובהמון מחשבות טובות".

שראל אזולאי, קבוצתו יכולה לעלות לליגה א העונה...

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל בית שאן (אמיל אזולאי 07-05-2024, 08:34)
    עברנו תקופה קשה מאוד ב 5 שנים האחרונות אנחנו בתקופה טובה עד הסוף בע״ה נעלה.מגיע לנו
  2. כולה ניצחון בפנדל מתנה (אמיר 07-05-2024, 11:52)
    מתלהבים כאילו עליתם ליגה כולה ניצחון בפוקס בפנדל מומצא. כל המשחק נפלתם ונשכבתם כמו נמושות התענוג יהיה שתעלו לגמר ותפסידו בפנדלים
  3. ישלוך תשלם כספים (חונדי חנדדה 07-05-2024, 15:53)
    סספלאו אם לא יססהנולה
  4. הנהלה של אלופים (ייאלה הפועל 08-05-2024, 07:29)
    יש אנשים בתגובות שקצת כואב להם , תשתו מים קרים חם בחוץ .
  5. בית שאן השינוי (דוד 08-05-2024, 08:24)
    משראל אזולאי התמנה לתפקיד יושב ראש הפועל בית שאן רק דברים טובים קרו לקבוצה הזאת ! יישר כח שראל עלה והצלח ותמשיך בדרך המלך ובעזרת ה' תצליח לעשות מה שהרבה נכשלו פה לפניך , להחזיר עטרה ליושנה ולהעלות את בית שאן לקדמת הבמה ! ולעיריית בית שאן וראש העיר החדש , נכון להיום הפועל בית שאן היא הדבר הבולט ביותר ששם אותכם על המפה תטפחו את הקבוצה ואל תהרסו מה שנבנה פה ב-5 שנים האחרונות האינטרס שהפועל בית שאן תצליח הוא משותף לכל תושבי בית שאן והסביבה.