אי של יציבות

שוער נורדיה, יאיר הדר עונה לא קלה בפן האישי כשהתמודד עם מחלתה של אימו, ז"ל. למרות זאת, היה השוער המנוסה באנקר מוחלט בהרכב של נורדיה ירושלים העונה והרבה בזכות עצירות פנדלים שלו, הקבוצה הבטיחה את ההישארות הרבה לפני סיום העונה.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 19-06-2024
  • 09:39

ולם יודעים שאחד מהתפקידים הקשים ביותר בכדורגל הוא השוער. המעוז האחרון, האיש שרק הוא מפריד בין הכדור לשער. מדובר גם בתפקיד כפוי טובה כשטעות אחת יכולה לגמור לך את הביטחון ואת העונה. בקיצור צריך המון תעצומות נפש. שוער נורדיה, יאיר הדר היה צריך לגייס עוד תעצומות העונה. אימו, התמודדה עם המחלה הארורה מה שהפך את הכדורגל למשני. לצערנו היא נפטרה בינתיים וכאן אנו שולחים לו את תנחומנו הכנים.

 

"חטפתי כאפה", אמר הדר, "אבל אני מאמין שהיא לא הייתה רוצה לראות אותי נשבר אלא מצליח ואת זה אני אעשה. אקום חזק יותר".

 

המספרים שלו כשוער הם די מרשימים. מתוך 34 משחקים שהקבוצה קיימה (כולל גביע וגביע האזורים) הדר שיחק ב-32. הוא הוחלף בדקה ה-90 של משחק אחד ולא שותף במשחק אחד בגביע האזורים ובמשחק האחרון של העונה שלא קבע דבר. הוא שמר על רשת נקייה 9 פעמים והדף 3 פנדלים שהעניקו לקבוצתו נקודות חשובות שעזרו לה להבטיח הישארות בשלב מוקדם.

למעשה העונה הזו שלו הייתה המשך ישיר לעונה הקודמת. למי שהספיק לשכוח, הדר עצר פנדל וכבש את הפנדל המכריע במשחק העלייה של נורדיה בעונה שעברה נגד מכבי שעריים.

 

"אני עובר את התקופה הכי קשה בחיים שלי. אמא שלי נפטרה לפני שבוע מהמחלה הקשה אחרי 6 שנים של מלחמה. היה קשה מאד לשים את זה בצד אבל סיימנו עונה קבוצתית טובה מבחינתנו. לא הסתבכנו במאבקי תחתית ואל תשכח שמדובר בקבוצה שעלתה מליגה ב' כך שהיה לנו חשוב מאד בעונה הראשונה להטביע חותם. לי באופן אישי הייתה גם עונה טובה. שמח שעזרתי לקבוצה להשיג את המטרה. עצרתי כמה פנדלים, הייתי דומיננטי בין הקורות ובחדר הלבשה". 

 

יש תוכניות לעונה הבאה?

יש לי עוד מספר הצעות כולל מהליגה לאומית, שם יש התעניינות של מספר קבוצות. אני תמיד שואף להתקדם ורואה את עצמי שוער ברמה של ליגה לאומית לפחות. כמו שאמרתי, אני עובד קשה כרגע בפגרה בשביל להשתפר פיזית ומנטלית. הזמן עושה את שלו. עוד קצת נהיה יותר חכמים ונדע לאן מתקדמים. בגדול נורדיה זה מקום שאני אוהב והתחברתי אליו. נחכה ונראה להיכן זה יתפתח".

 

מה אתה עושה בימים אלה?

"חזרתי מחופשה קצרה ואני כבר מתחיל להתאמן בכל הכוח לקראת העונה הבאה. מה שהיה בעונה שעברה, מבחינתי היה. אני חושב קדימה לעשות עונה טובה יותר איפה שלא אהיה. יש לי שני סוכנים שבודקים לי אופציות. אם להיות כנה אנחנו בתחילתו של מו"מ עם נורדיה גם".

 

לא הפסיד כמעט משחק. הדר (צילום: גלעד איימס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער חלש (דני 19-06-2024, 15:58)
    שוער חלש יכול לשחק בליגה ב מכיר אותו מגיל צעיר אבא שלו חושב שיש לו קרואטיה ביד אדם זבל ושפל שרק מאיים כך גם נראה הבן שלו
  2. שמן מאוד (דניאל 20-06-2024, 15:05)
    חייב להוריד במשקל בשביל לשרוד עוד עונה בליגה א׳
  3. יאיר (אופק 20-06-2024, 21:47)
    תגיד לי , ניראה לי שיש לך חשבון פתוח איתו מתי ראיתה אותו בפעם האחרונה , כי זה בדיוק הפוך ,אני הייתי ברוב המשחקים ולדעתי הוא הגורם מס' אחד לעליה שנה שעברה ולהשארות השנה .
  4. יאיר (אופק יאללה נורדיה ???????? 20-06-2024, 22:06)
    תסלח לי ,אבל נראה לי שאתה לא מכיר את יאיר אני הייתי כמעט בכול השחקנים,ויאיר הוא הגורם מס' 1 לעלית ליגה ליפני שנתיים ממש כוכב ולהשארות ליגה השנה, ניראה לי שאתה לא מדבר על השחקן הנכון.