רוצים לחיות את החלום?

רוצים לשחק כדורגל ולצבור ניסיון ברמות הגבוהות ובמקביל לקבל תואר ראשון? קבלו את עידו עמוסי ששיחק בליגה א' במדי מ.ס. טירה וכיום משחק במכללה בצפון קרוליינה אשר מספר על החוויה ושמה ה"מכללות" בארה"ב. הצטרפו למי שכבר עשה זאת (תוכן שיווקי)

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-06-2024
  • 12:48

תעודת זהות:

שם מלא: עידו עמוסי
גיל: 23
תפקיד: כנפיים

היכן שיחקת לפני המכללות? "מ.ס טירה ליגה א'"

 

איך אתה מסכם את התקופה בארה"ב עד כה?  
"אני נמצא במכללה בצפון קרוליינה והתקופה בארצות הברית הייתה בהתחלה מאד מאתגרת כמו בכל התחלה חדשה במיוחד שזה מדינה אחרת ושפה ותרבות שונה. אבל אתה לומד להכיר את הסביבה והאנשים עם הזמן וגם זה שיש איתי עוד שחקנים שהם ממדינות שונות זה עוזר לעבור את אותם החוויות".

 

עידו עמוסי, מליגה א' למכללות בארה"ב. הכדורגל שינה את חייו לטובה. צילום:יח"צ

 

איפה שיחקת בארץ ולמה החלטת לטוס למכללות?
"שיחקתי בארץ בליגה א' וההחלטה לצאת למכללות היא מהסיבה של לחשוב על היום שאחרי ולצאת עם תואר וגם להמשיך לשחק כדורגל בצורה מקצוענית".

 

איך מסתדר לך  השילוב בין הלימודים לכדורגל?
"השילוב בין הלימודים לכדורגל הוא מצויין המטרה של המכללה בסופו של דבר היא להעניק לך את כל הכלים להצליח אם זה בספורט ואם זה בלימודים.
ההתייחסות אל הסטודנטים הספורטאים היא שונה מסטודנט רגיל ומתאימים לך את הלוז כך שזה לא יפגע לך בספורט שאתה עוסק בו"

 

מה ההבדל העיקרי שאתה מרגיש  בין ישראל למכללות בארה״ב מבחינת כדורגל, לימודים ואישית?
"ההבדל העיקרי שאני מרגיש הוא המתקנים והצוותים שיש שם. אני חושב שיש שם תנאים שיש רק בליגות הכי גבוהות, אם זה הכמות של אנשי המקצוע שיש איתך במגרש ואם זה הנתונים שמראים לך אחרי כל סוף אימון או משחק. כמה רצת, כמה מסירות מוצלחות ובעיטות עשית ובכלל יש עוד הרבה דברים שמעניקים לך שם במטרה שתצליח".

 

איך הייתה העונה שלך שם?
"עשינו עונה מצוינת שסיימנו במקום ה3 (2 נקודות מהמקום הראשון) בעונה הרגילה ואחרי זה הגענו לחצי גמר הפליאוף והעפלנו לאליפות של הNCAA שהיא האליפות של כל ארצות הברית. לא כל קבוצה מגיעה למעמד הזה".

 

היית ממליץ לעוד שחקנים להגיע?
"בהחלט. אני הייתי ממליץ לשחקנים שרוצים להמשיך במקצוענות ובנוסף להוציא תואר להגיע למכללות. אני לא הייתי עושה את הצעד הזה בלי זא׳ן טלסניקוב שהיה איתי בתהליך ודחף אותי. אחרי החלום הזה וכמובן לשי שדה שהייתה איתי מהרגע הראשון ועזרה לי להגיע למקום הכי טוב בשבילי ומלווה אותי גם שאני נמצא שם"

 

רוצים פרטים?

050-7932720 

 

 

/https://www.firsteamusa.com

עידו עמוסי עשה מעבר גדול מליגה א לליגת המכללות. שבהן גם ישחק כדורגל ברמה גגבוהה וגם יסיים עם תואר. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. מקצוען אמיתי (יזהר זהבי 28-06-2024, 16:56)
    עידו הוא דוגמה למקצוען אמיתי ששם את הכדורגל במרכז ואת החיים מסביב אך בד בבד לא גורע מחייו כלום, להיפך לומד לתואר ,חברים חדשים ,משפחה,עידו חושב כדורגל נושם כדורגל ולא מפחד מכל התחלה חדשה אתגרת.