כדורגל חופים ראשון לציון:"המטרה לבנות קבוצה שתרוץ כמה שנים"

אחרי הפסקה של כמה עונות, כדורגל החופים חוזר ובקבוצת הכדורגל של ראשון לציון, מארחת הליגה, מעוניינים לבנות קבוצה שתרוץ בשנים הבאות. שי כהן, מאמן הקבוצה והבעלים אמר: "יש לנו עזרה מהעירייה ותהיה לנו קבוצה חזקה, אבל יש קבוצות חזקות כמו כפר קאסם וראש העין שיתמודדו על האליפות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-07-2024
  • 09:38

אחרי הפסקה של כמה עונות, כדורגל החופים חוזר והפעם בחסות ההתאחדות לכדורגל.  קבוצת החופים של ראשון לציון מתכוננת במלוא המרץ לליגה שתחל בשבוע הבא.
דיברנו עם המאמן והבעלים שי כהן שהסביר: "מועדון כדורגל אולמות ראשון לציון החליט השנה לפתוח קבוצת כדורגל חופים כדי ליצור תרבות ספורט ובעיקר בגלל הסיבה שחוף הים המקומי מארחת את הטורניר. פתחנו קבוצת גברים וגם קבוצת נשים לליגת חופים".

המועדון צירף את אולמי טרויה כספונסר ראשי והקבוצת תיקרא "מועדון כדורגל חופים טרויה ראשון לציון".
ספונסר נוסף TRP שמתקינה בעיר מערכות אבטחה תומכת בקבוצה.
הקבוצה פתחה את ההכנות לליגת החופים בחוף ראשון לציון עם מאמני הקבוצה שי כהן ויאיר אלמקייס. הקבוצה מתאמנת מזה כשבועיים כשלאימון הראשון הגיעו כ 20 נבחנים. הקבוצה תתבסס על שחקנים תושבי ראשון לציון. בסגל יהיו השחקנים הותיקים שי גבאי, יניב סבג ושי קוגן שהגיעו לתרום מניסיונם המקצועי בליגת חופים לדור הצעיר שנבנה בקבוצה. 

 

כאמור, עיריית ראשון לציון לקחה על עצמה את אירוח הטורניר והוא יתקיים בחוף הגולשים. כאן המקום להודות לראש העיר רז קינסלייך לסגן ראש העיר איתן שלום, מנהל אגף הספורט אריק ז'מייטיס והסגן  אסי דרעי על היוזמה והרצון שהטורניר יערך בראשון לטובת תושבי העיר והסיוע לקבוצה המקומית.


לגבי מטרות הקבוצה מוסיף כהן: "המטרה לבנות קבוצה יציבה וצעירה, להשתפשף ובשנה באה בס"ד, להגיע יותר מוכנים ולהתמודד על מקום ברביעייה הראשונה".

אפשר גם לחלום על אליפות?
"יהיה קשה מאד. יש שתי קבוצות מעל הליגה: כפר קאסם וראש העין שיש להן המון ניסיון באירופה. אבל בכדורגל הכל אפשרי".

שי כהן המאמן ושני הכוכבים הגדולים יניב סבג ושי גבאי...

הוסף תגובה
תגובות
  1. כוכבים בני 482 (ירין 10-07-2024, 12:31)
    די תפרשו כבר סוסים מתים מ2010 תתנו לילדים לשחק מתים נמאס לראות את אותם פרצופים בליגות האותיות בחופים בותיקים כל הזמן אותם סוסים מתים מי המטומטם שמשלם להם?!? כוכבים חחחח