"שאפו לשחקנים, חיכו עד הרגע האחרון"

כך אומר יוסי חכים מאמנה של סקציה נס ציונה שיחד עם השחקנים קיבלו אתמול בצהריים את הבשורה הקשה שהקבוצה יורדת לליגה ב' ומוסיף: "המצב היה מסובך מאד. מאחל להם המון בהצלחה בהמשך".

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-09-2024
  • 09:56

זה לא קל לבנות קבוצה, לתאמן כל הקיץ וברגע אחד לראות את הכל מתמוטט לנגד עיניך. זה מה שקרה אתמול (חמישי) למאמן יוסי חכים. לפני כשלושה שבועות הוא חתם בנס ציונה והוטלה עליו המשימה של לבנות את הקבוצה מחדש על מנת שתוכל להתמודד בכבוד בליגה. כבר אז ידעו כולם שהמצב הכלכלי שלה לא פשוט אך חשבו שבסופו של דבר מי שצריך להתערב ולהיכנס מתחת לאלונקה יעשה כן והקבוצה תוכל לשחק בליגה א'.

 

אתמול כאמור, הכל התפוצץ לכולם בפנים כשהמפרק הודיע שאין מקורות הכנסה וודאיים לקבוצה ולכן לא ניתן לתפעל אותה בליגה א'. הבשורה נמסרה למאמן ולשחקנים ומכאן אפשר להגיד שכל אחד לעצמו.

 

יוסי, מה יש לך לומר אחרי הבשורה  שקיבלתם וזאת לאחר הקבוצה המצוינת שהצלחתם לבנות?

"בשורה קשה מאוד למועדון הגדול הזה וגם כמובן לי באופן אישי. לקחנו את נס ציונה לאחר הירידה מהליגה הלאומית כפרויקט. האחים שרעבי, שניסו באמת בכל הכוח להציל את המועדון פנו אלי ואל העוזר שלי, יוסי אסייג, באנו בלב שלם, קיבלנו קבוצה שנשארו בסגל שלה שחקנים בודדים מהעונה שעברה וברוך השם הצלחנו להרכיב קבוצה חזקה מאד ב״תקציב״ לא גדול. השחקנים עבדו בקצב גבוה מאד באימונים, נהנו להגיע וגם אנחנו נהנינו לאמן אותם. אני בטוח שיכולנו לרוץ בצמרת הגבוהה. כואב הלב על המועדון וכאמור גם על השחקנים שהיו גברים!! וחיכו עד הסוף למרות שהיו להם הצעות מקבוצות אחרות. מפה מאחל להם בהצלחה, אני בטוח שעוד ניפגש בהמשך הדרך".

 

מה אתה הולך לעשות?

"אחכה לאתגר הבא שיעניין אותי. אני שואף לקבוצת צמרת שתשחק כדורגל התקפי ושמח ושהשחקנים יבואו לאימון עם חיוך. זה מאד חשוב לי".

 

ומה הולכים השחקנים לעשות ?

"לגבי השחקנים אני בטוח שיהיה להם ביקוש בקבוצות אחרות. שחקנים מצוינים שגם עשו התקדמות יפה בטרום העונה ואני אמליץ בחום למי שישאל אותי לגביהם".

 

מילה לסיכום?

"אאחל מפה שבורא עולם ישמור על החיילים שלנו ויחזיר את החטופים שלנו במהרה".

בשורה קשה. חכים (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהבים אותך (יוסי 06-09-2024, 12:07)
    היה אימונים ברמה גבוהה מאוד שהייתי בליגה לאומית לא היו כאלה בטוח שניפגש עוד בעתיד
  2. מנהל קבוצה/אפסנאי (הלב הכתום 06-09-2024, 17:51)
    יוסי שיבחתה את כולם אני כאוהד הסקציה יודע שבלי מנהל הקבוצה לא יכלתה לעשות אימון אחד תתבייש לך אפילו מילה טובה אתה לא אומר עליו בלעדיו לא היו יודעים מי אתה.
  3. ניצלת מפיטורים המפרק לא רצה אותך (אחד שיודע 06-09-2024, 20:57)
  4. אל תתרגש מיוסי חכים ודבריו (ללב הכתום 06-09-2024, 21:06)
    הוא צבוע וכלומניק בחסות הבנים האפסים שלו מאמן הכי חלש שיש שחושב שהוא משהו
  5. סתם מאמן אל תתרגשו ממנו (אבי 07-09-2024, 08:59)
    בנתיים לא הביא שום הישג לאף קבוצה רק כמעט הוריד קבוצות
  6. פעמיים ביום (מרמורון 07-09-2024, 12:23)
    תנסה מרמורון אולי יעזור לך בטח אתה גם שמאלני בריאות הנפש
  7. נס ציונה אהובה (יוני- אוהד שעריים 08-09-2024, 01:28)
    מצטער מאוד על הירידה .