"אני צריך לעבור עוד עונה בליגה א או לאומית"

כך אמר מגינה הימיני הצעיר והמוכשר של צעירי כפר כנא, אבישי דוד שגדל בטבריה ועשה עונה גדולה בכפר כנא. עוד הוסיף המגן המוכשר: "מאמין בעבודה קשה ובדרך ארוכה" ובעיקר לשפר את מה שצריך לשפר". ללא ספק אחד מההפתעות הנעימות של העונה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-06-2024
  • 08:01

אין ספק שאבישי דוד היה אחד הברגים המרכזיים של צעירי כפר כנא העונה. בעונתו הראשונה בבוגרים הפך לגורם משמעותי בקבוצה ולתקן מוביל ברוטציה של המאמן, הישאם זועבי.
דוד הגיע בתחילת העונה הנוכחית לכפר כנא מהנוער של עירוני טבריה שהעפיל לליגה הלאומית ומצא בית חם, לדבריו. "הישאם זועבי וברטי עבאס קיבלו אותי ביידים פתוחות", אמר דוד, "בהתחלה כמו כל שחקן שעולה מהנוער אל הבוגרים, ישבתי בספסל וחיכיתי להזדמנות. קיבלתי אותה במחזור השלישי בדרבי. נכנסתי במחצית בתוצאה של 3-1 להפועל כפר כנא ונגמר 3-3.  משם המשכתי לעבוד קשה יותר, תפסתי את המקום בהרכב והיה לנו סיבוב ראשון מטורף. הפסדנו משחק אחד מתוך 15. בסיבוב השני הלך פחות אבל בסופו של דבר זו הייתה עונה ארוכה, מחשלת ומאתגרת לעונת בוגרים ראשונה".
 
גדלת בטבריה, מה אתה חושב,על זה שעלו ליגה?
"אני חושב שקודם כל כל הכבוד למועדון הענק שנקרא עירוני טבריה ואין שמח ממני שקבוצת עיר שלי העפילה לליגה הבכירה. זה יעשה רק טוב  לשחקנים הצעירים שבמחלקות".

 

אתה חושב שנראה אותך חוזר לסגל שלהם עונה הבאה בליגת העל? זה, צעד נכון להתקדמות שלך?
"כרגע לא חושב שאני רוצה לחזור לשחק בטבריה. אני עוד צריך להתחשל בליגה א' ובלאומית. אני מאמין בדרך. קודם כל צריך לבוא מלטה למעלה עם עבודה קשה והרבה רצון ורעב למשחק".

 

אתה נחשב לאחד מתגליות העונה מגן ימיני, מתי נראה אותך בליגות הגבוהות יותר? 
"קודם תודה לך שאתה מחשיב אותי בתור אחת מתגליות העונה, כבוד הוא לי. אני מאמין בעצמי וחושב שאני כן יכול לשחק ברמות הגבוהות בעזרת השם. עם הרבה עבודה קשה ונסיון מאמין שאגיע לשם כמה שיותר מהר".

 

מה הכיוון לעונה הבאה ?
"אני כרגע מתרכז בלעבוד קשה בפגרה, להשתפר במה שאני צריך ומאמין שיהיה טוב".

אבישי דוד. אחד ההפתעות הנעימות של השנה...צילום: עומר ידידיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. ככככעע (חים 03-06-2024, 17:31)
    לצאן אתה ליאצן