נס ציונה הודיעה: יורדים לליגה ב'

לאחר שלא הושגו הסכמות עם העירייה לתקצוב הקבוצה בליגה א', הודיע המפרק עו"ד אביתר קרמר כי אין מנוס ויש לקבל את רוע הגזירה, קרי, ירידה לליגה ב'. הפועל אזור צפויה לקבל את האישור להעפיל לליגה א' ע"י בית הדין העליון בשעה 15:00.

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-09-2024
  • 13:21

כידוע, בית הדין העליון של ההתאחדות העני' למפרק של נס ציונה על היום (חמישי) בשעה 15:00 ארכה על מנת להסדיר את העניינים התקציביים של הקבוצה מול העירייה.

כשעתיים לפני הדד-ליין ולאחר דיון אשר התקיים בבית המשפט המחוזי, הודיע המפרק, עו"ד אביתר קרמר כי לא ניתן היה להגיע להסכמות עם העירייה לגבי תקצוב הקבוצה ובהתאם, לא ניתן לראות מקורות ודאיים לתפעול הקבוצה בליגה א' ולכן איו מנוס מלקבל את רוע הגזירה ולרדת לליגה ב'.

כעת, המהלך אמור לקבל את אישורו של בית הדין העליון של ההתאחדות וכפועל יוצא, צפוי בית הדין להורות על העלתה של הפועל אזור במקומה של נס ציונה לליגה א' דרום.

הירידה לליגה ב' אינה בהכרח סופה של הסקציה או לפחות של קבוצת הבוגרים שלה אולם קשה לראות כיצד המפרק יוכל להפעיל את המועדון תחת החובות הכבדים הרובצים עליו.

המשך כנראה יבוא.  

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזוריה עולה עולה (אזוריה עולה עולה 05-09-2024, 13:28)
    יששששש ברוך השםםם מגיע לנו!!!!!! יאללההההה אזווווררררר
  2. הרסת את הסקציה (לאשר אבוקסיס המגעיל 05-09-2024, 21:49)
    אלוהים ישלם לך אמן תתבייש לך אתה חתיכת אפס פשוט מגעיל
  3. בוקסר (חבל 07-09-2024, 21:08)
    יום עצוב הרבה אנשים רעים ניהלו ומשכו בחוטים הכל היה אגו ראש העיר נתן למקורבים אנלפבטים לנהל ולהביא את רועי מהצפון הכתובת הייתה על הקיר יש אות קין על הראש למי שנגע בדבר והרס את הסקציה לכו כפרה כל המקורבים על קובי כדורי