"אם אמשיך בליגה א', זה יהיה רק במוסמוס"

כך אומר באסל בדארנה, בלמה של העולה הטריה לליגה א', הפועל בני מוסמוס ומוסיף: "לא משנה איפה אשחק, את הלב שלי אתן על המגרש".

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-05-2024
  • 13:27

בגיל 24, באסל בדארנה, בלמה המצוין של בני מוסמוס שואף קדימה ולא בכדי. השחקן המוכשר נתן עונה גדולה והיה בין הבולטים בקרב העולה הטרייה לליגה א', הפועל בני מוסמוס. 
את דרכו החל בעראבה, שם גדל עד שראה אותו ינון שלום מנווה יוסף שמשך אותו אל המועדון החיפאי.  בנווה יוסף שיחק בדארנה שלוש שנים (עד גיל נערים א') ובגיל בוגרים התגלגך לחיפה רובי שפירא ומשם לקרית אתא ודבוריה. משם עבר לעראבה בליגה ב' ובשנתיים האחרונות הוא משחק בהפועל בני מוסמוס, שם התקבע כשחקן מפתח בחלק האחורי כשהעונה הגיע לשיאו. 

 

איך אתה מסכם את העונה?
"העונה היתה מאוד מאתגרת ומוצלחת גם מבחינה אישית ומקצועית. אני שמח מאד שהיתי חלק בעליה של הקבוצה לליגה א אם זה ב-4 השערים שהבקעתי או במשחק ההגנה שלי".

 

עליתם ליגה בפער גדול, האמנת שתעלו ליגה?
"בטח שהאמנתי. אני כבר שנה שניה שם. בשנה ראשונה נבנתה הקבוצה, התגבשה  בשנה השניה עלינו הרבה גם בזכות מאמן מצוין בעל ניסיון בליגה הנמוכות והנהלה נדירה שאפשרה לנו הכל כדי שנוכל להגשים את המטרה".

 

מה אתה חושב על הליגה העונה ביחס לשנים עברו?
"הליגה היא אותה ליגה, קשה ואגרסיבית. התכוננו כמו שצריך לליגה הזו בכדי לקחת את האליפות".

 

תכניות לעונה הבאה? 
"אם אני אמשיך בליגה א' אז כנראה שזה יהיה במוסמוס. באופן אישי מכוון לשחק בליגה לאומית אבל  כרגע זה מוקדם מדי לדבר על זה. מבטיח שבכל קבוצה שאשחק בה אתן את הלב שלי".


ספר קצת על התנאים בקבוצה מבחינת קהל, תקציב, מגרש וכו..
"התנאים היו קשים. בלי מגרש אימונים ומגרש משחקים אבל היה חדר הלבשה מגובש. כולנו היינו משפחה בזכות המאמן שדאג לפתור בעיות ולשמור על קשר טוב עם כולם".

 

מילה לסיום? 
"מגיע מילה טובה לקהל מספר אחד שהגיע למגרשים. היו באים מאות לכל משחק, תומכים ומעודדים. כל הכבוד להם".

באסל בדארנה, עשה עונה גדולה עם מוסמוס. צילום: איהאם גבארין

הוסף תגובה
תגובות
  1. צא מהסרט אלק ליגה לאומית בליגה ב' אין לך מקום (רפאל 07-05-2024, 13:36)
  2. איך הקורונה פספסה אותך (מס 1 איך הקורונה פספסה אותך 07-05-2024, 15:27)
    מלא אנשים עם רוע קנאים חולי נפש תתביש לך באסל בלם ליגה לאומית לכל דבר תחיה ותסבול