דימונה חוגגת שיא גינס אבל עד שהיא לא תעלה, היא עדיין כישלון

מ.ס. דימונה (יחד עם שמשון ת"א) אמנם שברה שיא גינס בבעיטות פנדלים. אך בכל אמת מידה היא עדיין כישלון כי תכל'ס לפי המשחק, לא היה מגיע לה לעלות לגמר המחוזות. עכשי הזמן של המאמן להוריד את השחקנים שלו לקרקע. שיא גינס, לא יהיה שווה כלום אם היא לא תעלה.

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-05-2024
  • 09:03

שחקני דימונה מתראיינים בכל אתר אפשרי בעולם על השיא ששברו יחד עם שמשון ת"א, אבל מצד שני אסור לשכוח שהם עלו שלב רק בזכות אלילת המזל. שער עמוק בתוספת הזמן ו-5 הזדמנויות לנצח בפנדלים של שמשון. ולכן אנחנו שואלים: על  מה החגיגות? נגד טירה זה לא יספיק. 
נראה על פניו שההפסד שלה לטירה על הקיר. דימונה חייבת לנחות על הקרקע אחרת טירה תנחית אותם מהר מאד. 


האם לא הגיע הזמן להתרכז במשחק החשוב? איפה קלינגר שינחית אותם לקרקע ויעצור את החגיגה הזאת? להזכירכם,  לדימונה יש מטרה אחת: לעלות ליגה. ואל זה לא יושג, שום שיא גינס לא מעניין. 


לדימונה יש את התקציב אולי הכי גדול בליגה ואולי הכי גדול שהיה לקבוצה בליגה א' בעשור האחרון. למרות זאת היא נכשלה. יש לה עוד הזדמנות אחת  דרך הפלייאוף אז על מה כל החגיגה? על מה ההמולה? שיא גינס זה נחמד אבל לא יביא לדימונה הישגים. לכו להתרכז בלנצח את טירה, תנחתו על הקרקע!!

בדימונה חוגגים שיא ג'ינס, כנראה שכחו שהם עדיין כישלון אם לא יעלוצליגה...צילום:

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזולאי (רוני 23-05-2024, 13:46)
    רון כמה פעמים נגיד אתה כתב פח וכותב רק שטויית כול אעונה
  2. אוהד הקשקשן (המוכתר משעריים 23-05-2024, 17:59)
    שמע אתה חתיכת קשקשן,אפילו תגובה אתה לא שווה,דימונה היו מעדיפים לסיים את הסיפור ב5 פנדלים,את מי מעניין שיא גינס אם יגיעו עייפים למשחק הבא