עילי ברכה: "האמנתי שאנחנו מסוגלים כי ידעתי מי האנשים שאיתי"

כך אומר מגן הפועל מרמורק שהיה שותף מלא (23 משחקים) לנס הגדול של הקבוצה ולהישארות ההירואית. בעונתו הראשונה בבוגרים הספיק השחקן הצעיר (20), להפוך לשחקן מפתח כשמכאן, השמיים הם לא הגבול. עילאי שמסיים עונה גדולה מבחינתו בראיון אישי.

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-05-2024
  • 15:39

עונה מטורפת עברה על הפועל מרמורק ועל המגן הצעיר שלה, עילי ברכה בן ה-20. כאחד שגדל במחלקת הנוער של בני יהודה והפועל ת״א, שם לקח שלוש אליפויות, ברכה היה פחות מתורגל במאבקי תחתית אם כי הוא נגע בהם קצת כששיחק בעונה שעברה בקבוצת הנוער של בית"ר ירושלים ממנה הגיע עם חידוש המשחקים העונה להפועל מרמורק. במקביל הוא עבר הסבה ממגן שמאלי לימני.

 

איך אתה מסכם את העונה?
"העונה הזו הייתה עונה מאד מאתגרת עבורי. הגעתי למרמורק בדיוק אחרי שהתחילה המלחמה, הקבוצה לא הייתה במצב טוב ובדיוק הוחלף מאמן. לאורך כל העונה נאלצנו להיאבק בתחתית ולהילחם על כל נקודה ונקודה וזה לא היה פשוט. מספר מאמנים התחלפו, אבל בסופו של דבר הצלחנו להישאר בליגה שזה מה שחשוב. ברמה האישית, אני שמח שבעונת בוגרים הראשונה שלי הצלחתי להגיע ל23 הופעות ו4 בישולים, ומאמין שבעזרת השם מפה זה ישתפר".

 

הייתם 5 משחקים לסיום עם רגל וחצי בליגה ב, האמנת שתשארו? ספר על ההרגשה..
"הסיכויים היו מאוד נמוכים, אבל האמנתי שאנחנו מסוגלים לעשות את זה כי ידעתי מי האנשים שאיתי. גם כקבוצה ידענו שכל עוד קיים סיכוי, אנחנו נאמין ונעשה הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. זה גם מה שהצוות וההנהלה דאגו להחדיר בנו".

 

 

ואז על השינוי שצביקה לוי הביא, מה השינוי הגדול...מה הוא עשה?
"צביקה הגיע ברגע הכי קשה שיכול להיות מבחינה מנטלית, אבל מהרגע שהוא הגיע הוא החדיר בנו אמונה שאנחנו יכולים לעשות את זה ושאנחנו נצליח להישאר בליגה. הוא ידע גם להתאים את צורת המשחק לשחקנים ולמצב הקשה שהיינו בו, וכולנו ראינו איך זה הסתיים".

 

ספר על המועדון של מרמורק מבחינת קהל, הנהלה מגרשים וכו..
"הפועל מרמורק זה מועדון מהגדולים בליגה א׳, עם הנהלה מדהימה ואנשים שליוו אותנו ודאגו לכל דבר שהזדקקנו לו. הקהל של מרמורק הוא פשוט מדהים, רואים כמה האוהדים קשורים למועדון ואני חושב שזה בא לידי ביטוי בתצוגות שלהם לאורך העונה".

 

מה הכיוון לעונה הבאה? 
"כרגע אני עדיין לא יודע איפה אהיה שנה הבאה, שואף להגיע לליגה לאומית, אבל כל האופציות פתוחות".

 

מה החלום שלך? איפה נראה אותך עוד 5 שנים?
"החלום שלי הוא לשחק באחת הליגות הטובות באירופה. בעזרת השם עוד 5 שנים אני רואה את עצמי שחקן משמעותי בליגת העל ובנבחרת ישראל".

עילאי ברכה, מסיים עונה גדולה עם הפנים לעתיד וורוד. צילום: דדי ברק

הוסף תגובה
תגובות
  1. תשבוחות לשחקן עילי ברכה מהפועל מרמורק (מינה 26-05-2024, 22:48)
    כל הכבוד על ההתמדה, המוטיבציה והיכולות שלך נכון לך עוד עתיד מזהיר בעולם הכדורגל. עלה והצלח
  2. יישר כוח למגן הצעיר (הוגה דעות 27-05-2024, 16:38)
    עלה והצלח , מומלץ ת- בהפועל מרמורק רחובות!
  3. שחקן מצויין שמגיע מבית ומשפחה מקסימים! (רועי 27-05-2024, 20:38)
    עלה והצלח! ותזכור שבמרמורק תמיד יש לך בית אוהב!