"אם היינו עוברים את דימונה, היינו הולכים עד הסוף"

כך אומר חלוצה של שמשון ת"א, חמזה מואסי לאחר שהעונה היוצאת מן הכלל שלו ושל קבוצתו ומוסיף: "ההבדל בין הלאומית לליגה א' זה המגרשים והמשכורות"..

  • על ידי: ענר אלדר
  • 20-06-2024
  • 09:28

אם עדיין קיים סוג של שחקן שנקרא "חלוץ טבעי", הרי זהו חלוצה של שמשון ת"א, חמזה מואסי שמסכם עונה אדירה עבורו ועבור קבוצתו שהגיעה עד לגמר המחוזי והודחה בתום דו קרב פנדלים בלתי נשכח. 15 שערים כבש העונה מואסי, יותר משליש מסך כל השערים שכבשה שמשון ת"א העונה.

בכלל לכבוש מואסי בהחלט יודע. את הקריירה שלו החל בעיר מגוריו, בקבוצת איחוד בני בקה. משם הדרך לעמק חפר השכנה הייתה די קצרה, תרתי משמע.

בעמק חפר הביא מואסי את יכולותיו לידי ביטוי. הוא תמיד שיחק בשנתון אחד גבוה מגילו והפציץ. עונת השיא שלו הייתה בנערים ג' בה כבש לא פחות מ-60 (!!) שערים, בנערים ב' הוא כבש 42 ובכך צד עת עיניהם של הסקאוטרים של מ.ס. אשדוד, אליה עבר בגיל נערים א'.

הוא המשיך לכבוש גם שם. 12 בנערים א', 6 בעונתו הראשונה בנוער ו-18 בעונה השנייה כולל שער גם בליגה העל במדי קבוצת הבוגרים של המועדון.

בתור חריג גיל, הוא המשיך להיות סגל הבוגרים ומידי פעם זכה לדקות משחק אצל רן בן שמעון.

את עונת הבוגרים הראשונה שלו עשה באדומים אשדוד ששיחקה אז בליגה הלאומית. בהמשך עבר להפועל ר"ג, עירוני רמת השרון כשאת העונה החולפת פתח בהפועל אום אלפאחם. עם חידוש המשחקים, בדצמבר עבר לשמשון ת"א ומשם הכל כבר ידוע.

 

איך אתה מסכם את העונה?

"הייתה לנו עונה טובה. הגענו לפלייאוף וכידוע, היינו מאוד קרובים להמשיך אבל הפסדנו בפנדלים. אין מה לעשות זה הכדורגל, אני מאמין שאם היינו מנצחים את דימונה, היינו הולכים עד הסוף ועולים ליגה".

 

איך הגעת לשמשון?

"הייתה לי עונה קשה מאוד ברמת גן וגם ברמת השרון. העונה התחלתי באום אלפאחם ודווקא לי טוב עד המלחמה ואז לא הסתדרתי כל כך עם הבעלים והחלטתי לעבור לשמשון".

 

ספר קצת על הקליטה שלך בשמשון

"אין ספק שזה מקום חם עם אנשים מדהימים, כולל המאמן. ממש נהניתי מכל רגע ואהבתי להיות שם. גם אני וגם הקבוצה עשינו עונה גדולה. 15 שערים ו-9 בישולים אלה מספרים מאד יפים. הפנים קדימה".

 

מה שונה בין הליגה הלאומית לליגה א'?

"האמת שהופתעתי מאד מליגה א'. יש שם שחקנים טובים וקבוצות איכותיות. ההבדל בין הלאומית לליגה א זה רק האצטדיונים והמשכורות".

 

איך הרגיש לך לשחק בזמנים האלה?

"אתה יודע, היה קשה. אבל שמשון היה כמו משפחה וידענו להתמודד עם זה. עבדנו קשה ולא נתנו למלחמה להוריד אותנו".

 

איפה אתה רואה את שמשון בשנים הקרובים, אתה מאמין שהם יכולים לעלות ליגה?

"בהחלט! שמשון זה משפחה ויש שם הנהלה מדהימה כך שהקבוצה תמיד תיבנה כדי לעשות את זה. אני מאמין שבשנים הקרובים שמשון באמת יכולה לעלות ליגה".

יודע בהחלט לכבוש שערים. מואסי (צילום: וודיע ג'ברין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מואסי תישאר בשמשון אוהבים אותך (שמשוני בנשמה... 20-06-2024, 14:10)
    חמזה מואסי תישאר בשמשון אובים אותך - שמשון פזטל ת"א זה משפחה ובית לכל החיים
  2. לא שאלת שאלה חשובה (עיתונאי צעיר 20-06-2024, 17:57)
    איפה הוא עונה הבאה
  3. תבוא לדימונה (ש.ב 21-06-2024, 18:33)
    אתך יעלו ליגה בטוח ואולי תתקדם ללגת העל דוגמת גיל חדד