"עם סגל צעיר ותקציב צנוע, סיימנו מקום שביעי, הצלחה גדולה"

כך רואה בלם בני זלפה, באסל טאהא את העונה שחלפה. למרות עמדתו, הוא כבש העונה 10 שערים. הבלם המצוין חזר אל הקבוצה בה גדל, הפועל בית שאן.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 20-07-2024
  • 10:42

עושה רושם שהפועל בני זלפה היא קבוצה חסרת יומרות בליגה א'. טוב לה היכן שהיא נמצאת ואם נהיה אובייקטיבים, היא לא צריכה יותר מזה. מגרש ביתי אין וגם כנראה שלא יהיה בגלל שפשוט אין אדמה באזור, סביבה נמצאות קבוצות רבות והתחרות גדולה ולכן בחרו ראשיה לא להשתגע, לבנות בכל עונה תקציב שפוי, להביא שחקנים צעירים ועם חיזוק של ותיקים, לשרוד בליגה. ייאמר לזכותה, היא הפכה להיות כר פורה לפיתוח שחקנים צעירים כך שסוכני השחקנים מאד אוהבים לעבוד עם ראשי. כך בדיוק הייתה העונה החולפת של זלפה שסיימה במקום ה-7. אחד השחקנים היותר טובים בזלפה בעונה שחלפה היה הבלם, באסל טאהא שהגיע משמשון כפר קאסם. הוא כבש 10 שערים ולמרות תפקידו על המגרש, הוא זה שסחב את ההתקפה על הגב שלו.
"העונה הייתה מאתגרת מאד מכל הבחינות.למרות כל מה שקרה בתחילתה, אירועים הקשים ועצירת הליגה, ידענו לחזור והתגברנו על כל הקשיים כקבוצה והצלחנו לעמוד במטרות. ולדעתי לסיים מקום שביעי עם הסגל הצנוע והצעיר, זו הצלחה".

 

איך הרגשת באופן אישי בבני זלפה השנה?
"מבחינה אישית הרגשתי מצוין, והיתה לי עונה טובה מאוד. והמספרים מדברים בעד עצמם. לסיים מלך שערי הקבוצה בתור בלם עם 10 שערים אומר הרבה. מבחינה קבוצתית הרגשתי בנוח, הייתי שמח ומחובר לכולם. ניסיתי לעזור לשחקנים ובמיוחד לצעירים. להבין את הצרכים שלהם, לתמוך בהם ולהרים אותם. הייתי גם מחובר למאמן ולהנהלה, ושמרנו על חדר הלבשה בריא, תומך ורעב להצלחה".

 

כיצד אתה רואה את העתיד של בני זלפה?
"קבוצה מסודרת, שמבוססת על שחקנים צעירים עם שאיפות גבוהות. נכון שעד עכשיו לא הסתדר להם לבנות קבוצה שתתחרה על עלייה כי התנאים לא מאפשרים ובמיוחד שלקבוצה אין אצטדיון ביתי. אבל אני בטוח שבעונות הקרובות ההנהלה ברשות נביל אמארה ומואנס ג׳בארין יסדרו את כל מה שצריך ויכינו קבוצה שתתחרה חזק על העלייה כי מגיע להם".

 

מה הסיבה שמכל האופציות שהיו לך בחרת לחזור לבית שאן?
"בחרתי בבית שאן כי למועדון הזה יש מקום בלב שלי. שיחקתי שם בעונה הראשונה בבוגרים. אני זוכר שסיימתי נוער ולא הייתי מוכר לקבוצות ואז התקשר אליי גיא דיין שהכיר אותי ורצה אותי בבית שאן. הגעתי לקבוצה והמאמן מוריס אוזן שאני כל מעריך נתן לי את ההזדמנות מההתחלה לשחק. מהר מאד התחברתי לכולם כולל לאוהדים והיתה לי עונה מצוינת. מאז אני בקשר עם הרבה מהם ועכשיו לקחתי את ההחלטה הזאת אחרי שדיבר איתי גם הפעם גיא דיין וסיפר לי את התוכניות והשאיפות של הקבוצה כדי לעשות את הקאמבק. זה מועדון ששייך לרמות הגבוהות ויש שם תנאים מצוינים, ומקווה מאוד שתהיה לנו עונה מוצלחת".

תמונת ארכיון של הבלם באסל טאהא במדי בית שאן...יחזיר קבוצתו לגדולות? צילום: אביב עובדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. לזלפה (מני 20-07-2024, 15:17)
    תגישו הצעות למוסמוס להפועל אום אל פחם לצעיריי אום אול פחם ואז מי שתסכים תעשו איחוד ואז תרוויחו לשחק באום אל פחם ותיבנו קבוצה חזקה לעלייה לליגה הלאומית לגביי הפועל אום אל פחם שכנראה תעבור בקרה ותתחיל במינוס שתיים עשרה נקודות פירוק אז לא משנה תגישו להם בכל מצב הצעה לעשות איחוד ואז תשחקו בהסכם איחוד אוו בליגה לאומית בפירוק אוו בליגה א בהנחה והפועל אום אל פחם חלילה לא עוברים בקרה
  2. בית שאן הרוויחה את באסל (אלון 21-07-2024, 00:31)
    בלם שהוכיח את עצמו בכל קבוצה שיחק