ווינרים!! הפועל מרמורק שרדה בליגה

שבע מדורי גיהינום העבירה הפועל מרמורק את אוהדיה. ארבעה מאמנים, מקום אחרון, הפרש בלתי מחיק לכאורה מהמקום שלפניה, תצוגות נפל ומה לא? בסוף בעונה הם קיבלו פיצוי על הכל ואמש הגיע הדובדבן שבקצפת. ניצחון והישארות סופית. שאפו ענק!!

  • על ידי: ענר אלדר
  • 11-05-2024
  • 09:50

מישהו מאוהדי מרמורק זוכר את המחזור ה-25? ספק גדול. בואו נזכיר לכם: מרמורק מפסידה לכפר קאסם בבית, הפער מהמקום ה-15 צומח ל-6 נקודות, דורון ממן (המאמן השלישי העונה) מתפטר וליגה ב' קרובה מתמיד.

 

אבל אז קרה משהו. צביקה לוי התגייס למשימה הכמעט בלתי אפשרית, להשאיר את הקבוצה בליגה. לא ידוע מה הוא הביא עימו אבל זה עבד. מרמורק התחילה לנצח. אחד, שניים, שלושה וגם אז היא הייתה במקום האחרון, ואז במחזור ה-29 היא רשמה ניצחון רביעי רצוף וקיפצה למקום ה-15. תיקו נוסף נגד שמשון ת"א במשחק מורט עצבים קבע שמרמורק הולכת למשחקי המבחן. מדהים אבל לא מספיק.
באשר ללוד, היא ידעה עליות ומורדות העונה. מכת פציעות דרדרה אותה למקום האחרון מחזור לסיום ממנו נחלצה רק במחזור הנעילה לאחר ניצחון גדול על בקעת הירדן (שירדה בסופו של דבר). כל זה התנקז אל המשחק שהתקיים אמש באצטדיון בלוד. 

 

1500 אוהדים הגיעו לעודד את מרמורק . צילום: דוברות מרמורק

 

אוהדי מרמורק שהכריזו התגייסות כללית הגיעו בהמוניהם (כ-1,500). כולם קיוו לראות את קבוצתם האהובה משלימה את החלק האחרון של פאזל ההישארות. 

 

המשחק התחיל מצוין עבור מרמורק כשבדקה ה-14, יוסי מקונן ניצל הדיפה לאנטובה של שוער לוד וכבש בריבאונד את הראשון. מרמורק לא ויתרה ובמחצית הראשונה רשמה עוד 4 מצבים שלא נוצלו והמחצית הסתיימה ביתרון שביר. פתיחת המחצית השניה הייתה תעתיק של הראשונה. בדקה ה-52 העלה טל בנש את מרמורק ל-0:2 לאחר עוד טעות של שוער לוד והאוהדים לא ידעו נפשם מרוב שמחה. בדקה ה-60 נרשם אירוע מביך כשמאמן לוד, יוסי חכים נטש במפתיע את הקווים, כנראה לאחר ויכוח עם היו"ר אופיר רגב. אבל למרות זאת, הצליחה לוד לצמק בדקה ה-87 ולהפיח מעט תקווה בקרב אוהדיהם. בדקה ה-94 בעיצומן של התקפות לוד במטרה להשוות, זכתה זו בכדור חופשי אך טעות הובילה להתקפה מתפרצת של מרמורק אותה הפך נאור כהן לשער שהבטיח את הניצחון המתוק ביותר של מרמורק אולי בשנים האחרונות.
 

הקוסם? צביקה לוי עשה זאת כנגד כל הסיכויים. צילום: דובורת מרמורק


"היה משחק קשה מאד", אמר בסיום צביקה לוי המאושר, "פתחנו טוב, דווקא אחרי הגול הלכנו קצת לאחור נתנו להם להשתלט על העניינים. הגול בחצי השני עזר לנו אבל אז שמנו את עצמנו ב-10 דקות בעיתיות. סוג המשחקים שאתה כשחקן צריך להיות גבר והשחקנים שלי היו גברים. נהניתי להיות איתם, נשאר לי רק לשמוח, הגעתי בגלל שהאמנתי והם גרמו לי להבין שהאמונה שווה הרבה".  

 

טל בנש הוסיף: "משחק כזה מורכב יותר ממשחק רגיל. עשינו משהו מאד מיוחד למרות שזה לקח קצת יותר זמן. הצלחנו להישאר בליגה. הסגל הזה היה צריך להיות במקום יותר גבוה, אבל אני לא מזלזל במה שהיה פה. עשינו סרט משוגע. האמנתי, כולם האמינו  וצביקה הכי אמין בנו".

 

רון אשכנזי:  " גם אחרי ההפסד נגד כפר קאסם כל ההנהלה והשחקנים האמינו שאפשר להישאר בליגה. ידענו שאנחנו חייבים לעבוד קשה בשביל זה ועשינו ריצה מטורפת של ארבעה משחקים. בדיעבד, אם היינו מנצחים במשחק האחרון לא היינו צריכים להיות במבחנים. היינו קבורים, עשינו הישרות הֵירוֹאִית. כולם נתנו את הלב על המגרש והתוצאה בהתאם".

 

יוסי מקונן: "ידענו שיש לנו סגל טוב מתחילת העונה אבל לא התחבר לנו. הביאו את צביקה לוי ל 5 משחקים והוא הביא איתו גישה ואנרגיה שהעירה את כל הקבוצה. עשינו סיום עונה מטורף. הגענו לכל משחק כאילו זה גמר גביע ולא משנה נגד מי שיחקנו. אני רוצה להודות להנהלה שהיו איתנו ותמיד האמינו בנו כשכולם הספידו אותנו וכמובן לקהל המטורף הזה שבלעדיו לא היינו יכולים לעשות את זה. ברוך ה׳ עמדנו במטרה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד לבחורים ממרמרוק!! (הוגה דעות 11-05-2024, 11:45)
    הם עשו את זה!!!הראויים למלוא ההערכה
  2. 2000 אוהדים של מרמורק (הכתב החרטטן 11-05-2024, 12:01)
    כתב חצר חרטטן ביציעים היו 1000 איש גג וזה בדוק ומרמורק קנו 200 כרטיסים
  3. שאפו (גיא 11-05-2024, 20:07)
    מגיע להם ולאוהדים שלהם באש ובמיים ..בהצלחה
  4. 2 אתה מכוער כל כך (בגלל זה אתה מקנא במרמורקים היפים 12-05-2024, 08:02)
  5. לא רוצים איחוד (מרמורקי 12-05-2024, 08:36)
    לא צריך איחוד עם הירדנים