טל פיינגזיכט מוכיחה איך משלבים לימודים וכדורגל?

בדרך כלל מדובר בשני דברים שלא הולכים יחד. שחקנית נבחרת ישראל, טל פיינגזיכט (23) עשתה זאת. משחקנית נבחרת לליגת המכללות החזקה והמעניינת... רוצים גם? כנסו (תוכן שיווקי)

  • על ידי: אוהד רון- תוכן שיווקי
  • 07-06-2024
  • 12:42

תעודת זהות:
שם: טל פיינגזיכט
גיל: 23
תפקיד: קשרית ומגנה
קבוצה: נבחרת ישראל בוגרות


איך את מסכמת את התקופה עד כה? 
"בשתי מילים רכבת הרים. האינטנסיביות של הכדורגל עם הלימודים היא לא משהו שאפשר לחוות בשום מקום אחר. לפני שיצאתי לקולג; אחת הזרות שהייתה איתי בקבוצה וגם שיחקה בליגת הקולג'ים אמרה לי שאלו הולכות להיות ה-4 שנים הכי טובות והכי גרועות בחיים שלי בו זמנית. חייכתי ולא בדיוק הבנתי על מה היא מדברת, אבל כמה שבועות אחרי שהגעתי הבנתי בדיוק. אפשר להרגיש פה על גג העולם (באמת שקשה לתאר את זה ביותר מילים) וכמה ימים אחרי זה למצוא את עצמך למטה. הדינמיות והאתגרים פה מטורפים אבל לא הייתי מחליפה אותם לרגע". 

 

איך הולך מבחינת כדורגל? כבשת שערים? תארים אישיים וקבוצתיים..
"גם בכדורגל יש הרבה עליות וירידות, אבל בגדול הולך טוב מאוד! אני מרגישה שעשיתי שיפור גדול מאז שהגעתי לפה. הקצב של המשחק והאתלטיות עזרו לי לשדרג את המשחק שלי. הגעתי לארצות הברית כמגנה ועכשיו אני קשרית. לא היה קל לשנות בהתחלה אבל השינוי לימד אותי, שידרג לי את ראיית המשחק ועזר לי להתמקד בחוזקות שלי כשחקנית.
יצא לי לעבור אחרי שנתיים מFordham בניו יורק לLouisiana tech university בלואיזיאנה. הגעתי לכאן פצועה ולא שיחקתי יותר מחצי עונה, אבל הצלחתי לחזור בזמן ולהגיע עם הקבוצה לחצי הגמר של הקונפרנס שלנו בפעם הראשונה אחרי הרבה שנים. ברמה האישית יצא לי להבקיע את שני השערים הראשונים שלי בקבוצה באחד המשחקים לפני שבוע וחצי".

 

היכן שיחקת בארץ? 
לפני שיצאתי לקולג'ים שיחקתי שנתיים באסא תל אביב כשהייתי בצבא. לפני כן, שיחקתי עוד 4 שנים בליגת העל כחלק מפרויקט מיוחד של ההתאחדות לכדורגל. הפרויקט היה חלק מהאקדמיה למצוינות בספורט במכון וינגייט, שכלל עוד הרבה ענפי ספורט. גרנו והתאמנו במהלך השבוע בפנימיה במכון, למדנו בתיכון חוף השרון ובסופשים היינו חוזרים הביתה. זו הייתה הכנה טובה לקולג'. שם גם הבנתי שאני רוצה לשחק באופן מקצועי, לשחק בארצות הברית ואחר כך לצאת לאירופה ובעיקר לקדם את הקריירה שלי".

 

איך הלימודים? מה את לומדת? איך הרמה?
"אחרי שבהתחלה בחרתי במנהל עסקים בחרתי להחליף ולהתמקצע בשיווק. זה גם אחד מהדברים שמאוד אהבתי פה מההתחלה- היכולת לא לבחור איזה תואר בדיוק עד אמצע השנה השנייה, נתנה לי אפשרות ללמוד מגוון גדול של דברים להתנסות ואז לבחור. הכיתות פה מאוד קטנות יחסית לארץ ורוב הפרופסורים שלי אפילו מכירים אותי בשם. היחס האישי, הפרויקטים שאנחנו עושים פה והחומר ברמה גבוהה ומאוד מתמקדים בלהכין אותנו לשוק העבודה והיום שאחרי". 

 

את חושבת שעשית מהלך טוב שהגעת לפה? 
"כן אין לי ספק, מעבר להתפתחות שלי כשחקנית ויותר חשוב מחוץ למגרש והבן אדם שאני, קיבלתי פה תחושת מסוגלות אדירה, הכרתי אנשים מכל העולם שהפכו לחברים שישארו איתי לכל החיים. חוץ מזה הרמה המקצועית והמתקנים פה מדהימים. כל המגרשים, חדרי כושר, מתקני התאוששות, הם דברים שאין אפילו בכל הקבוצות של ליגת העל גברים בארץ". 

 

היית ממליצה לעוד שחקנים להגיע?
"ברור שממליצה, זאת חוויה של פעם בחיים וכל מי שיכול חייב להגיע!".

 

רוצים פרטים נוספים?

050-7932720

 

/https://www.firsteamusa.com

טל פיינגזיכט, משלבת כדורגל ולימודים ועושה את זה בגדול!!

הוסף תגובה
תגובות