כדורגל ולימודים: יכולים ללכת יחד

רוצים לדעת כיצד? כנסו לכתבה ותראו איך סהר גולוב עשה זאת (תוכן שיווקי). סהר ששיחק בהפועל הרצליה מליגה א מככב בליגת המכללות אשר בארה"ב ונהנה מכל רגע...רוצים להנות גם אתם? כנסו לכתבה ותבדקו האם זה מתאים לכם...

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-07-2024
  • 15:03

תעודת זהות:
שם: סהר גולוב
גיל: 22
תפקיד: קשר אחורי
קבוצות: הפועל הרצליה ליגה א'.

 

איך אתה מסכם את התקופה עד כה?
"עד כה התקופה שלי בארה״ב הייתה מאתגרת ומספקת מהרבה בחינות. אם זה  הכרת אנשים שונים, תרבות שונה, שפה חדשה. היה מאתגר ולא קל.
מבחינת הכדורגל והציונים,  לקחתי את קבוצת המצטיינים של שנה הראשונה בקולג ונבחרת המצטיינים של הליגה. מבחינה לימודית סיימתי את השנה על ממוצע הציונים הגבוה ביותר gpa 4.0 והרגשתי תחושת סיפוק אדירה בסופה של השנה".

 

איפה שיחקת בארץ ולמה החלטת לטוס למכללות?
"שיחקתי בארץ בהפועל הרצליה בליגה א' והחלטתי לטוס לליגת המכללות כי השילוב של הכדורגל והמתקנים והרמת מקצועיות שמקבלים שם, קסם לי. בנוסף לזה שאתה עושה תואר אקדמאי במקביל זה משהו שאין בשום מקום אחר בעולם".

 

איך מסתדר לך השילוב בין הלימודים לכדורגל?
"השילוב בין הכדורגל ללימודים הוא מיטבי. האוניברסיטה יודעת להתחשב ולשלב בין שתי התחומים בשיא היעילות בכך שלא תהיה ולו פגיעה מינימלית בין הלימודים לכדורגל.

 

מה ההבדל העיקרי שאתה מרגיש בין ישראל למכללות בארה"ב מבחינת כדורגל, לימודים, ואישית?
"ההבדל העיקרי שאני מרגיש בין ארה״ב לישראל הוא ברמת המקצועיות. האמריקאים מאוד פדנטים וכל דבר הם רוצים לעשות על הצד הטוב ביותר.
גם משחק ידידות שם מתנהל בצורה המקצועית והרצינית ביותר".

 

היית ממליץ לעוד שחקנים להגיע?
"בהחלט הייתי ממליץ לעוד שחקנים להגיע ולצאת לליגת המכללות, מהסיבה שזו חוויה גדולה. המעטפת מבחינת מתקנים והכלים שאתה מקבל שם לחיים הם משהו שלא תקבל ברוב קבוצות ליגת העל!"

 

רוצים לדעת עוד? 
טלפון: 050-7932720

 

מייל:  https://www.firsteamusa.com/

סהר גולוב, מככב בליגות המכללות בארה"ב. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. סהר התותח (ברק 20-07-2024, 20:42)
    עלה והצלח