לימודים וכדורגל, שילוב דמיוני, האמנם?

מי לא חולם לשלב לימודים וכדורגל? אז כן זה אפשרי ואפילו לשלב נסיעה לחו"ל. רוצים לברר כיצד? תשאלו את אלון פירדמן (תוכן שיווקי)

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-06-2024
  • 09:02

תעודת זהות:

שם מלא: אלון פירדמן

‎גיל: 24

‎תפקיד: מגן שמאלי 

איפה שיחקת לפני (שם של קבוצה וליגה)?

"בארץ שיחקתי במכבי נתניה ומכבי תל אביב. בגיל 15 עברתי לספרד, לברצלונה שם שיחקתי בנוער ואחרי זה בקבוצות שונות בליגה הרביעית".

 

‎איך אתה מסכם את התקופה בארה״ב עד כה?  (תספר קצת על המעבר)

"חוויה מטורפת ומדהימה בה אתה לומד עולם שונה לגמרי עם מנטליות ותרבות אחרת. שהגעתי הייתי בקולג׳ בפלורידה והכל היה כמו בסרטים! אבל זה משהו אחר שאפשר לראות רק שאתה בארה״ב (במיוחד את האליגטורים...), אתה מתפתח כאדם ולומד על עצמך ועל החיים בכללי. אתה בעצם מגיע למקום חדש ומכיר חברים חדשים שהם מכל העולם. מקבל ניסיון, ציוד ומתחמים מטורפים וכמובן, לומד באותו הזמן! כמובן שחוץ מהחוויה הספורטיבית ברמה גבוהה אתה גם מטייל וצובר הרפתקאות. אחרי פלורידה עברתי לקולורדו שזה צד השני של ארה״ב איפה שאני אני נמצא כיום".

 

‎איפה שיחקת בספרד ולמה החלטת לטוס למכללות? 

"בספרד שיחקתי בליגה הרביעית. חבר טוב סיפר לי על המכללות וכל מה שהוא עובר שם ומאוד התעניינתי בעיקר בגלל שאפשר לשחק ברמה גבוהה וללמוד באותו הזמן. אחרי זה בדקתי וחיפשתי עוד אינפורמציה והחלטתי לעשות את התהליך כדי ללכת למכללות. רציתי לשלב את הכדורגל ובאותו הזמן להוציא תואר, משהו שלא הרבה יכולים לעשות ומאד אהבתי".

 

‎איך הולך מבחינת כדורגל? כבשת שערים? תארים אישיים וקבוצתיים..

"מבחינת הכדורגל האמיתי אני מאוד מרוצה והולך לי ממש טוב. בעונה הראשונה שלי בפלורידה מינו אותי כקפטן של הקבוצה ובאותה עונה הבקעתי 5 שערים ובישלתי 5. קיבלתי את ה-MVP של העונה וזכינו בגביע בטורניר שנתי. לאחר מכן שעברתי לקולורדו ובעונה השנייה שלי זכינו באליפות של הליגה, זכינו בליגה המחוזית והגענו לגמר של כל ארה״ב שם הפסדנו, אבל עדיין הישג ענק, עכשיו אני מתכונן לעונה האחרונה שלי עם רצון לנצח!"

 

‎מה ההבדל העיקרי שאתה מרגיש כשחקן בין אירופה למכללות בארה״ב?

"ההבדל הכי גדול שאני מרגיש כשחקן זה הכלים שנותנים לך והמתחמים. אי אפשר אפילו להשוות את מה שמקבלים בארה״ב לעומת אירופה. אם זה בחדרי כושר, ציוד, מגרשים, פיזיותרפיסטים והכלים שלהם, אמבטיות קרח או חום, הליכון בבריכה אחרי פציעות ועוד. דברים כאלה עוזרים לשחקן להשתפר ולהגיע לרמה הכי גבוהה שאפשר".

 

‎ היית ממליץ לעוד שחקנים להגיע?

"חד משמעית הייתי ממליץ לעוד שחקנים להגיע זה הזדמנות בה אתה יכול להתפתח כשחקן וכאדם ולשלב את הכדורגל עם לימודים. אני חושב שזה חוויה והזדמנות שלא הרבה אנשים מקבלים בחיים ושאתה יכול לקבל ממנה המון!"

רוצים פרטים?

050-7932720 

 

 

/https://www.firsteamusa.com

אלון פירדמן, ממכבי נתניה לליגת המכללות. נהנה מכל רגע - גם לומד וגם משחק ברמה הכי טובה שיש.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה שחקן שרק תצליח אמן (מכיר אותו 14-06-2024, 20:21)
  2. אחלה שחקן שרק תצליח אמן (מכיר אותו 14-06-2024, 20:21)
  3. אחלה שחקן שרק תצליח אמן (מכיר אותו 14-06-2024, 20:21)
  4. השכלה כוח בחיים (טל 14-06-2024, 20:57)
    יש את חברנו המיוחד עורך דין פיליפ חאיכ איך שכחת אוהד
  5. פילפ היה בארה"ב? (יוני 14-06-2024, 22:25)