הסקר הגדול של ליגה א' דרום! מי תנצח בגמר הפלייאוף? שמשון ת"א או דימונה?

גמר פלייאוף ליגה א דרום הגיע ואיזה גמר יש לנו!! שמשון ת"א מול מ.ס. דימונה. מי תעלה לשלב הבא? שאלנו אנשי מקצוע המעורים בנעשה בליגה והבאנו לכם את מה כל אחד חושב על מי תנצח ולמה? ומה אתם חושבים?

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-05-2024
  • 14:04

רגע לפני גמר הפלייאוף של ליגה א' דרום שאלנו אנשי מקצוע שמכירים את הליגה מי לדעתם תנצח את הגמר ולמה? כל התשובות בהמך.

 

אהוד כחילה, מאמן נורדיה ירושלים: "דימונה תנצח. דימונה הקבוצה הכי איכותית בליגה עם שחקנים עם נסיון רב במעמדים האלה יהיה משחק קשה אך הכישרון והנסיון ינצחו".

 

מיקי חיים, אוהד מכבי יפו: "אני הולך על הפתעה למרות שהסגל של דימונה איכותי יותר ובעל ניסיון  הצעירים  של שמשון תפתיע".

 

צביקה לוי, מאמן הפועל מרמורק: "משחק גמר אמיתי. שמשון מגיעה למשחק עם רוח גבית אחרי ניצחון אדיר במודיעין לעומת דימונה שבאיזשהו מקום הלחץ יהיה עליהם בעקבות הציפיות. חי אבייב יידע להביא את הקבוצה שלו מוכנה טקטית עם פתרונות לכל מערך והרכב של דימונה ולדעתי שמשון תפתיע ותנצח את המשחק".

 

סוכן השחקנים גיא וייס, תיקו ב 90 דקות...צילום: יח"צ


דוד רביבו, המנהל המקצועי של אדומים אשדוד: "שמשון אמנם, קבוצה איכותית אם מאמן מצוין יש לה שחקנים שוברי שיוויון אבל נראה לי שדימונה תנצח. יש לה סגל יותר עמוק ואיכותי. דימונה עם מאמן מצוין, שחקנים מנוסים וזה מה שיעשה את ההבדל".

 

המאמן דורון ממן: "דימונה תנצח בהפרש של שני שערים. יש לה את הסגל הכי רחב והכי מוכשר בליגה. נכון שהם לא עלו מהמקום הראשון אבל אם יש קבוצה שיכולה לנצח קבוצה מהלאומית זאת דימונה. שמשון עשתה את שלה בעונה טובה פלוס ונראה לי שהיא הגיעה על האדים לפלייאוף. במשחק עם מודיעין הם לא כל כך היו טובים. הכוח של דימונה הוא שיש לה הרבה מאד כלים התקפיים שיכולים להבקיע בכל רגע נתון. שמשון תבוא לשחק סגור. גול מהיר של דימונה יסיים את הסיפור מוקדם מאד".

 

אלעד בראון, מאמן מכבי הרצליה: "קודם כל מגיע המון מחמאות לשמשון וחי אבייב על עונה נהדרת, הם בהחלט הפתעת העונה. יחד עם זאת הם משחקים מול קבוצה מאוד איכותית ומנוסה שכל מה שנשאר לה לאחר ההשקעה הרבה, זה המשחק הזה. יהיה משחק צמוד ואני אלך עם הניסיון ובסופו של דבר. דימונה תנצח".

 

אלעד בראון, הנסיון יכריע ודימונה תנצח. צילום" חגאג רחאל

 

אורי קרגולה, מאמן עירוני אשדוד: "המשחק הזה להערכתי יסתיים בתיקו 0 או 1-1 וההכרעה תהיה בפנדלים. דימונה קבוצת התקפה עם שחקנים מעולים שכל אחד מהם שובר שיוויון. בנוסף יש להם מאמן ברמה גבוהה, שמעון ביטון. מהצד השני שמשון ת"א קבוצה בה גדלתי ושיחקתי שנים רבות 
עם משחק הגנתי בברמה הכי גבוהה ויציאה להתקפות מתפרצות. תשאלו את מודיעין. שמשון קבוצה מאומנת עם מאמן צעיר וטוב לכן אני צופה משחק עיקש שיוכרע כאמור, בבעיטות 11. מי תנצח בפנדלים? זה ניסיון ומלמעלה. מאחל לשתיי הקבוצות בהצלחה".


אביחי יחיא, האיש החזק בכפר שלם: "דימונה קבוצה איכותית מבחינת חומר השחקנים. שמשון קבוצה שקשה מאד לשחק מולה, יותר מכל הקבוצות בליגה. אני מעריך שבמגרש גדול ורחב האיכות של דימונה תבוא לידי ביטוי. דימונה תנצח אבל יהיה צמוד מאד, כנראה על חודו של גול".

 

שי מאור, המנהל המקצועי של עירוני מודיעין: "לדעתי יהיה משחק דיי שקול, כמו כל הליגה. שמשון משחקים קו 5 ובצפיפות וינסו לעקוץ דימונה קבוצה עם אכויות. אגב, זה פשע שהם לא עלו ממקום ראשון עם ההשקעה הזאת. עדיין אני חושב שדימונה בבית שלה עם הקהל שלה תעלה שלב, אולי אחרי הארכה ואולי גם פנדלים".

 

איתן אהרון, מאמין שדימונה תנצח. צילום: איתן ידגר

 

עידן דוד, מאמן הפועל הרצליה: "יהיה משחק סגור של שתי קבוצות שקודם כל לא ירצו להפסיד. דימונה עם מאזן ביתי דל של 7 ניצחונות מתוך 16 משחקים כך שלבית אין כל כך משמעות. שמשון עם הגנה חזקה מאד, תצא למתפרצות. אני חושב שהמשחק יסתיים בתיקו או ניצחון דחוק של דימונה לקראת הסיום". 

 

ליאור שלומן, האיש החזק בחולון: "דימונה תנצח. היא משחקת בבית שלה, הסגל שלה, במיוחד בחלק ההתקפי איכותי הרבה יותר משל שמשון. שמשון היא הפתעת העונה ולכן לא אתפלא אם זה ילך להארכה. אבל בסופו של דבר דימונה תנצח".

 

רפי אזולאי, יו"ר קרית מלאכי: "שתי קבוצות מצויינות. מצד אחד שמשון עם סגל צעיר ונמרץ שהציג יציבות ותוצאות טובות לאורך כל העונה ומנגד דימונה עם סגל מצויין גם כן, ולמרות שהיו לה כמה משחקים שעל הנייר היא הייתה אמורה לנצח אותם, זה לא קרה. אבל זה מה שיפה השנה בליגה א'. כל קבוצה יכולה לתת פייט לכל קבוצה. אני חושב שהמשחק יוכרע בפנדלים. בהצלחה לשתי הקבוצות".

 

סוכן השחקנים משה גולדנברג, המשחק יוכרע בפנדלים. 

 

מוסא בן חיים, מאמן ירמיהו חולון: "לדימונה יש יתרון בגלל הבתיות והקהל שידחוף אותם לניצחון. לשמשון יש את היכולת לנצח כפי שניצחו את מודיעין. יש לי תחושה ששמשון ינצחו ויעלו שלב". 


יוסי חכים, המאמן הוותיק: "דימונה מגיעה אחרי עונה טובה בה השקיעה וסיימה שנייה. לעומתה, בשמשון נבנתה קבוצה איכותית מאד, יש לה מאמן מצויין, ושאיפות להתקדם. הרעב של שחקני שמשון יביא להם את הניצחון".


משה גולדנברג, סוכן השחקנים: "צפוי משחק צמוד ושקול בין שתי קבוצות באמת טובות. כל הכבוד לשמשון ת"א על עונה פנטסטית וכמובן למאמן חי אבייב. דימונה קבוצה איכותית וטובה ולכן אני חושב שלא תהיה הכרעה ב-120 דקות והמשחק יוכרע בפנדלים. שם זה כבר עניין של מזל'.

 

ארז בנודיס, עשה את שלו- והשאיר את לוד בליגה. צילום: איתן ידגר

 

ארז בנודיס, מאמן מודיעין: "משחק שווה כוחות שלדעתי יוכרע בפנדלים. לדימונה יש שחקנים מנוסים שהיו במעמדים כאלה. שמשון ת"א קבוצה צעירה שאחרי הרבה שנים הגיעה למשחק פלייאוף. מבחינת יחסי הכוחות, המשחק יהיה שווה לחלוטין".


איתן אהרון, בלם כפר שלם: "יהיה משחק צמוד שבסופו דימונה תנצח. יש לה את יתרון הביתיות וסגל חזק יותר משמשון. במשחק האחרון שלהם בדימונה הם ניצחו 3-1 הפעם זה יסתיים ב-1-0 קטן".


גיא וייס, סוכן השחקנים: "גמר מסקרן בין דימונה המוכשרת והמשופעת בשחקנים מצויינים לבין שמשון תל אביב העיקשת והנמרצת שהוכיחה העונה לא פעם ולא פעמיים שהיא לא מתכוונת להפסיד בשום מגרש. אחרי ניצחון החוץ על מודיעין החזקה, היא תרצה לנצח בדימונה גם. אין ספק שדימונה מוכשרת יותר ושעל הנייר, יחסי הכוחות נוטים לטובתה. אבל תיקו ב90 דקות היא תוצאה שלא תפתיע אף אחד".

 

אשר עזרן, מנכל כפר שלם: "אני חושב שיהיה משחק צמוד עד הסוף. לשמשון יש הגנה חזקה מאד ואגרסיבית במיוחד. דימונה היא קבוצת כוכבים עם נסיון רב בליגה א'. לדעתי בסוף דימונה תנצח בזכות האיכות שיש להם בהתקפה ויגיעו גם עד המשחק נגד הלאומית. בהצלחה לשתי הקבוצות".

 

אופיר רגב, האיש החזק בהפועל לוד: "שמשון ת"א קבוצה מאד מאומנת. יש להם מאמן צעיר ומוכשר ברמה של ליגה לאומית ויש להם חלוצים שוברי שיוויון לכן לדעתי היא תנצח". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. הזין ממתין לדימונה (צלצי 18-05-2024, 15:28)
    בושה וחרפה בזבוז כספי ציבור על זה משלמים משמיים אוכלי חינם שמשון יפרקו לכם את הצורה מרו
  2. דימונה יפתחו את שמשון (אנשים ממורמרים 18-05-2024, 21:09)
    אני אומר אחד שיודע שמשון רוצים לסיים את העונה אין להם כסף יהיה 3-0 במחצית לדימונה
  3. מי זה בכלל שמשון (ד.א. 18-05-2024, 21:56)
    דימונה מפרקת את שמשון, שבפוקס הגיע לאן שהגיע
  4. איזה כיף היום להיות אוהד כפר שלם (בני 19-05-2024, 09:53)
    לשבת בצד ןלראות את המלחמות האלו מאחוריך. בהצלחה לכולם והלוואי שתצטרף אלינו עוד קבוצה מליגה א
  5. שמשון הגיבור (טוליפ 19-05-2024, 11:14)
    באים לטרוף את המרוקאים הלא מפותחים שאכלו את האוכל של הילדים בזבוז כספי ציבור אין לכם בושה
  6. שמשון עולים לגמר המחוזות (אבי 19-05-2024, 11:20)
    שמשון קבוצה של צעירים רעבים מוכשרים עם מאמן הכי טוב בארץ עוברים את דימונה חד משמעית
  7. א (רוני 19-05-2024, 13:25)
    דימונה עולה
  8. שמשון (רונן 19-05-2024, 14:02)
    אבייב זה מאמן פחדן במאני טיים יעשה גוש בתחתון עוד שניה הוא מלקק לקלינגר את הביצים מרוב התרגשות
  9. שמשון (ניר 19-05-2024, 15:28)
    למגיבים 2 ו3 שמשון באים לדימונה לפרק לשחק הכי אגרסיבי שיש כיאה למשחק פלייאוף מחר בלילה נדע.את התשובה