"לא נוכל לשחק ביום שני וגם על זה אלך לבית הדין"

הפועל אזור קיבלה את ההודעה שהיא תשחק בליגה א העונה במקום נס ציונה ויו"ר הקבוצה גימי גל שמח על ההחלטה אך טוען:"לא יתכן שקבוצות מתכוננות לליגה 3 חודשים ולנו בקושי מספר ימים?" עוד מוסיף היו"ר:"פשוט חוצפה ובושה להתאחדות, איך נהיה מוכנים כשאין לנו ולו שחקן אחד שעבר בבקרה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-09-2024
  • 19:03

הפועל אזור קיבלה היום יום חמישי הודעה על כך שהיא תשחק בליגה א במקום נס ציונה. במקביל המועדון קיבל הודעה שהוא צפוי לשחק נגד מכבי שעריים ביום שני הקרוב. יו"ר המועדון גימי גל שמח על ההחלטה לעלות לליגה א אך מאוכזב מהתנהלות ההתאחדות על כך שדורשים ממנו לשחק כבר ביום שני כאשר אין לו ולו שחקן אחד שעבר בבקרה. 

 

יו"ר הפועל אזור, גימי גל בתגובה:"אחרי שנתיים מתישות בליגה ב׳ חזרנו לליגה א׳. עשינו דרך ארוכה ומרשימה במבחנים ורק בפנדל האחרון מול לוד נגזר גורלינו להישאר בליגה ב׳. הנסיבות המצערות של נס ציונה הובילו אותנו לתבוע את הזכות שלנו לתפוס את מקומם בליגה א׳. עו״ד יובל שדמי עבד מסביב לשעון ומגיע לו כל התודות . מבקש להודות לראש המועצה אריה פכטר שנרתם לעזרתינו לעבור את הבקרה ועברנו תוך יומיים את דרישות הבקרה בהצלחה . לפי ההתאחדות נועד לנו משחק מול שעריים ביום שני והם מתעקשים שנשחק ביום שני - ממש הזוי , הרי שחקן אחד עוד לא עבר בבקרה , רק לפני כמה דקות קיבלתי ההודעה על עליית ליגה . לא נוכל לשחק ביום שני וגם על זה אלך לבית הדין . פשוט חוצפה ובושה של התנהלות ההתאחדות !!! ברור ומובן שהמשחק הזה והמשחק אחריו לפחות אלה  יידחו . ההתאחדות לא יכולה כעת לבוא ולטעון על עמידה במועדים כשהיא עצמה גררה אותנו עד ליום פתיחת הליגה . אין לנו סגל המתאים לליגה א׳ ואנחנו לא מתכוונים להיות בשר תותחים .קבוצות מתכוננות 3 חודשים ביסודיות ובקדחתנות ולנו יש מספר ימים להיערך . אכנס היום ישיבת הנהלה ובה נחליט על המשך הדרך ."

מייק, צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. ויוה לוד (ויוה לוד 05-09-2024, 19:13)
    בקעת הירדן ישמחו לשחק במקומכם ביום שני אם אתם לא יכולים, מספיק לבכות לא טוב לכם תשארו בליגה ב
  2. יאללה שב בשקט יבכין איזה בכין הבן אדם הזה (אבי 05-09-2024, 23:33)
    רק מקשקש ומבלבל תשחקו כמו גדולים זרזור הגמורה ותרדו לליגה ב העונה
  3. גם שנה שעברה שעריים שיחקה בדימונה (שערוקי 07-09-2024, 08:46)
    גם שערייים עלתה שנה שעברה ולא ביקשה לא לשחק בדימונה