"עם הקהל שיש לעירוני אשדוד היא חייבת להיות לפחות בלאומית"

כך אומר שוער עירוני אשדוד, רותם דהאן שיש לו מניות רבות בהישארות של הקבוצה בליגה. "עושה את השיקולים לגבי מה הצעד הנכון עבורי", הוסיף לגבי הסיכוי שיישאר בקבוצה בעונה הבאה.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 29-06-2024
  • 08:57

מי שעקב בעונה שחלפה אחרי ליגה א' דרום, ראה את חוסר היציבות של עירוני אשדוד. הקבוצה התחילה את העונה וחת שרביטו של אלי כהן הציגה כדורגל חיובי שהציב אותה בשיפולי הצמרת. לאחר עזיבתו ומינויו של ברוך דגו, החלה הקבוצה לצלוע ולאחר 8 משחקים ללא ניצחון בסיומו של הסיבוב הראשון ובתחילתו של השני שדרדרו אותה אל האזור המסוכן, הגיע אורי קרגולה ואז שוב השתנתה המגמה כשהמאמן הוביל אותה ל-4 ניצחונות רצופים ומשם הדרך להישארות בליגה הייתה כבר סלולה.

 

אחד השחקנים היותר יציבים בשורות אשדוד היה ללא ספר השוער, רותם דהאן שכמעט ולא הפסיד משחק והתעלה במשחקים החשובים.

דהאן דגל במחלקת הנוער של עירוני מודיעין ובגיל נערים ג' צד את עינהם של הסקאוטרים של הפועל פ"ת אליה עבר עונה לאחר מכן. דהאן אף הגיע לבוגרים ושותף בשורות הקבוצה בליגה הלאומית. בעונת 2021/22 הושאל למ.ס. דימונה ממנה עבר לעירוני כסייפה (ז"ל) אותה עזב באמצע העונה. בתחילת עונת 2022/3 הגיע לבית"ר ת"א ובאמצע העונה עבר להפועל קלנסואה שירדה הסוף אותה עונה לליגה ב'. בעירוני אשדוד שמר דהאן על רשת נקייה ב-8 משחקים ובסך הכל אפשר לומר שבפן האישי נתן עונה טובה למדי.   

 

"המטרות של הקבוצה השתנו כל הזמן" אמר השוער, "זה התחיל מלהגיע לפלייאוף אבל בסוף המטרה המרכזית הייתה להישאר בליגה ועמדנו במטרה זו שני מחזורים לסיום".

 

 באמצע העונה, הייתם עמוק בתחתית, אבל אז בסוף לקחתם נקודות חשובות, מה השתנה?
"אני חושב שהתחלנו את העונה מצוין (תחת אלי כהן המאמן והצוות שניר סופר שי גלזל ורועי רוזנברג), ניצחנו את הדרבי הראשון בגביע וגם כמה משחקים בליגה. קבוצות התקשו לשחק נגדנו, במיוחד בתנאים של הסינטטיקו. במהלך העונה אלי עזב אותנו ואז התקשנו לנצח והיינו לא טובים עד שהגיע אורי קרגולה .הוא עשה דברים יפים עם הקבוצה ומגיע לו את כל הקרדיט על זה שהשאיר אותנו בליגה".

 

איך הרגשת באופן אישי בעירוני אשדוד?
"הרגשתי טוב מאד.  יש שם אנשים טובים מההנהלה ועד האוהדים שתמיד תמכו בנו גם בתקופות הקשות יותר. היה לנו חדר הלבשה מאוד מגובש".

 

איך אתה רואה את העתיד של עירוני אשדוד?
"עם קהל כמו שיש לקבוצה, היא חייבת להיות בליגה הלאומית ומעלה. מקווה שלשם היא תגיע במוקדם או במאוחר, ומקווה שהעירייה תבין זאת ותתמוך בה.

 

איך הרגיש לשחק בזמנים הקשים כאלה?
"לא פשוט. בכל אימון ובכל משחק חשבנו על החטופים וההרוגים. ממש לא פשוט לשחק ולהמשיך כאילו הכל כרגיל. מפה אני מתפלל שכל החטופים יחזרו בשלום ושאלוהים ישמור על כל כוחותינו, אמן".

 

 יש תוכניות לעונה הבאה?
"האמת שיש התעניינות מכמה קבוצות מהליגה הלאומית וגם מליגה א'. כרגע עושה שיקולים מה הצעד הנכון עבורי. בשבועיים - שלושה הקרובים אחליט".

רותם דהאן, עונה גדולה לשוער המוכשר. צילום: איציק שטיינוורצל

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער מצוין (נטרלי 29-06-2024, 10:27)
    חתום בשעריים
  2. חובות (אדום 29-06-2024, 12:53)
    עם החובות שיש לצהובים צריכים להיות בליגה ג
  3. שוער של נקודות (עירוני בדם 29-06-2024, 17:42)
    הכי יציב העונה, הלוואי וישאר
  4. שוער נהדר (אוהד עירוני אשדוד 29-06-2024, 21:05)
    עוקב אחריו תקופה. מאוד יציב. מגיע לו להתקדם
  5. חייב להישאר (אוהד וותיק 29-06-2024, 21:21)
    אחרי לא מעט משחקים שלו ושוערים שהיו לפניו אין ספק שדהאן בהחלט מעלה את הרמה בקבוצה וחייב להשאיר אותו בכל מחיר
  6. עונה אדירה שלו (מבין עניין 30-06-2024, 00:24)
    חייב להשאר עוד עונה, שוער מספר 1 בליגה
  7. עירוני אשדוד גמורים (דני 30-06-2024, 13:30)
    רותם ‏השנה ישחקו עם הילדים של הבית ספר לכדורגל צריך לשלם חובות חבוב 700 אלף לא בא ברגל