"מקווה שבהפועל ר"ג יפיקו לקחים מהעונה החולפת"

כך אומר שגיא דרור, מלך השערים של הפועל רמת גן ששרדה בקושי בליגה הלאומית. עוד מסביר דרור: "לקח זמן להביא את השחקנים הנכונים ולהתחבר".

  • על ידי: ענר אלדר
  • 29-06-2024
  • 18:41

כבר כמה עונות שהפועל רמת גן מתחילה את העונה עם המון ציפיות להתברג בצמרת ומוצאת את עצמה משתרכת בתחתית ונאבקת נגד הירידה. את הימים של הזכייה ההיסטורית בגביע (הקבוצה היחידה מהלאומית שעשתה זאת), האוהדים כבר שכחו מזמן וכל מה שנותר להם הוא לקוות שבעונה הבאה יהיה יותר טוב. 
גם העונה הנוכחית לא הייתה שונה ומחזור לסיום, רמת גן הייתה זקןקה לניצחון כדי לשרוד בליגה. בסופו של דבר היא ניצחה את נס ציונה ושרדה על חשבונה. 
אחד הברגים החשובים בהישארות היה החלוץ שגיא דרור שסגר עונה שלישית אצל האורדונים. 
למי שלא מכיר, דרור הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א. ממנה עבר להפועל רעננה, שיחק מעט בליגת העל ומאז נדד בקבוצות הליגה הלאומית. הין היתר שיחק בהפועל כפר סבא (גם בליגת העל), הפועל עפולה והפועל פ"ת. בשלוש העונות האחרונות כאמור, הוא משחק בהפועל רמת גן במדיה כבש בעונה החולפת 11 שערים שהכתירו אותו מלך השערים שלה.

 

מה הסיבות לעונה הלא טובה שעברתם?
"אם מסתכלים מתחילת העונה, אז אפשר לראות שלקח לנו קצת זמן להביא את השחקנים הנכונים והמתאימים, דבר שפגע כמובן בתוצאות. גם זה ששיחקנו כמעט כל העונה עם זר אחד ולפעמים גם ללא זרים פגע בנו. היו רגעים יותר טובים והיו פחות, אבל בסוף הצלחנו להישאר בליגה ואני מקווה שבעונה הבאה בהפועל רמת גן יפיקו לקחים מהעונה שחלפה".

 

מה הסיבות שבסוף נשארתם בלאומית?
"היו לנו לא מעט שחקנים מנוסים בחדר הלבשה ועל המגרש והתעסקנו בעיקר באיך להוריד לחץ ולהגיע עם ביטחון למשחקים החשובים, באמצעות שיחות אישיות עם השחקנים היותר צעירים. ועוד סיבה היא הקהל של הפועל רמת גן שבמחזור האחרון חזר ובא לעודד. אולי דווקא מהמקום הזה הוא יחזור גם בעונה הבאה ויתן דחיפה גדולה לקבוצה".

 

איך הרגשת באופן אישי ברמת גן?
השנה זאת הייתה השנה השלישית שלי, כך שהמקום הפך עבורי לבית. אני מאד מחובר לאנשים במועדון מההנהלה ועד הצוות. שימשתי כקפטן שני העונה. מבחינה מקצועית אני שמח שהצלחתי לבוא לידי ביטוי ולספק את המספרים ואני מקווה שגם בעונה הבאה זה יקרה".

 

איך הרגשת לשחק בזמנים קשים אלו?
"תחושה מאוד קשה ומבלבלת, מצד אחד יש לך משפחה וחברים שנלחמים בגבולות המדינה ואתה מאוד מודאג ומצד שני צריך לעלות למגרש ולהציג יכולות ולעזור לקבוצה.הרגע שהכי קשה מבחינתי הוא שממש לפני שריקת הפתיחה אנחנו מרימים שלט עם שמוצ ופני החטופים. רגע מאד מאד עצוב. מתפללים כל הזמן שיחזרו הביתה מהר ובשלום".

 

איך אתה רואה את העתיד הקבוצה?
"במשחק האחרון כולם רא את פוטנציאל הקהל והאווירה שהמועדון הזה יכול לספק. בכל זאת זה לא עוד מועדון בליגה הלאומית. אני מקווה בשבילם שילמדו ויתקנו את הדברים שלא הצליחו ויקחו את המשחק האחרון כדוגמה לאיך העונה הבאה צריכה להיראות".

 

תכניות או מטרות לעונה הבאה?
"קודם כל להיות בריא וכמובן שאחר כך להמשיך להיות דומיננטי ולבוא לידי ביטוי בקבוצה שאשחק בה ובסוף לספק את המספרים שלי כשחקן התקפה".

שגיא דרור, מסיים עונה נהדרת בהפועל ר"ג . צילום: ניב כהן

הוסף תגובה
תגובות
  1. שילך הביתה האפס עינב (כן עינב יפיק לקחים 30-06-2024, 08:41)
    קבוצה עלובה מה אתה עושה שם שגיא השנה אין בכלל כסף רק עינב חולה שליטה נשאר
  2. תברח מהקן צרעות הזה. עינב יוריד את הקבוצה בסוף (צורי 30-06-2024, 09:51)
  3. תברח שגיא. מקומך בליגת על לא בקבוצה הזו (שולי 30-06-2024, 09:52)
  4. שגיא דרור (שאול ברהום 30-06-2024, 19:52)
    אחלה שגיא דרור שחקן שהתאקלם מצויין בקבוצה אוהבים אותך
  5. בהצלחה (רמת גני 30-06-2024, 22:21)
    אני מציע לך לעזוב את רמת גן המועדון מתנהל חנות מכולת