"צביקה היה בדיוק מה שהיינו צריכים"

כך אמר נאור כהן, שחקן הפועל מרמורק שהיה שותף מלא להישארות ההירואית של הקבוצה הרחובות עם 10 שערים והוסיף: "הוא החזיר לנו את שמחת החיים ונתן לנו ליהנות מהכדורגל"

  • על ידי: ענר אלדר
  • 16-06-2024
  • 08:14

עוד רבות יסופר על העונה מלאת הטלטלות שעברה על הפועל מרמורק או איך שמכנים זאת: מבירא עמיקתא לאיגרא רמא. חמישה מחזורים לסיום העונה מרמורק הייתה מועמדת וודאית לירידת ליגה אך אז הגיע צביקה לוי והשאר היסטוריה.

 

אחד הגורמים המרכזיים בהישארות הזו היה נאור כהן שכבש 10 שערים כולל שער ניצחון דרמטי על בקעת הירדן במחזור ה-29, שער ששינה למעשה את כל התחתית והציב את מרמורק במקום ה-15, ממנו היא הלכה בסופו של דבר למבחנים.

"אחת הסיבות העיקריות בגללן נשארנו בליגה היא צביקה לוי. הוא היה בדיוק מה שהיינו צריכים באותו הרגע. הוא החזיר לנו את שמחת החיים, האמין בנו, נתן לנו פשוט ליהנות מכדורגל, וכשאתה נהנה ושמח אין סיבה שזה לא יבוא לידי ביטוי גם במגרש".

 

תסכם את העונה

"העונה התחילה פחות טוב בלשון המעטה. נכנסנו לתוך כדור שלג ואז כבר היה מאוד קשה לעצור אותו. הייתה תחלופה של המון שחקנים, כמעט כל הסגל שפתח את העונה התחלף. על זה תוסיף גם החלפה של המאמנים,  כל אלו היו תסמינים של קבוצה שיורדת ליגה. ברור שזה היה חלק מהסיבות שאנשים לא השאירו לנו סיכוי והספידו אותנו. אני שמח מאוד שגילינו אופי ולא נתנו לרעשי רקע האלה מבחוץ להשפיע".

 

הייתם במקום האחרון בליגה במחזור 25, מה הסיבות שנשארתם בליגה?

"נכון במחזור ה-25 היינו במקום האחרון 6 נקודות מהמקום ה-15. הפסדנו לכפר קאסם בבית ובדרך כלל הפסד כזה מפרק חדר הלבשה. זה לא קרה אצלנו, היה לנו חדר הלבשה מלוכד מאד. האמנו לאורך כל העונה, אני לא יודע איך להסביר את זה. בשיחות בינינו בחדר ההלבשה תמיד אמרנו שלא יכול להיות שסגל שחקנים כמו שלנו ירד ליגה.

 

ואז הגיע צביקה לוי.

"אני חושב שההגעה של צביקה הייתה משמעותית עבורנו השחקנים. הוא היה בדיוק מה שהיינו צריכים אז. השאר כבר היסטוריה".

 

איך הרגשת באופן אישי במרמורק?

"זו העונה השנייה שלי שם ואני מרגיש בבית. היו לי לא מעט הצעות מקבוצות צמרת בחלון העברות של ינואר, אבל הרגשתי מחויב כלפי המועדון, והאוהדים שמגיעה להם מילה טובה. עד הרגע האחרון הם היו איתנו ולא התייאשו. גם בתקופות שלא הלך הם גרמו לנו להאמין שאפשר. אין ספק שיש להם חלק גדול בהישארות של מרמורק. אני שמח שעזרתי לקבוצה להשיג את המטרות שלה, וגם לעמוד במטרות שהצבתי לעצמי בתחילת העונה".

 

מה הסיבות שהשתפרת ביחס לעונה שעברה?

"התבגרתי, שיפרתי את ההצטרפות שלי להתקפה, ניצלתי את החוזקות שלי באזורים המסוכנים של המגרש אם זה אחד על אחד, או במסירות. אני שמח שזה בא לידי ביטוי גם מבחינת המספרים שלי. מעבר לזה המערכת עטפה אותי והאמינה בי. ההנהלה והצוות נתנו לי את החופש לעשות את מה שאני יודע והכי חשוב הייתה לי השגחה פרטית של השם יתברך".

 

היו זמנים לא רגילים, מה השינויים שחווית?

"המלחמה פגעה בכולם, הכל מתגמד ברגעים כאלו. אתה מקבל פרופורציות ומבין שבזמן שאתה משחק יש אנשים שמסכנים את החיים שלהם. מכאן אני רוצה מכאן לאחל החלמה מהירה לכל הפצועים, ושבעזרת השם כל החטופים יחזרו הביתה בריאים ושלמים".

 

היכן אתה רואה את מרמורק בעתיד?

"מרמורק זה מועדון שמביא הרבה צבע לליגה. מבחינת פוטנציאל הוא לא שייך לליגה א׳. יש הנהלה שעושה מאמצים אם זה תמיר, ישראל, ירון ומיקי. אלה אנשים שחיים את הכדורגל והוא זורם להם בעורקים. אצטדיון חדש נבנה בעיר, וכמובן קהל נפלא כמו שאמרתי. יש את כל החבילה ואני מאמין ומקווה שבשנים הקרובות נראה את מרמורק בליגות גבוהות יותר בעזרת השם".

האמינו. נאור כהן (צילום: סהר בראל, מדיה הפועל מרמורק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תודה ענקית ❤️ (ארז 16-06-2024, 09:07)
    שחקן ברמה גבוהה מאוד מאחל לו להצליח אין לי ספק שמקומו בליגות הגבוהות למרות שהייתי רוצה אותו עוד עונה במרמורק
  2. נאור כהן (רועי אלחנני 16-06-2024, 11:14)
    בוא ליבנה זה מקומך בעונה הבאה
  3. שחקן תותח (משה 16-06-2024, 11:16)
    אחלה שחקן מקומו בקבוצות צמרת
  4. מרמורק ונאור זה בלתי נפרד (מרמורקי 16-06-2024, 13:58)
    רוצים אותך אדום בעונה הבאה❤️
  5. בהצלחה n.c7 (אלירן 16-06-2024, 17:11)
    נשמה גבוהה יש לבחור הזה אני מעריץ שלו שחקן שלדעתי צריך לדלג על ליגה לאומית מי שישים את היד עליו ירוויח בגדול
  6. שחצנים (יוני 17-06-2024, 10:55)
    אתר דוחה , קבוצה עוד יותר, אוהדים קוקסינליות, ייכסה עליכם