אדהם זועבי- תחזית ליגה א צפון פלייאוף

משחקי פלייאוף צפון - תחזית : נוג'ידאת או טייבה? אתא ביאליק או קריית ים? טירה או באקה? משחקי הפלייאוף והמבחן בצפון יוצאים לדרך. מי תנצח? בתחזית של אדהם זועבי. הפלייאוף כבר כאן, רק חסר שמזג האוויר יאפשר והקבוצות יוכלו לשחק. אז מי תמשיך לשלב הבא ומי תלך לים? בתחזית שלפניכם

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-05-2024
  • 16:56

מכבי נג'ידאת - צעירי טייבה 
משחק על עונה שלמה. למרות שנגידאת הפסידה הרבה נקודות בבית אבל הפעם המגרש הביתי יהווה יתרון. היא   צירפה מאמן כושר לצוות בדמותו של בהאא רבאח שאימן בליגה לאומית בכדי שירים קצת את הקצב ויעזור  לכמה שחקנים לשפר את החדות שלהם והוא יודע לעשות את זה. עיסא נוג'ידאת מומחה במשחקים מכריעים והאוהדים יגיעו בהמוניהם. זה יתרון עצום. לגבי המשחק, אם שחקני ההתקפה המהירים של נג'ידאת יהיו מרוכזים הם יכריעו את המשחק.
טייבה: צירפה את המאמן אמיר ראדי. אמנם קצת באיחור אבל גם הוא מומחה במשחקים כאלה. ראדי יוסיף קצת שקט, יוריד מתח וינסה להביא פתרונות חכמים למשחקה של טייבה ששוב נקלעת למשחקים נגד הירידה וחבל מאד. לטייבה מגיע קבוצת צמרת. יהיה מאצאפ מענין בין  המאמנים. המשחק לא יוכרע בדקה 90. x 

 

קהל גדול יעודד את טייבה. צילום: אמיר חאג יחיא

 

מ.ס. טירה - הפועל באקה 
הפספוס של העונה נגד ההפתעה של העונה. 
טירה קבוצת צמרת כבר כמה שנים. עבד טיטי יודע גם אם עוברים את המשחקים של הפליאוף, יהיה קשה לעבור את הקבוצה מהליגה הלאומית. אבל טירה היא היחידה עם סגל שיכול לנצח קבוצה מהלאומית. לא נראה לי שטיטי וחיים סירוטקין יוותרו על הזדמנות זו. להוריד לחץ, לעבוד בלי הרבה רעש ולתת  לשחקנים הטכניים להוביל וליהנות מהמשחק. אם כן, טירה תהנה מהם.
הפועל באקה:  כל הכבוד למאמן מוחמד עוודי. עשה עונה מדהימה. לפי דעתי מועמד למאמן העונה. נכנס לנעליים גדולות אחרי ההצלחה של אסי אלימלך והוכיח שהכל קטן עליו. באקה עם עונה יוצאת מן הכלל ועצם העובדה שהגיעה למעמד הזה, הוא כבר הישג מדהים. אם השחקנים הצעירים ימשיכו באותו קוו באקה תפריע לטירה. ההימור שלי טירה מנצחת. 1

 

 

אתא ביאליק - קריית ים
דרבי הקריות, אבי סבג נגד מאור סיסו. 
סבג, שועל עם הרבה נסיון בליגה ועם המון הצלחה, מאמן קבוצה יציבה שעשתה עונה מדהימה. ההצלחה היא בזכותו.  אתא ביאליק תבוא לשחק כדורגל והיא פחות לחוצה כי אין מה להפסיד וכל תוצאה חיובית תתקבל בברכה. 
קרית ים לפי השמות אומנם נראה שהקבוצה בליגה לאומית אך משום מה היא נתקעה באמצע העונה והחליפה מאמנים. זה מעיד שהמערכת הייתה לחוצה. סיסו עשה הרבה סדר, מרגיש בעל הבית, האישיות שלו נותנה שקט וביטחון לקבוצה. למרות שהוא עדיין נחשב למאמן צעיר, הוא  עבר הרבה בתור שחקן וזה אולי יהווה יתרון כי הוא יפנה לשחקנים בתור אחד משלהם , יתן להם עצות ויכין אותם עם הרבה לב ונשמה וזה מה שמנצח במשחקים מכריעים. 
ההימור שלי שקרית ים ינצחו בגלל הסגל והשמות שיש להם. 

 

שחקני קרית ים, ינצחו את הדרבי? צילום: עדי דטליס

הוסף תגובה
תגובות
  1. לפרשן לך לים.. (גולן 11-05-2024, 20:24)
    פרשן הזוי יוכל את הכובע אתא ובקה יעלו לשלב הבא בדוק
  2. אהדם זועבי (מאיר שמח 11-05-2024, 20:26)
    אני לא מבין למה מאמן כישרוני כזועבי שחתום על כמה עליות ליגה עם מספר קבוצות.והשאיר מס קבוצות בליגה מגיע לו לאמן בליגות הגבוהות.קבוצה שתחתים אותו תזכה לא רק במאמן מעולה אלא גם במלח הארץ.
  3. תגובה (דניה 12-05-2024, 09:28)
    מאמן מדהים
  4. באקה תדרוס את טירה בע"ה (אחד שיודע 12-05-2024, 11:22)
  5. אחלה זועבי בעולם... מאמן ענק אחד הטובים (עבד אגבאריה 12-05-2024, 13:46)
    זועבי יא מלך
  6. אבו כארם ענק (עלי קנואת 12-05-2024, 13:55)
    תענוג לקרוא יופי של ניתוח
  7. תגובה (יוסי 12-05-2024, 14:02)
    כל הכבוד זועבי