לפנתיאון: דימונה בגמר המחוזות לאחר 56 (!!) פנדלים

אף אחד בחלומות הכי פרועים שלו, לא יכול היה לחשוב על משחק כפי שהתפתח אמש בדימונה. הקבוצה המקומית נראתה כמה פעמים על הקרשים אבל בסופו של דבר שרדה מותחן אדיר בדרך לגמר המחוזות. הבונוס: שבירת שיא גינס.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 21-05-2024
  • 11:43

מה נאמר ומה נגיד? 1,500 האוהדים שנכחו אמש באצטדיון בדימונה קיבלו מותחן אדיר, ברמות היסטוריות. שער שוויון עמוק בתוספת הזמן של המשחק (99), שער שוויון נוסף הסיום הארכה (118) ודו קרב פנדלים אדיר שהסתיים לאחר כשעה בתום 120 דקות וכלל 56 בעיטות (!!!), שיא גינס, מתוכן הובקעו 45. בסיום ניצחה דימונה 22:23.


שתי הקבוצות הגיעו רצו להמשיך את המומנטום שלהם מהמשחקים האחרונים ולעלות לגמר המחוזות. שמשון הייתה הקבוצה היותר טובה במחצית הראשונה וכבשה שער בדקה ה-25 ע"י חמזה מואסי. במחצית השניה התחילה דימונה לתקוף יותר, אך לא הייתה מדויקת ליד השער עם בעיטה אחת למסגרת עד תוספת הזמן. כל האוהדים חשבו שיצטרכו לראות את קבוצתם עוד עונה בליגה א', גם לאחר שהשופט הוסיף 8 דקות למשחק. 
ואז, בדקה ה-99 הגיע חי בוזגלו וכבש שער נדיר ודרמטי מאין כמוהו ששלח את המשחק להארכה. 

 

דימונה הייתה טובה יותר בהארכה ובדקה ה-106 הצליח עמאר אלדדה לחולל מהפך.

 

כולם חשבו שנגמר אך בדקה. ה-118 טעות בהגנת דימונה שלחה את עומר הלוי אל הנקודה הלבנה וזה בקור רוח השווה ל-2:2. הולכים לפנדלים.
דו הקרב מהנקודה הלבנה היה מתוח מאין כמוהו. פנדל אחרי פנדל נכבש כחשמשון היו לא פחות מ-5 הזדמנויות לנצח. פעם היה זה  שנעם גמון שהחטיא, אך חמזה מואסי חיקה אותו. פעם נוספת חי בוזגלו החמיץ אך רמי נוף לא עמד בלחץ ושלח את הכדור מעל השער.

 

בפנדל ה-55 היה זה שוער דימונה, גל נבון שדייק ומן העבר השני עצר את בעיטתו של עמיתו, שוער שמשון  אביחי דהן ושלח את דימונה לשלב הבא!

 

 "שמח שעזרתי לקבוצה לעלות לשלב הבא", אמר חי בוזגלו בסיום, "שמח גם בפן האישי על השער שכבשתי. אנחנו עם הפנים ליום שישי. יהיה משחק קשה נגד טירה אבל נבוא מוכנים ומרוכזים להמשיך את מה שהתחלנו. כל משחק הוא גמר מבחינתנו. נבוא בכל הכוח לנצח ולהמשיך לגמר"

צילום: יגאל צריקר

הוסף תגובה
תגובות
  1. עם אוויר עם תקווה עם חלום...כל הכבוד לשמשון (משה קינדיל 21-05-2024, 12:58)
  2. ישששש (אלי 21-05-2024, 13:55)
    אורן הפסיד בצורה כזאת אכזרית כיף גדול