יניב מזרחי: "באנו עם אנרגיות חיוביות, שמח שניצחנו ונשארנו"

הפועל ר"ג הייתה חייבת לנצח בשישי בכדי לשרוד בליגה. בסופו של דבר עשתה זאת בגדול הרבה בזכותו של יניב מזרחי שאחרי 7.5 שנות גלות, חזר לקבוצת נעוריו וכבש צמד ענק. "עמדנו בלחץ", סיכם.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 30-05-2024
  • 09:09

יניב מזרחי גדל בהפועל רמת גן מגיל אפס אפשר לומר. הוא שיחק במועדון בכל השנתונים כולל בקבוצה הבוגרת בליגה הלאומית. בעונת 2016/17 הוא יצא לגלות, על מנת להתחשל. מאז נדד בשלושת הליגות הראשונות בישראל. מהכח ר"ג, דרך כפר שלם, מכבי קריית גת הליגה א' ועד למכבי נתניה בליגת העל.
לקראת סגירת חלון ההעברות בליגה הלאומית, עשה מזרחי את המעבר מבני יהודה חזרה לקבוצת נעוריו. מהלך מתבקש, לפחות עבורו. 

הוא הגיע כשמצבה של הפועל ר"ג היה סביר והיא הייתה רחוקה מהאזור המסוכן. הוא תפס מקום של קבע בהרכב ולשיאו הגיע כשכבש צמד בניצחון הגדול של ר"ג, 0-5 על בני יהודה, קבוצתו לשעבר.
למרות זאת, רמת גן התדרדרה בטבלה והגיעה חמחזור הנעילה כשהיא צריכה ניצחון על נס ציונה במשחק ראש בראש כדי להבטיח הישארות. 
מזרחי שוב התעלה על עצמו, כבש צמד גדול והעניק לקבוצתו ניצחון חשוב, 1:3 וכמובן אץ כרטיס ההישארות בליגה. 

 

 "הרגשה מדהימה לנצח ולהישאר בליגה", אמר, "עלינו עם המון אנרגיות חיוביות ומול הקהל המושלם שלנו וידענו שחייביים לנצח את המשחק.  אין ספק שכיף להשיג ניצחון כל כך מתוק". 

 

מה הביא לכם את הניצחון? "עמדנו בלחץ ונתנו את כל הנשמה על המגרש. גם שהיינו בפיגור של 1-0, ידענו לחזור, יצרנו יותר מצבים בעיקר במחצית השניה וניצחנו. האנרגיות שלנו על המגרש היו מדהימות וזה מה שהביא לנו את הניצחון".

 

תסכם את העונה, האם אתה חושב שהייתם יכולים להיות יותר טובים?
"הטבלה לא משקפת את הרמה שלנו. הקבוצה הייתה שווה מיקום הרבה יותר גבוה בטבלה. ניצחנו את בני יהודה 5-0 אבל לא יכולנו לייצר המשכיות. בסוף כאמור, נשארנו בליגה. חושב יכולנו להיות במקום הרבה יותר גבוה בטבלה".

 

איך אתה מרגיש בהפועל רמת גן?
"שיחקתי שם מאז גיל 14, זה הבית שלי. האנשים פה מדהימים וההנהלה מדהימה. כמו משפחה. האוהדים פה כל הזמן דוחפים אותך במהלך העונה אני מאוד נהנה כאן".

יניב מזרחי, אחד החלוצים הטובים בארץ. צילום: ניב כהן

הוסף תגובה
תגובות
  1. רמת גן זכתה (מן מן 30-05-2024, 12:42)
    אכן רמת גן זכתה במקצוען אמיתי בלי קומבינות בלי קשרים הגיע לאן שהגיע בעבודה קשה. מאל לו שנה הבאה לעלות ליגה עם רמת גן