"הפועל לוד תהיה קבוצה יציבה מסודרת"

כך אומר קפטן הפועל לוד, אופק יפרח אחרי העונה המטורפת שעברה הקבוצה. עוד הוסיף יפרח שנמצא כעת בשירות מילואים: "עונה מתישה ומאתגרת שנגמרה בטעם מתוק". אופק שמכונה בלוד "מסי" בראיון מעניין לסיכום העונה..

  • על ידי: ענר אלדר
  • 01-06-2024
  • 14:25

איזו עונה מטורפת עברה על הפועל לוד והקפטן שלה אופק יפרח. ממרומי ניסיונו תרם במו רגליו להישארות ההירואית בניגוד לכל הסיכויים, כשכבש שער בניצחון על בקעת הירדן, כבש בפנדל נגד אזור ב-90 הדקות והוסיף עוד שער בדו קרב הפנדלים. 

 

משירות המילואים בו הוא נמצא כרגע, יפרח מסכם את העונה: "עונה מתישה ומאתגרת שנגמרה בטעם מתוק והישארות בליגה. הקבוצה נבנתה בתקציב נמוך מהסיבה שכספים רבים הושקעו בעונה החולפת בה עלינו ליגה ולכל שחקן היה מענק עליה. אופיר רגב החליט שהוא לא מביא שחקן בכיר אחד על מנת לשלם את כל מה שמגיע לשחקנים משנה קודמת. לכן, הקבוצה נבנתה על בסיס שחקני נוער על ידי מאמן מצויין, צביקה לוי אבל הפער בין נוער לבוגרים הוא עצום. אני חושב שהוצאנו את המקסימום מהילדים האלה שרצו והשקיעו בשביל להשיג את המטרות. עם הזמן אופיר הבין שעליו לעשות מהלך על מנת להישאר בליגה וכל מה שהשקיע בשנה הקודמת ילך לטימיון. הוא פנה אלי שאל מה אפשר לעשות. ויתרתי על חוזה מאוד גבוה בשביל לנסות ולעזור לו להישאר בליגה. אני יודע שאופיר משקיע את החיים שלו בקבוצה ואף אחד לא באמת יודע כמה היא יקרה וחשובה לו אז הסכמתי".

 

איך הייתה העונה שלךברמה האישית?
"עונה קשה ומאתגרת. לקחתי על עצמי משהו שיכול היה להיגמר בירידת ליגה אבל מצד שני הייתי בטוח שאעשה את השינוי הזה ואצליח להשאיר את הקבוצה. מה שהגביל אותי מאוד זה החוסר של אימונים, הייתי מגיע למשחקים אחרי שבוע שלם של עבודה בתנאים לא תנאים, מהמילואים וזה פגע בי פיזית במיוחד שהראש שלי לא היה בכדורגל.במקביל לא כל כך הכרתי את השחקנים ולא ידעתי בהתחלה באיזה עמדה משחק כל שחקן ושחקן שזה מאוד משפיע על ההתנהלות במגרש כקבוצה". 

 

איך זה לשחק בזמן מלחמה?
"אישית אני מרגיש את המלחמה וחווה אותה ביום יום. אני כבר משרת במילואים 180 ימים ורואה ומרגיש הרבה מעבר למה שאנשים שמנסים להמשיך ולחיות חיים שיגרתיים, מרגישים".

 

איך הצלחת להגיע למשחקים?
"העובדה שהצלחתי להגיע למשחקי הקבוצה הייתה מאוד מורכבת כי מאותה שבת שמתי את הכדורגל בצד ולא עניין אותי כלום מעבר לתרום ולעזור למדינה. לאופיר זה התאים שאגיע רק למשחקים".

 

מה הסיבות שבסוף נשארתם בליגה?
"כל דבר שקורה קורה לטובה. המצב שנקלענו אליו הביא לאיחוד בקרב אנשי ואוהדי הקבוצה. למשחקי המבחן הגיעו כ 1,000 אוהדים כולל ראש העיר שנרתם למען הצלחת הקבוצה.היה פשוט תענוג לראות את כולם מגיעים ודוחפים. התיאבון נפתח וכולם ראו את הפוטנציאל שקיים בקבוצה הזאת. הסיבה היחידה שנשארנו בליגה זה הביחד שכל הזמן דאגנו שיהיה. הרמתי ופירגנתי לשחקנים, ניסיתי לגבש ולדבר איתם כמה שאפשר בשביל להוציא מהם את המקסימום. המון המון עבודה מחוץ למגרש בעיקר עם הצעירים כי בכל זאת הם היו צריכים מישהו שיעמוד מאחוריהם ויתן להם את הדחף להבין שהם עושים טוב".

 

איפה אתה רואה את הפועל לוד בעונה הבאה?
"הפועל לוד תהיה קבוצה יציבה ומסודרת עם מוסר תשלומים הכי טוב שיכול להיות ועם התנאים המצויינים שיש שם ואיצטדיון כדורגל עם משטח שלא כל אחד זוכה לדרוך".

אופק "מסי" יפרח. השאיר את לוד בליגה עם הנסיון והיכולת הגבוהה שלו. צילום: יונתן גינזבורג

הוסף תגובה
תגובות
  1. חח (חחח 01-06-2024, 17:48)
    חחח
  2. שחקן אדיר (גיא 01-06-2024, 18:03)
    אופק יפרח ראיתי אותך נגד בקעת הירדן אתה שחקן מעל ליגה א
  3. תתעסק בכדורגל וברגע שאופיר יחזיר חובות נדבר (מהיה מנהל קבוצה מדבר על מוסר תשלומים חחח 01-06-2024, 20:25)
    היושב ראש לא איש ראוי לנהל קבוצה אלים ועוקץ שחקנים .
  4. אופק על מה אתה מדבר? (שחקן לוד 01-06-2024, 21:44)
    אולי לך משלמים כמו שצריך
  5. אופק לא מתאים לך אתה פוגע בעצמך (מעשה פסול 02-06-2024, 14:32)
    כי אתה יודע על המוסר תשלומים הגרוע של אופיר ואתה בגלל שקיבלת מצדד בו לא מתאים אופק!!
  6. מגיב 3 (אופיר רגב 02-06-2024, 15:09)
    אופיר רגב שם זין עלייך ומצפצף עלייך ישרמוטה
  7. מסי (אוהד מסור 02-06-2024, 23:06)
    אופק מסי יפרח