בואו לשלב לימודים וכדורגל בחו"ל

רוצים תואר אקדמאי ובמקביל לקבל ניסיון ודקות משחק? רון נפתלי (23), קשר אחורי ששיחק במכבי יבנה, כבר שם. רוצים לדעת איך החוויה שלו עד כה? כנסו לכתבה (תוכן שיווקי)

  • על ידי: מערכת גולר
  • 31-05-2024
  • 10:38

רון נפתלי, קשר אחורי מתל אביב, בן 23, שיחק בארץ במכבי יבנה בנוער ובבוגרים וכיום במכללת פאקרלנד מאילינוי, ארה"ב.

 

איך אתה מסכמם את התקופה עד כה בארה"ב?

"עד עכשיו אני מסכם את התקופה כתקופה הכי טובה בחיים שלי, אני מתבגר מתפתח והופך כל יום ויום להיות שחקן ואדם טוב יותר. אני מכיר אנשים מכל העולם, מתאמן ומשחק במתקנים ברמה הגבוהה ביותר, ומקבל מעטפת מקצועיות ולימודית רחבה שעוזרת להצליח"

 

איך הולך מבחינת כדורגל? כבשת שערים? תארים אישיים וקבוצתיים

"⁠מבחינת הכדורגל העונה האחרונה הייתה עונה מצוינת מבחינתי סיימתי את העונה עם 9 שערים ו3 בישולים, הקבוצה שלי זכתה באליפות העונה הסדירה, אבל הפסדנו בגמר הפלייאוף מה שמנע מאיתנו להגיע לאליפות הלאומית של ארצות הברית. בנוסף ,זכיתי בתואר אתלט חודש אוקטובר 2023 של המכללה".

 

רון נפתלי, הצלחתו גם במגרש וגם מחוץ לו...צילום: יח"צ

 

היכן שיחקת בארץ?

"שיחקתי בארץ במכבי יבנה. החלטתי שברגע שאני מסיים גיל נוער, הדבר שאני הכי רוצה זה לשחק בליגת המכללות שבארצות הברית"

 

איך הלימודים? מה אתה לומד? איך הרמה...?

"הלימודים לא פשוטים, אך יחד עם עבודה קשה וקבלת עזרה מהצוות האקדמאי כך שאתה מצליח לשלב את הלימודים יחד עם הכדורגל בדרך שתהיה לך נוחה. אני לומד מנהל עסקים וכעת נמצא בסיומה של השנה השנייה. היום הרמה במכללות היא רמה מאוד גבוהה בשל החשיפה של ליגת המכללות לכל העולם, המון שחקנים מכל העולם שמביאים איתם הרבה איכות וסגנונות כדורגל שונים,.

 

אתה חושב שעשית מהלך טוב שהגעת לפה?

"⁠אני חושב שהמהלך לצאת למכללות יחד עם חברת FIRSTEAM זה המהלך הכי טוב שעשיתי בחיי, אני מאוד נהנה, מתקדם גם בכדורגל וגם בלימודים ואני בטוח שהמסע שאני עובר יגרום לי להגיע לשאיפות שלי שזה להמשיך לשחק כדורגל בארצות הברית באופן מקצועני".

 

היית ממליץ לעוד שחקנים להגיע?

"בהחלט הייתי ממליץ לשחקנים נוספים להגיע לארצות הברית ולהנות מחוויה יוצאת דופן של שילוב כדורגל עם לימודים אקדמאים. כמובן שאני ממליץ לעשות את זה עם שי שדה".

 

מעוניינים לקבל פרטים נוספים?

 

050-7932720

 

https://www.firsteamusa.com/

רון נפתלי, עושה חיל בארה"ב: גם בלימודים וגם במגרש...

הוסף תגובה
תגובות