מעניין אתכם לשלב לימודים לתואר ראשון וכדורגל?

לפעמים החיבור בין השניים נראה דמיוני. לא אצל יהלי כהן (21) ששלב לימודים וכדורגל בליגה המכללות בארה"ב. רוצים גם אתם? כנסו לכתבה (תוכן שיווקי)

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-06-2024
  • 16:33

תעודת זהות:

שם מלא: יהלי כהן

גיל: 21

תפקיד: קשר אחורי

קבוצה בארץ: הפועל גני תקווה (ליגה ב' דרום ב')

 

איך אתה מסכם את התקופה בארה"ב עד כה? (ספר קצת גם על ליגת קיץ)

"אני לא יודע אפילו מאיפה להתחיל, זו תקופה מדהימה ואחת ההחלטות הכי טובות שלקחתי. האנשים שהכרתי מתרבויות שונות הרמה המקצועית והמעטפת שקיבלתי בתור ספורטאי הם ברמה הכי גבוהה שיש. שיפרתי את עצמי גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית. בנוסף עשיתי גם את הקיץ בארה״ב בליגה שנקראת NPSL. כמו שאמרתי, המעטפת שאני מקבל מהקבוצה גם פה היא הכי מקצועית שיש, כל יום יש אימון גם במכון כושר עם מאמנת, מעקב ג׳י. פי. אס., ומממנים גם מגורים. סה״כ תקופה נהדרת שרק ממשיכה להשתפר".

 

איפה שיחקת בארץ ולמה החלטת לטוס למכללות? 

"שיחקתי בליגה א׳ ו-ב׳. קיבלתי החלטה לטוס כי לא מצאתי את עצמי משתלב בכדורגל בארץ ובחנתי את ליגת המכללות כאופציה מעולה להתקדם מקצועית וגם לשלב את לימודי התואר שלי עם הספורט". 

 

איך הולך מבחינת כדורגל? כבשת שערים? תארים אישיים וקבוצתיים.

"מבחינת תארים, במכללות הקבוצה שלנו זכתה בעונה הסדירה וסיימנו במקום 8 בכל ארה״ב בליגה שלנו, אך הפסדנו את הגמר האזורי מה שמנע מאיתנו להגיע לטורניר של זכייה באליפות ארה״ב. בליגת קיץ היו עד כה 4 משחקים וכרגע אני עם בישול אחד והקבוצה נמצאת במצב של פלייאוף עלייה לטורניר של אליפות ארה״ב".

 

היית ממליץ לעוד שחקנים להגיע?

"חד משמעית הייתי ממליץ להגיע למכללות במיוחד עם שי שדה שעזרה לי למצוא את המקום הנכון בשבילי כדי שאוכל למצוא את המקום שנכון לי כשחקן ואדם. זו אחת ההחלטות הטובות ביותר שעשיתי".

 

רוצים פרטים?

050-7932720

 

 /https://www.firsteamusa.com

יהלי כהן, מהפועל גני תקווה לליגת המכללות הכל כך טובה.

הוסף תגובה
תגובות