”בסך הכל בנינו קבוצה טובה"

כך אמר מאמן ירמיהו חולון בעונה שחלפה, מוסא בן חיים שהביא את הקבוצה אל הפלייאוף העליון והוסיף: "עד שהגיע אותו יום שחור בו הבנו שזה שאנחנו מתעסקים בכדורגל, זו פריבילגיה".

  • על ידי: ענר אלדר
  • 05-07-2024
  • 10:34

מוסא בן חיים יכול להיות מרוצה. מאמן ירמיהו חולון לקח קבוצה צעירה עם תקציב נמוך יחסית והוליך אותה אל הפלייאוף העליון. נכון, לקבוצה היום הרבה עליות וירידות. כשעד ה-7.10, חולון הוליכה את הטבלה אבל לאחר שהמשחקים חודשו, הקבוצה נחלשה, ירדה לאט לאט עד המקום החמישי, עליו שמרה עד לסיום העונה הסדירה. בסופו של דבר חלום העלייה הסתיים בהפסד לדימונה. 

"בסך הכל  בנינו קבוצה טובה מאד", אמר בן חיים, "שכל העונה הייתה בצמרת של הליגה, קבוצה שלא מוותרת על צורת המשחק והדרך שבנינו לאורך כל השנה"".

 

עמדתם במטרות שלכם?
"לגבי המטרות, פתחנו את העונה בצורה מצויינת. האנרגיות היו טובות. אבל אז הגיע היום השחור של המדינה ששם אתה מבין שזה שאנחנו מתעסקים בספורט זה פריבילגיה גדולה".

 

איך אתה רואה את העתיד של הקבוצה?
 "אני מקווה שעיריית חולון תקבל החלטה שכרוכה בתקציבים אחרים מאלה שאנחנו מתמודדים איתם עכשיו וזאת על מנת להביא את הקבוצה לייצג את העיר בליגה לאומית".

 

תכניות לעונה הבאה? 
"כרגע אני עדיין במנוחה. בימים הקרובים ליאור שלומן (הבעלים) יצטרך לקבל החלטה לאן פני הקבוצה מועדות בעונה הקרובה .באופן אישי רק אחרי שאני אשב עם ליאור אקבל החלטה סופית. יש מספר אופציות והכל נראה פתוח לקראת העונה הבאה".

מוסא בן חיים, עשה עונה נהדרת בחולון. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא מאמן לעליית ליגה (אחד שיודע 05-07-2024, 13:49)
    מאמן שמשחק רק על ההגנה ועל תיקו, לא מתאים לעלות את הקבוצה ללאומית
  2. מכבי שעריים הפתעת העונה (תזכרו מה אמרתי 05-07-2024, 15:00)
    הנסיון של מני סיוסה יבוא לידי ביטוי בעונה הבאה בעזרת השם
  3. ירימיהו בלי מוסא יורדת ליגה ראשונה (חולוני 05-07-2024, 21:59)
    מוסא מחזיק את הקבוצה בשנתיים האחרונות ועושה בית ספר לכל הקבוצות ,איש מקצוע מצויין ווינר ואחלה אישיות כל מי שרושם אחרת קנאי