בואו ללמוד ולשחק כדורגל בחו"ל

חולמים על לרכוש תואר אקדמאי ועל הדרך גם לרכוש ניסיון בכדורגל? כעת זה אפשרי בליגת המכללות בארצות הברית. זה הזמן להיכנס ולהבין איך זה יכול לקרות (תוכן שיווקי)

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-05-2024
  • 08:05

שמי שי שדה אני קפטנית נבחרת ישראל בכדורגל נשים לשעבר, פרשתי ממשחק פעיל לפני 4 שנים. לפני כ-7 שנים הקמתי יחד עם טל בובליל את חברת FIRSTEAM אשר מתמחה בהשמה של סטודנטים ספורטאים עם מלגות ספורט ואקדמיה במכללות בארה״ב. 

 

מה זה אומר?
ליגת המכללות בארה״ב הינה ליגת תחרותית אשר בה אנחנו שחקנים בקבוצת הכדורגל של האוניברסיטה ותוך משלבים לימודים לתואר ראשון או שני, בעזרת היכולות שלנו בלימודים ועל המגרש אנחנו יכולים להשיג מלגות ספורט ואקדמיה שיכולות לממן את התארים עד 100% מימון. 

 

כחלק מהתהליך אנחנו עובדים לצד הספורטאים בכדי לבנות להם פרופיל מקצועי ואקדמאי בצורה הטובה ביותר כדי שהמאמנים בארה״ב יתרשמו ויקבלו את הפרטים המדויקים והרלוונטיים על הספורטאים. אנחנו מחברים את השחקנים למאמנים בליגת המכללות, משיגים מלגות ומדריכים בתהליך בכל שלב מה צריך לעשות, איך צריך ללמוד, אילו טפסים צריך להנפיק ורישומים למיניהם.

משך הלימודים והמשחק בארה״ב כ-4 שנים, השחקנים זוכים לתנאים גבוהים מאוד בין היתר מגרשים חדישים, חדרי הלבשה, צוותי אימון, חדר כושר, צוות רפואי ועוד. את כל התנאים האלה השחקנים מקבלים בקמפוס של האוניברסיטה בשילוב לינה, אוכל ולימודים.

 

החשיבות הגדולה בתהליך זה הסיוע עם הקשרים שלנו לתוכניות המתאימות ביותר לכל שחקן, התמיכה לכל אורך התהליך, תואר להמשך החיים וכמובן המלגות היוקרתיות !

 

השחקנים שנוסעים לליגת המכללות מקבלים חוויה תרבותית מיוחדת וחדשה, שפת אנגלית ברמה גבוהה מאוד, תואר יוקרתי וכמובן ניסיון ועוד זמן משחק. ליגת המכללות מחולקת למספר התאחדויות וליגות כאשר ישנם אלפי בתי ספר במגוון רמות, לדוגמא בשנה האחרונה בדראפט של ליגת הMLS נבחרו 87 שחקנים מליגת המכללות, כך שיש חשיפה מאוד גדולה לליגת המכללות בארה״ב.

 

האפשרות של השחקנים להמשיך לשחק כדורגל וגם ללמוד תואר ולהיעזר במלגה - היא ייחודית וחשובה מאוד לעתיד של הספורטאים.

 

לפרטים:

050-7932720

 

https://www.firsteamusa.com/

חוויה של החיים! ללמוד ולשחק כדורגל במכללות בארה"ב.

הוסף תגובה
תגובות
  1. . (. 24-05-2024, 16:46)
    .
  2. שמעתי המסיבות שוות הכל (אחד שיודע 24-05-2024, 17:07)