ברגל ימין: נורדיה ניצחה (שוב) את כפר קאסם

לאחר משחק הגביע בינהן הופסק בשבוע שעבר, חזרו נורדיה ירושלים ושמשון כפר קאסם לאותו המגרש למפגש בליגה. הפעם המשחק הגיע לסיומו עם ניצחון קטן 0:1 של נורדיה משער של דוד אסנקה.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 07-09-2024
  • 07:55

המפגש בין נורדיה לשמשון כפר קאסם הפך לסוג של קלסיקה. מהמפגש שנעל את העונה שעברה עם התיקו הדרמטי שהשאיר את כפר קאסם בליגה, דרך זה שהתקיים בשבוע שעבר בגביע והופסק בגלל פציעתו של שוער כפר קאסם, איציק שולמייסטר ועד למפגש שהתקיים אתמול (חמישי) שפתח רשמית את עונת המשחקים 2024/25 בליגה א'.

 

נורדיה פתחה היטב את המשחק וכבר בדקה ה-19 היה זה דוד אסנקה הצעיר שהעלה אותם ליתרון. נורדיה המשיכה לשלוט לחלוטין במשחק ויצרה עוד ארבעה מצבים לשער בטוח במחצית הראשונה אך לא הצליחה לבסס את היתרון.

 

במחצית השנייה ניכר היה כי הקבוצה התעייפה ולא הרבתה ליצור מצבים ליד שער היריבה. זו שיחקה בעיקר על מנת לא לספוג, יותר מאשר להבקיע והמשחק התנהל בעצלתיים כשכפר קאסם מסיימת סטטיסטיקה עגומה של בעיטה אחת לעבר השער בכל המשחק (!!).

 

"פתחנו את המשחק טוב", אמר מאמן נורדיה, אהוד כחילה, "היו לנו הזדמנויות ושלטנו במחצית הראשונה. במחצית השנייה, החזקנו פחות בכדור והיינו פחות טובים וזה קצת מתסכל. בכל מקרה, משחק ראשון וכיף שלקחנו 3 נקודות. כעת צריך ללמוד ולתקן טעויות".

 

איך אתה רואה את הקבוצה השנה, מה המטרות?

"יש לנו קבוצה טובה מאד. מצפה לראות מהשחקנים כדורגל שמח. המטרה היא להיות קבוצה צמרת ומקווה שנעמוד בה בשביל הקהל שלנו והמועדון שלנו".

 

איך אתה רואה את הליגה העונה?

"הרבה קבוצות שרוצות לעלות ליגה ושהשקיעו הרבה כסף בהתאם. יהיו שלוש קבוצות שירדו ועוד אחת שתלך למבחנים, לא קל בכלל. מאד מאמין בקבוצה שלי שתשחק כדורגל טוב וחיובי".

בשביל הקהל. אוהדי נורדיה (גלעד אימס)

הוסף תגובה
תגובות