עובר לאתגר חדש: רמי לוז חתם בעירוני מודיעין

רמי לוז, אשר גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א, שיחק בשלל מועדונים בליגות א'-ג' וכשפרש סגר מעגל כשחזר למחלקת של מועדון נעוריו. לאחר שש שנים במחלקת הנוער של האלופה, קיבל לוז הצעה מהמאמן שלו לשעבר, שי מאור ויאמן העונה הבאה במחלקת הנוער של עירוני מודיעין:"בונים במודיעין מועדון גדול, אשמח להיות חלק מההצלחה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-06-2024
  • 13:06

אין חובב ליגות נמוכות שלא מכיר את רמי לוז. כשחקן עבר בשלל קבוצות מהליגות הללו באזור המרכז: קרית אונו, אזור, ירמיהו חולון, שמשון ת"א ועוד. את הקריירה שלו סיים בעונת 2015/16 במדי האחרונה עמה עלה מליגה ג' ל-ב'.

לוז, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב שאף זכה לשחק בבוגרים, חזר לפני 6 שנים לסגור מעגל שם ואימן באקדמיה ואת קבוצת הטרומים של המועדון. העובדה שעשה שם חיל לא נעלמה מעינו של מאמנו בעבר, שי מאור שכיום הוא המנהל המקצועי של עירוני מודיעין.

 

בכלל מודיעין הפך להיות מועדון מהגדולים בליגה א', דוגל בהשקעה במחלקת הנוער לא פחות מבבוגרים. את הקו מוביל מאור כשהמוטו הוא לאייש את השדרה המקצועית במאמנים מהשורה הראשונה. לוז הגיע בעיקר על מנת להתקדם יחד עם המועדון.

 

סכם לי את השנים שלך במחלקת הנוער של מכבי.

"אני חושב שזה שהצלחתי להביא את הערכים המקצועיים והחברתיים לכל קבוצה ושחקן אותם אימנתי זו ההצלחה הכי גדולה שלי. רכשתי ידע רב במכבי, באתי קשוב על מנת ללמוד ולהתפתח. במכבי מאתגרים אותך מקצועית כל אימון, אין פשרות, אין עיגול פינות וזה בדיוק מה שחיפשתי ולשמחתי השילוב הזה בקצה - הצליח. רוצה להודות לאנשי ההנהלה המאמנים והשחקנים שלי על כל רגע איתם".

 

מה גרם לך לקבל את ההחלטה לעזוב מקום כמו מכבי?

"זה לא הגיע ביום אחד. ידעתי שיום  אחד אצטרך לקום וללכת. זה משהו שהתקבל בהחלטה משותפת של שני הצדדים , סיימנו הכי טוב בעולם מכבי תמיד תישאר חשובה לי. יחד עם זאת אני חושב שמיציתי את עצמי שם. אני בן אדם שאוהב אתגרים ובנקודת זמן הזו אני חושב שהגעתי להכל עם מכבי והגיע הזמן לאתגר הבא".

 

אני מניח שהיו לך לא מעט הצעות , למה דווקא מודיעין?

"שי מאור. אני מכיר אותו המון שנים ואני חושב שהוא איש כדורגל מצוין שיכול לעזור לי ללמוד ולהתקדם. מגיע למועדון מסודר עם חומר אנושי ומקצועי מצוין. חיפשתי אתגר מקצועי ושי הציע לי להגיע לאמן את הילדים א' של המחלקה. חושב שזה קידום מקצועי משמעותי עבורי. אביא איתי את כל הידע שלי, יחד עם זאת אני מגיע ללמוד ולהתקדם ואני חושב ששי מאור ומודיעין זה המקום הכי טוב ונכון עבורי".

 

מה הציפיות שלך העונה מהקבוצה שלך?

"ראשית, אשב עם המנהלים ואלמד טוב את הקבוצה. דבר שני, כמו בכל קבוצה שאימנתי אני מצפה בראש ובראשונה שהשחקנים יגיעו ליהנות מכדורגל, זה הדבר שהם הכי הרבה אוהבים לעשות. להגיע ללמוד, לעבוד ולהתקדם. אני כבר מצפה להתחיל לעבוד".

 

שיהיה בהצלחה

מצא אתגר חדש. לוז

הוסף תגובה
תגובות
  1. ברוך הבא למתנס בהצלחה. (יאיר 15-06-2024, 14:37)
    תקבל משכורת תקבל תנאים רק שחקנים תצטרך למצוא בפינצטה
  2. מתנס (יורם 15-06-2024, 17:17)
    מקום שמתנהל ממש כמו מתנס...מתגעגעים לתומר כרמל.
  3. תלמד מהפרופסור לכדורגל (אופיר רגב 15-06-2024, 17:27)
    שיהיה לך בהצלחה תלמד משי מאור וארז בנודיס שתיי פרופסורים לכדורגל
  4. מודיעין (לוי 15-06-2024, 21:48)
    זכיתם במאמן ענק אבל לפני הכל באדם עם לב ענק ????????
  5. פרופסורים ? אני חשבתי שהם דוקטורים (יאיר 15-06-2024, 22:43)
    בליגה א יש פרופסורים לכדורגל ? זה משהו חדש שעדיין לא נראה בארץ
  6. נאשי (אבי 19-06-2024, 20:23)
    אני מאמן הכי טוב בארץ
  7. אחלה מאמן (המלך 25-07-2024, 11:56)
    בהצלחה רמי לוז