ליגה לאומית - תחזית מחזור 34

ארבע מחזורים בלבד נותרו לסיומה של העונה והתחתית והצמרת בוערות. קריית שמונה, טבריה ובני יהודה נאבקות על שני הכרטיסים לליגת העל, ובתחתית 6 קבוצות נאבקות נגד הירידה והנשירה למבחנים. מי תנצח? התחזית שלפניכם.

  • על ידי: נועם שוהם
  • 07-05-2024
  • 09:21

איזה מחזור לוהט מחכה לנו היום, יום שלישי:

נוף הגליל - רמת השרון
נוף הגליל הגיעו לפלייאוף בכושר הכי טוב מכל הקבוצות. מדובר בקבוצה חזקה עם התקפות מעבר קטלניות. מוטי איווניר בהחלט עושה עונה מצויינת. לדעתי התעוררו קצת מאוחר כי אחרת הם היו בהחלט מעומדים רציניים לעליית ליגה.
ברמת השרון רק מחכים שהעונה תסתיים. מבחינתם הם עשו את שלהם בעצם ההעפלה לפלייאוף העליון. אני מחכה כבר לעונה שרמת השרון תתמודד חזק עד הסוף. ניצחון לנוף הגליל

 

קהל עירוני טבריה, רוצה לעלות ללאומית על חשבון ק"ש. צילום: עודד חסין

 

אום אל פאחם - מכבי הרצליה
מבחינתי אכזבת העונה היא אום אל פאחם. בכלל, בכל עונה בונים שם קבוצה חזקה על הנייר, מצהירים על עליית ליגה ובסוף כמו שאומרים הולכים לים מוקדם מהצפוי.  משהו צריך להשתנות שם במיוחד שאחרי הרבה שנים יש מגרש ביתי. 
הרצליה היא הפתעת העונה. קבוצה שבתחילת עונה כמעט אף אחד לא נתן לה סיכוי לשרוד בליגה, מגיעה בזכות לפלייאוף עליון. בהחלט שאפו גדול לאלעד בראון ואריאל שיימן. משחק עם הרבה שערים שאום אל פאחם תנצח בו.

 

קרית שמונה - עירוני טבריה
מקום 1 נגד מקום 2, משחק עונה. קרית שמונה אם תעלה ליגה זה בזכות ההגנה. צמד הבלמים חבשי ושי בן דוד ובנוסף השוער אסף צור בעונה נהדרת .
טבריה עשתה ניצחון גדול נגד בני יהודה ונראה שנכנסה לפלייאוף בכושר טוב. זה המאני טיים ושעת הלחץ של הווינרים. לדעתי שתי הקבוצות לא ירצו להפסיד: תיקו.

 

נס ציונה - כפר סבא
נס ציונה עם ניצחון גדול ביוץ על כפר קאסם, ניצחון שלדעתי ישאיר אותם בליגה. כפר סבא בועטת בדלי ומפסידה לשפרעם שכבר ירדה ליגה. לקבוצה שנלחמת על חייה אסור שזה יקרה.,ץ במאבקי הירידה כל נקודה חשובה.
התחזית: תיקו.


בני יהודה - מכבי יפו
בתחזית הזו אני לא ניטרלי. כבר אמרתי שיש בבני יהודה אנשים יקרים לליבי שעושים הכל למען הצלחת הקבוצה ( אלירן עובד , משה דמאיו , מאיר כהן) שקט זה המצרך הכי מבוקש בתקופה הזו למאמן ולשחקנים. כי האחריות היא רק עליהם. יפו במחזורים אחרונים מתנהלת כמו קבוצה לא מנוהלת ומשחקת כמו קבוצה לא מאומנת , דויד מרטן עשה עונה טובה מאוד ומשהו לא טוב עובר על הקבוצה במחזורים האחרונים.  תחזית :בני יהודה תנצח. לקהל הנפלא שלה מגיע קבוצה בליגת העל.

 

כפר קאסם - ראשון לציון
משהו רע עובר על כפר קאסם. הקבוצה משום מקום הסתבכה בתחתית עם מומנטום רע שהם לא מצליחים לעצור. ראשל"צ איכזבה בסופ"ש עם בתיקו נגד עכו, משחק ביתי שהייתה חייבת לנצח בו. ראשל"צ תגיע קודם בשביל לא להפסיד אבל לדעתי כפר קאסם תקחו את הנקודות. תחזית : ניצחון לכפר קאסם.

 

הפועל עכו - הפועל רמת גן
עכו נמצאת בכושר טוב ולמרות שלכאורה סיימה את העונה הקבוצה מוכיחה שלא קל לנצח אותה. רמת גן הסתבכה וסיבכה את כל התחתית בהפסד במחזור שעבר לעפולה. כנראה שההפסד הזה יעורר את השחקנים. תחזית: ניצחון לרמת גן.

 

הפועל עפולה - בני שפרעם
עפולה עם ניצחון ענק נגד רמת גן טרפה את הקלפים במיוחד לאחר שכולם סימנו אותה כיורדת בטוחה. שפרעם משחקת כמו קבוצה שאין לה מה להפסיד. אין שם לחץ ולכן היא תהיה מסוכנת לכל קבוצות התחתית אבל לא הפעם. תחזית: ניצחון לעפולה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה לא מעניינת, למרות שהיא מאד מותחת (אריאל 07-05-2024, 10:16)