מחכה ליריבה מהלאומית: טירה ניצחה את דימונה בגמר המחוזות

לעיני כ-1,800 צופים גברה מ.ס. טירה על מ.ס. דימונה בגמר מחוזות ליגה א' 0:2 והעפילה למשחק העלייה לליגה הלאומית. פיראס גנאים (40) ועידו גונן (80) כבשו לזכות טירה, אליאור משלי מדינוה החטיא פנדל (42) אחרי שחברו, אופק אלימלך הורחק (23). היריבה מהלאומית תקבע בהמשך.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 24-05-2024
  • 15:41

עוד משחק אחד נותר. משחק העלייה לליגה הלאומית. לפני שעה קלה נקבע כי מ.ס. טירה, סגנית אלופת ליגה א' צפון, תהיה נציגת ליגה א' במפגש לאחר שגברה 0:2 על סגנית אלופת ליגה א' דרום, מ.ס. דימונה.

השעה המוקדמת יחסית (13:45), המרחק (אצטדיון המושבה) והשידור בטלוויזיה הדירו את אוהדי דימונה מהמשחק כשרק כ-300 הגיעו למשחק. גם אוהדי טירה לא מילאו את המגרש כשרק כ-1,300 מהם הגיעו.

 

המשחק כשלעצמו לא התעלה לרמה גבוהה והדקות הראשונות התאפיינו בגישושים מצד שתי הקבוצות. בדקה ה-23 נרשם האירוע שאולי הכריע את המשחק. בניסיון להשתלט על כדור, גלש אופק אלימלך מדימונה וספק נתקל, ספק הכשיל את אליאס זאנה שהגיח לעברו. השופט, יגאל פריד היה נחוש והראה לאלימלך את האדום בטענה שרגלו של האחרון נשלחה קדימה.

 

המשחק המשיך להתנהל בעצלתיים כשדימונה מנסה להאט את הקצב. לקראת סוף המחצית התעורר המשחק. בדקה ה-38 שיגר שלום אדרי טיל מ-25 מטר שחלף סנטימטרים מהקורה של גל נבון.

שתי דקות מאוחר יותר הגיע השער הראשון. שלום אדרי שלח כדור ארוך לפיראס גנאים המצטיין במשחק, זה השתלט על הכדור בתוך הרחבה ובעט כדור חד פנימה, 0:1 לטירה.

דימונה לא ויתרה ובדקה ה-42 הוכשל גיל חדד ברחבה ופריד היה החלטי כשהורה על הנקודה הלבנה. אליאור משלי לקח את הכדור, בעט ימינה אך שוער טירה, גולן אלקסלסי קרא נכון את הכיוון והדף נפלא לקרן. הכדור הוגבה וגיל חדד שוב מצא את עצמו מול השוער אך בפעם השנייה ידו של השוער הייתה על העליונה.

 

המחצית השנייה התנהלה בעצלתיים וקשה היה להבחין מי הקבוצה עם החיסרון המספרי. בדקה ה-72 השאיר שלום אדרי את גנאים מול נבון אך זה במקום לנעוץ את הכדור פנימה, בעט היישר לידיו של השוער המזנק.

בדקה ה-80 זה נגמר. גנאים מצא את עידו גונן בתוך הרחבה וזה בעט כדור גבוה משקוף פנימה, 0:2 לטירה.

עמיד קשוע המחליף עוד הספיק לנעוץ כדור במשקוף לפני שפריד שרק לסיום ונתן את האות לחגיגות של שחקני טירה עם אוהדיה.

טירה תמתין סיום משחקי הליגה הלאומית על מנת לדעת מי תהיה יריבתה ביום רביעי על העלייה לליגה הלאומית.

 

חגיגה גדולה בטירה. האם יחגגו גם מול הנציגה מהלאומית?

הוסף תגובה
תגובות