לא כל יום ירושלים: מרמורק הפסידה להרצליה

הפועל מרמורק שהפתיעה בשבוע שעבר בגביע את קבוצת המיליונרים מירושלים, התייצבה בשישי למשחק ביתי מול הפועל הרצליה במטרה לנסות וליצור המשכיות, אך החבורה של עידן דוד לא התרגשה מהמגרש והקהל הססגוני וניצחה 1:2.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 09-09-2024
  • 08:00

הפועל מרמורק עדיין מתרפקת על מסע ההינצלות הנדיר שעוד ידובר עליו רבות בספרי ההיסטוריה של ליגה א'. 
המומנטום נמשך גם במשחק הגביע בשבוע שעבר בו גברה 0:1 על המיליונרים של מ.כ. ירושלים. עם הרוח הגבית הזו עלתה הקבוצה של אלי מיכאלי למשחק הליגה הביתי נגד הפועל הרצליה. זו פתחה בהפסד בגביע אך אף אחד שם לא התרגש כי כולם יודעים שמדובר בעוד משחק אימון טוב.
הרצליה תתבסס העונה על צעירים אך גם על שחקנים יותר מנוסים כמו דניאל שניאור שהגיע מהפועל עפולה וירין מוגרבי, שכבש בעונה שעברה 14 שערים בשמשון תל אביב וחזר להפועל הרצליה. 

 

 

עידן דוד, קבוצתו פתחה עם ניצחון חשוב. צילום: דדי ברק


החבורה של עידן דוד היתה  טובה יותר בתחילת המשחק וכבר בדקה ה-13 כבש גל שלהבת את השער הראשון. על סף המחצית היה זה דניאל שניאור שביסס את היתרון של הרצליה.

 

אביאל בן חמו מהרצליה מול עילאי ברכה ממרמורק. צילום: דדי ברק

 

במחצית השניה, החום הכבד נתן את אותותיו והמשחק הפך שקול. בדקה ה-87 נראה היה שמרמורק חוזרת למשחק עם שער מצמק של עילאי ברכה אך זה לא הספיק והנקודות נשארו אצל הרצליה. 

 

 "אין כיף גדול כמו לנצח את המשחק הראשון של העונה", אמר כובש השער השני של הרצליה, דניאל שניאור, "בעזרת השם עוד יהיו הרבה ניצחונות".
"עבדנו ממש קשה כל השבוע", הוסיף,  "הרגשנו את זה במשחק. הבקענו שער ממש מוקדם ואז לפני המחצית כבשתי את השני. היו לנו המו הזדמנויות לתת את השלישי אבל בסוף ספגנו. העיקר לחזור הביתה עם 3 נקודות" 

 

מה המטרות שלכם העונה? 
"אנחנו רוצים תמיד להיות למעלה. מרגיש שאפשר לעשות משהו גדול. רוצים להצליח ובעזרת השם זה יקרה".

 

שני כובשי השערים גל שלהבת ודניאל שניאור. הובילו את הרצליה לניצחון. צילום: דדי ברק

 

מדוע עברת להרצליה? 
"היו לי כמה אופציות, אבל הפועל הרצליה נראתה לי הכי רצינית. התחברתי לחזון של עידן דוד".
 
הגעת מהלאומית. איך אתה רואה את ליגה א' העונה?
"שיחקתי בסך הכל שני משחקים אבל רואים את ההבדל. אני פחות מכיר את  הקבוצות כך שקשה לי לחוות דעה".

עידן דוד. מאמן הרצליה. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. לצערי לא הגענו לשום מצב מתוכנן כל המשחק,הרצליה מחצית ראשונה ביטלה אותנו לחלוטין וזה הספיק לה. (שלום מרמורקי בדם שעריים לא תשאר 09-09-2024, 09:28)
    מחצית ראשונה הרצליה עשתה מה שהיא רוצה בשנייה מזלנו שהתעייפו מהחום וכבר נכנסנו מצוין למשחק אבל לא באמת הגענו למצבים.ההנהלה שלנו חייבת להביא עוד חמישה שחקנים לפחות כי כרגע רק עמידה טקטית לא תיתן לנו כלום אם נקבל גול ראשון,אין לקבוצה את היכולת לחזור.המאמן שלנו מרגיש לי שהוא קצת מערבב.
  2. יופי של קבוצה יש בהרצליה (אריאל 09-09-2024, 09:32)
    בבצלחה
  3. הרצליה היו יותר קבוצה מאשר מרמורק,לקראת הסוף החום השפיע מאוד על הרצליה והמרמורקים כמעט עקצו. (צביקה 09-09-2024, 10:28)
    מרמורק משחקת בצורה מבחילה ומשעממת אם הם סופגים גול הם בבעיה.מול מ.כ ירושלים בגביע הם לא ספגו וזה הצליח,לדעתי מרמורק מועמדת בכירה לירידה .שעריים ומרמורק השנה יהיו בתחתית.
  4. הרצליה היו יותר קבוצה מאשר מרמורק,לקראת הסוף החום השפיע מאוד על הרצליה והמרמורקים כמעט עקצו. (צביקה 09-09-2024, 10:28)
    מרמורק משחקת בצורה מבחילה ומשעממת אם הם סופגים גול הם בבעיה.מול מ.כ ירושלים בגביע הם לא ספגו וזה הצליח,לדעתי מרמורק מועמדת בכירה לירידה .שעריים ומרמורק השנה יהיו בתחתית.
  5. במרמורק נבנתה קבוצה חלשה ביותר (הוגה דעות 09-09-2024, 13:29)
    מועמדת בטוחה לירידת ליגה. כדאי כבר עכשיו להתחיל לעשות משהו..... כדא