"אני כל הזמן רוצה להשתפר"

כך אומר חלוצה של הפועל כפר כנא, ישי בוזורגי שסיים עונה אישית מצויינת עם 13 שערים בצל המלחמה. "אני מפונה כבר יותר מ-8 חודשים".

  • על ידי: ענר אלדר
  • 13-07-2024
  • 10:30

בתור נצר למשפחת בוזורגי, משפחה ידועה של כדורגלנים מקריית שמונה, ישי, האח הצעיר, ממשיך את הדרך.  את העונה פתח במדי אחי נצרת ולאחר שהמשחקים חודשו כבר להפועל כפר כנא השכנה במדיה כבש 13 שערים. כתושב קריית שמונה, בוזורגי מפונה יחד עם רוב תושבי עירו, אך כל זה לא עוצר אותו מלהמשיך את דרכם של אחיו ולא רק בגלל שאלון הוא המאמן האישי שלו. תפסנו את ישי לשיחה אישית 
 

ישי, איך אתה מסכם את העונה האחרונה?
"הייתה לי עונה מאתגרת מאד. בתחילתה, שיחקתי באחי נצרת והתחלנו את העונה מצויין קבוצתית ואישית אבל המלחמה עצרה את המומנטום. אחרי ששבנו להתאמן מהפגרה הכפויה ראיתי שהדברים קצת השתנו מבחינה מקצועית ואחרי שיחה עם מהארן לאלא קיבלתי החלטה לעבור לכפר קנא".

 

איך אתה מסכם את המעבר לכפר קנא?
"כפר קנא הוא מועדון חם עם אנשים טובים שרוצים להצליח. ברמה המקצועית היו תקופות טובות ופחות טובות אבל ברגע האמת, במאני טיים ידענו להתרומם בהובלה של המאמן, אמיר ראדי, לקחת את הנקודות ולהישאר בליגה".

 

יש לכפר קנא לאן להתקדם?
"המועדון הזה חם ומכובד. ברגע שהמנהלים שלו ובעיקר אבו זידאן ישאפו להגיע גבוה יותר אני מאמין שיצליחו".

 

לא פשוט להבקיע 13 שערים בקבוצת תחתית?
"אני עובד קשה וכל הזמן רוצה להשתפר. אני עושה אימונים אישיים אצל אחי אלון שהוא כמו מנטור בשבילי. מעבר לזה האמינו בי כשחקן צעיר ושיחקתי כל הזמן בלי לחשוש למקום שלי. אני שמח בתוצאה הסופית אבל מרגיש שיש לי עוד המון להשתפר ואני בדרך לזה".

 

המלחמה? 
"אני תושב קרית שמונה. מפונה כבר מעל כמעט תשעה חודשים מהבית ומתגורר כרגע בנתניה. המצב לא פשוט בכלל ולא נותר לי אלא לאחל שנחזור הביתה כמה שיותר מהר למקום שאנחנו אוהבים".

 

היכן תהיה בשנה הבאה?
"מקווה שבליגה גבוהה יותר. אני מרגיש בשל".

צילום: אבי רביבו

הוסף תגובה
תגובות
  1. בוזורגי היקר (גיא 13-07-2024, 10:49)
    מדובר בחלוץ ענק ! חזק , עוצמתי ויודע לסיים! אישיות יוצאת דופן . חלום של כל מאמן וכל קבוצה שיהיה בהצלחה
  2. אחד החלוצים הטובים ששחקו אצלנו בכפר (חמודי כפר כנא 13-07-2024, 13:14)
    שוה ליגה לאומית ולמעלה. בהצלחה